Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2007 13:28
Haistakaa kukkanen, Avanlea varsinkin Mie olen niin lahjakas kuluttamaan hameeni puhki, tai sitten niille tapahtuu pieniä onnettomuuksia (pyörän ketjuihin tai jonnekin sinne sotkeutuva ja repeytyvä helma on vakiotapaus) koska mulla on luultavasti vain noin 10 hametta. Joista puolet kaipaa kipeästi korjausta. Nyt tekisi mieli lisää pitkiä hameita, lyhyitä on ihan tarpeeksi.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.05.2007 18:16
^ sama minulla, onnistun hajottamaan kaikki hameeni jollain ihmeellisillä keinoilla. En pyöreile, mutta aina löydän jostain reiän tai repeämän! Minusta tuntuu, että joku talloo hameitani esimerkiksi koulussa kävellessään takanani... julmaa. (tai sitten kuvittelen kun en keksi muita syitä, vikahan ei ole minussa x) )
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2007 00:32
Minulla on kolme ihan ehdotonta suosikki hametta. Yksi on todella tuuhea tyllihame joka on noin polviin ulottuva Morticiasta ostettu,siinä on 4 eri kerrosta tylliä + alushame. Seuraava on pitkä tuuhea tyllihame missä on liiloja rusetteja ja alla liila satiini joka läpikuultaa kivasti mustan tyllin alta,ostettu backstreeilta joskus aikoinaan. Kolmas on aaah rakas pvc minihame jossa on runsaasti d-renkaita ja helmassa rypytystä..tämä oli kaikenlisäksi erittäin halpa löyty morticiasta.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.07.2007 08:33
hem... Odottakaas hetkinen kun lasken. Aloitetaan vanhaintanssipuvun alaosasta, se paksumpaa kiiltäväpintaista kagasta, en muista nyt tarkkaan mitä se oli vaikka olen itse tehnyt. Se hame sopii enemmän talvikäyttöön. Sitten on polvipituinen perusmallinen hame jossa on kerros pitsiä päällä ja alta tulee vuorikangas jonka alareunaan on laitettu tylliä. Sitten on yksi maahan asti oleva veluuri kangasta (ei mielestäni sopinut perusmustaan) se on vähän oldravenin 'remmihame' tyyliä, kun tilasin sieltä mutta en saanut sellaista kuin halusin. Sitten on tämä 'salsa'hameen tyylinen, mutta huomattavasti köykäisempi, pidän aika paljon töissä, pituus on siis puoliväliin säärtä. Sitten on harmahtava, ohuesta stretch-farkkukankaasta polvipituinen hame jossa leikkaukset menee vähän vinoon joten siitä tulee hiukan 'repaleinen helma'-vaikutelma Nyt ei tule mieleen että olisiko muita hameita
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2007 15:13
aww teillä on ihania hameita minäki haluan!
Nyt tuli hirvee hiku päästä hameostoksille, siitä on ikuisuus kun olen ostanut uuden hameen! Tekisin itse jos osaisin mutta kun en osaa, plää.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2007 16:51
Minulla on aivan liian vähän hameita, jotka sopivat arkikäyttöön, koska noissa lolitaunelmissa ei viitsi joka paikkaan tallustella. Pari pitkää hametta (mustia) ja pari minihametta (nekin mustia) löytyy. On ollut kyllä suunnitelmissa tehdä itselle joku sellainen sininen, pitkä monikerroksinen hame, kun vaan jaksaisi aloittaa joskus. Sininen on niin ihana väri.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.07.2007 18:49
Hameita on monenmoisia. On kaverin tekemä pitkä hame, jossa on nyörejä ja polvista alaspäin levenevä on se. Sitten on oma tekemä hame kanssa, pitkä sekin, mutta ei levene. Viininpunainen salsahame, harmaa minari, jonka tein henkan ja maukan pitkästä hameesta vuonne keppi ja kivi. On farkkuhametta, velour-hametta ja monen monituista muuta hametta. Suurin osa on pitkiä ja mustia
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.07.2007 19:22
Löysin Morticiasta (siitä pienimmästä) aivan ihanan pitkän mustan hameen, joka on aluksi kireä, vartaloa myötäilevä ja polvien kohdalta sitten levenee reilusti helmaan laitetun tyllin ansiosta. Päällimmäinen kangas on pitsiä. Kevensihän se ihan mukavasti kukkaroa, mutta on kyllä sen arvoinen.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.07.2007 17:01
No nyt sitten on tällainen kaunistus: http://www.leatherheaven.com/index.php?cPath=1883_ 1888_4760 Lisä pitänee hankkia kun rahaa taas saa...
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.07.2007 10:00
Mulla on paljon hameita, tunnustan olevani hamefiikki. Ylivoimainen lemppari on musta, pitkä kietaisuhame.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit