Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.04.2007 10:45
Noniin, no... nää keskustelut voisi ehkä aloittaa tyyliin "millaisista hameista pidätte" etteivät ne menisi pelkäksi listaamiseksi...

(Sehän ei tosin liene mikään salaisuus, että gootit tuppaavat olemaan aika ulkonäkökeskeisiä... pirskeissäkin kun kuulee ihmisten puhuvan, niin usein sielä kerrotaa uusista vaatteista ja hiuslisäkkeistä ja kengistä ja härrekyyd. Vieraammille tyypeille puhuminen aloitetaan usein sillä "onks noi kengät pennalta"/"mistä oot ton hameen ostanut"/"kuka tekee sun hiuslisäkkeet?". Tai emmätiiä, onk nää nyt niitä tyttöjen juttuja??

Tekeehän tätä joo muutkin, mutta muunlaisen poppoon kanssa liikkuessa siihen ei koskaan ole saatu kulutettua useampaa tuntia!)

Määki kyllä tykkään hameista, niitä löytyy joku nelisenkymmentä tuolta kaapista. Pitkää ja lyhyttä ja arkista ja juhlavaa... nyt tykkään erityisesti skottiruudusta, ihastus lähti pinkistä ruutuhameesta joka kirpparilta tarttui mukaan
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.04.2007 20:51

Lainaus: Satyricona

Minusta on ainakin mukavaa lukea, millaisia vaatteita toiset omistavat.
En minä tänne omaa vaatetustani kartoita vain sen takia, että voisin kaikella omistamallani brassailla.

Sama minulla. Minusta on vain mielenkiintoista keskustella vaateasioista, en todellakaan halua tai yritä brassailla.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2007 13:49
Power Mover kilpailussa eräillä tanssijoilla oli ihanat esitys vaatteet. Hameet oli sellasia punamustia jotka oli edestä paljon lyhyempiä kuin takaa. Katselin niitä ihastuksissani
Multa kyllä löytyy hameita muutamat. Tykkään eniten sellasista yli pitkistä laahus hameista ne vaan on ihania.
Ja sitten mietin usein miksi en elänyt joskus keskiajalla tai joskus kun naiset käytti sellasia ihania isoja hameita/mekkoja. Ne on upeita 8)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.05.2007 16:00

Lainaus: Tuulentytar

Ja sitten mietin usein miksi en elänyt joskus keskiajalla tai joskus kun naiset käytti sellasia ihania isoja hameita/mekkoja

Sama minulla. Tosin olisin elänyt ehkä kaikkein mieluiten 1700- tai 1800-luvulla. Krinoliinit ja turnyyrit <3
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 16:09
Ei mulla tällä hetkellä oo kuin 4 rakasta hametta, musta tyllihame (Morticia), polvipituinen hame jossa ristit (Rorasah), skottihame (! ehdoton lemppari), musta minihame ja yksi pitkä hame, joka revennyt niin monesta paikkaa että sitä voisi käyttää kalaverkkona (vain kalat karkais)
  • Lähetetty: 01.05.2007 17:49

Lainaus: Swanette

Tosin olisin elänyt ehkä kaikkein mieluiten 1700- tai 1800-luvulla. Krinoliinit ja turnyyrit <3

Tuo 1800-luku kyllä houkuttelee. En ole kovin tietoinen milloin ne semmoisia hameita/mekkoja käytti, voi olla että juuri 1700- tai 1800-luvulla ?
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2007 18:13
liittyäkseni edellisiis 1800-luvun pukuihin, en voi muuta kuin yhtyä.. rakastan myös niitä pukuja
Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2007 17:32
Minulla on liikaa hameita.

-10 pvc-tekelettä. Bondagea,lyhyttä, pitkää, halkiollia, nyörillä, röyhelöillä,pitsillä...
-Samettisia tuhottomasti! Samaa linjaa kuin edellisessä.
-Tyllihameita on 12. Pitkää,lyhyttä, pöyheää,ja.. en tiedä sanaa tälle,mutta sanotaan nyt että "matalampaa" (naurakaa vaan,muaki naurattaa).
-Muista kankaista valmistettuja jotain 30.
-Satiinisia on vain 13.
-Lyhyitä hameita on 42 ja pitkiä 56.

Miten mulla voi olla noin paljon hameita O_O Pitää laittaa suurkirpputori pystyyn No ei vaan,kun oikeasti hamstraa noita aina ja tekee,vaikkei tarvitsisi. Jos jollakin on tarvetta tietylle hameelle,jonka tahtoisi,niin kysykää vaan x)
  • Lähetetty: 05.05.2007 17:36
Voi elämä sulla on paljo hameita O.O Mulla on ehkä 10...
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2007 20:42
Ah, hankkiuduin eroon viimeisistäkin pitkistä hameistani.
Ei niitä tule ikinä käytettyä.
Käytän vain minhameita ja -mekkoja, inhoan pitkiä hameita yli kaiken.
Yhden pitkän hameen ja pitkän mekon säästi, mutta ne ovatkin mummini tekemiä uniikkiluomuksia juhlakäyttöön.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit