Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempi vaateliikkeenne?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2007 12:14

Lainaus: Kuunsilta

olenko minä ainoa cyber/clubwear-ihminen täällä foorumissa

Rottenicia ei muuten olekaan pyörinyt täällä vähään aikaan...? O.o
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2007 14:08
On varmaan hankkinut elämän!
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 07:16
Morticia ehkä eniten
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2007 20:54
SPR:n kirppis.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2007 21:17
Backstreet. Myös cybershop on mainio, kerran tälläinen "pikkukuutti" olen ja en viitsi vetäistä päälleni täyttä goottivarustusta.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.07.2007 23:19
Kirpparit ja nettikaupat on minun suosikkeja. Japanista tykkään tilata paljon vaatteita koska sieltä saa parhaat gothic lolita -tyyliset kamppeet. (vaikka posti- ja tullimaksut ovatkin tähtitieteellisiä..) Muuten ompelen vaatteeni itse ja jos satun Helsingissä pyörähtämään niin Morticiassa toki käyn.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.07.2007 14:48
Miä tuen Tamperetta; Heavenly Circus ja NitroBabe.
Heavenlyssä on upean laaja korsettivalikoima, NitroBabe taas pieni ja suloinen liike täynnä kaikkea kivaa vaatteista sisustukseen.
Morticiassa taas on ihanan ystävälliset myyjät.

Oulussa TähtiTori-kirppis lopetti pari kuukautta sitten, siellä tuli käytyäkin lähinnä mukavien myyjien ja omistajien koirien takia. (:
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2007 20:21
Kirppikset ja nettihuutokaupat on lähinnä miun suosiossa. Niistä saa mainiota tavaraa, jota voi itse kustomoida minimi kustannuksilla omaan tyyliin sopivaksi.
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2008 17:02
Minä tykkään Suomessa: Backstreetistä,Rock jetistä,Chromosista ja Rock gootista.
Ulkomailta en kyllä tiiä mitää hyvää, ja kirppareilta tietysti löytää kaikkee kivaa melkein aina
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 19:40
Morticiasta löytyy lähes aina jotain. Muita suosikkeja mm. Backstreet, Cybershop ja netistä Blackgroup. Kirppareilta ostan myös jonkun verran.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit