Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempi vaateliikkeenne?

Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.01.2007 15:12
Oma suosikkikauppani on Nitrobabe, koska olen tosi tarkka siitä, että saan hyvää palvelua ja hienoja vaatteita. BackStreetiltä tulee myös ostettua aika paljon. Morticiassa olen päässyt käymään kerran elämässäni viime kesänä, eikä silloin tullut ostettua mitään(tyhmä minä) Täältä on niin vaikee lähteä Helsinkiin, kun ensin pitää olla varaa junalippuihin ja sitten pitäisi olla rahaa että voi ostaa jotakin..., mutta ehkä ensi kesänä kun raadan kuukauden postilla
Kirjoittanut: Filthy Angel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.01.2007 15:34
oi minä rakastan kirppareita... sieltä löytää mitä parhaimpia vaatteita jotka eivät paljoa maksa ja miitä uskaltaa vähän tuunaillakkin... ja joskus kun ihailee kaupassa kalliita toppeja joita ei enää parin viikon jälkeen hyllyllä olekkaan saattaa löytää kirpparilta, jopa puolet halvemmalla! säästää paaaljon rahaa..=)
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.01.2007 15:50
mua harmittaa kyl joskus tän käpylän kirppistilanne. kaikki vaatteet on 80-90 luvun riepuja. täällä kun ei kukaan jaksa olla tai laittaa vaatteitaan kirppikselle. tai jotkut jaksaa, minä en.
Kirjoittanut: Satyriasis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2007 16:32
Morticiasta yleensä vaatteeni ostan. Old Raven ja Red Crow ovat myös hyviä. Ulkomailta en tiedä hyviä kauppoja, koska en käy juuri missään.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.01.2007 10:23

Lainaus: jeeves

80-90 luvun riepuja

sama juttu! aina kun menen kirppikselle, ei löydy mitään. uffilta joskus kenkiä.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2007 12:00
oen jo siinä määrin pettynyt kirppiksiin täällä jumalan tai minkä lie, selän takana, että tilaan jostain tai ostan ku käyn hesas tai jossain ja ompelen itse.
kenkiä täälläkin oli joskus, mutta ana väärää kokoa, itselläni kun on tällaiset 39-41 kokoiset kanootit jalkoina.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.01.2007 12:48
kesällä hei teretulemasti c-u-m clubweariin menen sinne kuukaudeksi töihin.. se siis sijaitsee tukholmassa klara norra kyrkogatanilla, joka on ihan pääkadun vieressä www.cu-clubwear.com tuolta löytyy kuvastoja
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.01.2007 12:53
Se on kiva kauppa Turussa siellä aika syrjässä se.... äh, turhaa mä tästä kirjotan ku en muista nimee! Joka tapauksessa sen omistaja tekee tilaustyönä kaikkee erikoista, aikalailla cyber-henkisiä kuteita. Sieltä on monet pörrötopit ja piikkivimpulat ostettu. Viimeks tilasin mustan laukun johon halusin liloja muovipiikkejä, mut nykyisin käyn niin harvoin Turussa, et saa nähdä tuleeko sitä haettua. Jos en hae, se nainen pistää sen myyntiin siihen liikkeeseen. Käyn kattoon vaatekaapista yksiä housuja mitä niissä lukee... (Ninni juoksee vaatehuoneeseen) Nojoo, täs lapussa lukee Bazar collection. Joku sen tyylinen sen liikkeen nimikin on. Siellä on se hyvä, et vaikka ei tarviskaan mitään tilaustyönä, vaan löytää jotain kivaa sieltä liikkeestä, niin kaikki kuteet ja asusteet on uniikkeja, se nainen tekee vaan yhden kappaleen kutakin, niin eipä tuu tiellä vastaan.
Eli se on varmaan se miellyttävin liike. Sit käyn Morticiassa, Cyber Shopissa, Backstreetissä jne.. (karnevaalikaupoista löytyy paljon kaikkee kivaa usein)
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.01.2007 12:55

Lainaus: Kuunsilta

tuolta löytyy kuvastoja

Yritin mennä kattoon, niin selain ei löytäny kyseisiä sivuja
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.01.2007 15:06

Lainaus: Ninni

mut nykyisin käyn niin harvoin Turussa, et saa nähdä tuleeko sitä haettua.

Eikö se voi pistää sitä postissa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!