Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempi vaateliikkeenne?

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Kuunsilta
  • Lähetetty: 23.01.2007 09:57
tuo taitaa olla foorumin mukaan kirosana..

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=cum-clubwear&b tnG=Google-haku&meta= tuosta ensimmäinen hakutulos
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.01.2007 11:40

Lainaus: Velvet Grey

Eikö se voi pistää sitä postissa?

Kai se postillakin onnistuisi. Mul on se käyntikortti jossain, viimeistään sit löytyy kun muutetaan kohta. Hankalaa kun en muista liikkeen nimeä täydellisesti, vaan sen "bazar"-osan siitä
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2007 13:02
lempikauppaa ei oikein ole..kun ompelen paljon itse..eli pitäs varmaan sanoa että eurokangas mutta blackgroupista viimeksi ostin jotain..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.01.2007 13:07

Lainaus: vampirequeen

mutta blackgroupista viimeksi ostin jotain..

Black Group on mun lempparikauppa. Maaliskuun alussa saan isomman summan rahaa, ja olen jo katsellut valmiiksi pienen vaate/sisustus-paketin jonka tilaan kun saan rahat.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.01.2007 13:08
olenko minä ainoa cyber/clubwear-ihminen täällä foorumissa
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.01.2007 14:15

Lainaus: Kuunsilta

Nyt pääsin niille sivuille, mut saattaa olla et kattelin jostain väärästä mestasta koska mitään sellasta "toi on pakko saada"-fiilistä ei tullut. Kesällä oon kyl menossa Tukholmaan ostoksille (jos frendi nyt pitää lupauksensa). Löysin nimittäin syksyllä 2003 aivan mielettömän ihanan kenkäkaupan sieltä keskustasta sellasen dj-kaupan vierestä (silloinen kundifrendi oli dj ja kundit pyöri vaan siinä liikkeessä, kenkäkaupan ohi piti juosta äkkiä kun oli muka junaan niin kiire) Sen verran kerkesin nähdä, et näyteikkuna oli täynnä ihan uskomattomia cybersaappaita, yksissä punaisissa pvc-saappaissa korkee läpinäkyvä pohja joka näytti enemmän lasilta kuin muovilta, ja siellä "lasin" sisällä punaisia kuplia. En oikeen osaa kuvailla niitä, mut pyörtyä meinasin! Sinne on päästävä!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.01.2007 15:00

Lainaus: Ninni

yksissä punaisissa pvc-saappaissa korkee läpinäkyvä pohja joka näytti enemmän lasilta kuin muovilta, ja siellä "lasin" sisällä punaisia kuplia.

Kuulostaa tosi upeelta! Hankippa sellaiset
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2007 15:35
Nuo cumclubwearin vaatteet oli kyllä ihan törkeän huonosti kuvattu! Epätarkkoja, kummia, suttuisia kuvia otettuna jossain tyyliin klubin takapihalla ja oudosta kulmasta. Joitain hauskoja vaatteita siellä oli, mutta ei nyt mitään yyberspesiaalia.

Asiasta kukkaruukkuun, minä tahtoo Danen glitter-korsettitopin! *slurp* Tai jotain muita kyseisen merkin vaatteita. Se kuviointi niissä on vain jotain niin herkullista! Ah.

Aiheesta vielä, allekirjoittaneella ei ole oikeastaan mitään lempparikauppaa, Lip Service on lempimerkki mutta mistään yksittäisestä kaupasta ei ole tullut suursuosikkia (vaikka sinne Morticiaan rahaa kannankin jonkin verran...).
Kirjoittanut: kreela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2007 17:51
Pakko myöntää, että kyllä se tuo Morticia taitaa olla (:
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.01.2007 19:17

Lainaus: Kuunsilta

Toivottavasti! Teknoihmisille on omat fooruminsa, mm. klubitus.orgissa lienee hengenheimolaisia.

Ja jottei mee ihan off-topic: Mulla ei oo suuremmin mitään suosikkikauppaa, ostan sitä mukaa kun eteen tulee jotain kivaa. Joskus hyvinkin yllättävistä paikoista. Niin ja joo, enhän mä aina pukeudu samalla tavalla, esim. baareissa oon aika eri näköinen kuin jossain duunipalaverissa asiakkaa luona. Kai mä sitten oon niin perin rajoittunut (tai ne muut).

Nyt tosin noi mun PVC-housut alkaa olla entiset, eikä tiedossa ole yhtään paikkaa Suomessa, jossa saisin uudet ilman jotain mittatilaushässäkkää. Eli pitänee lähteä keväämmällä jälleen Tukholmaan, siellä sentään niitä kauppoja on vähän enemmän ja hinnat mukavampia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!