Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.03.2007 02:26

Lainaus: seidar

Uskoisin omistavani lähes tulkoon 30 hametta, sametti, pitsi, tylli ja tafti taitavat olla yleisimmät materiaalit.

Nyt olen kateellinen... Olisipa minullakin tuollainen hamevarasto...
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2007 09:40

Lainaus: Swanette

Kuulostaa niin tutulta. Eräs ystäväni on pari kertaa yllättynyt ihan kunnolla ja ihmetellyt ääneenkin, kun on nähnyt minulla housut hameen sijaan.

Hahaa, samoin. :P
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2007 14:51
miten olenkaan niin tyytyväinen, kun posti toi tullessaan pari uutta hametta . satiinia ja seittikangasta.

toinen vaatii vain hieman lyhennystä...alimittainen minä. :/
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 23:35

Housut ovat todellakin epämukavia

Joo, ne on! Minulle tuottaa paljon vaikeuksia olla housut jalassa, en osaa vain olla! Vaistomaisesti hipelöin hameenhelmaa, jota ei housuista löydy, ja se on ihan kummallista. Ja rappusua kävellessä, kun normaalisi joudun nostamaan hameen helmaa, niin housut jalassa en tiedä minne laittaisin käteni kun ei ole helmaa jota pitää ylhäällä. x)
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2007 03:09

Lainaus: Swanette

Nyt olen kateellinen... Olisipa minullakin tuollainen hamevarasto...

Kirpputorit ovat kivoja ystäviä, samaten huuto.net. Jos ostaisin vaatteeni uusina, minulla ei varmaankaan olisi varaa elämiseen. Toisekseen uuden hameen hinnalla saa kirpputorilta vähintään viisi samalla rahalla
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 12:21

Kirpputorit ovat kivoja ystäviä, samaten huuto.net. Jos ostaisin vaatteeni uusina, minulla ei varmaankaan olisi varaa elämiseen. Toisekseen uuden hameen hinnalla saa kirpputorilta vähintään viisi samalla rahalla

Pitääkin ruveta käymään läpi kirpputoreja. Eräältä kirpputorilta, jossa käyn aina välillä, en ole ikävä kyllä ikinä löytänyt mitään kivoja vaatteita. Mutta ehkä esimerkiksi Helsingin kirpputoreista löytyisi paljon laajempi valikoima.
  • Lähetetty: 03.03.2007 19:51
Minä löydän todella harvoin kirppiksiltä hameita! vaikka täytyy myöntää että harvemmin niitä koluan, täällä on vain yksi kirppari, tietääkseni.. Välillä tuntuu että hameet ovat katoamassa, kun niitä on toisinaan niin vaikea löytää sellasista tavallisemmista kaupoista. Minun vanhemmat kun ei suostu tulla minnekään Morticiaan tai muualle hameita ostamaan, kun hinnat on sitä luokkaa... Ja kun itsekään en osaa ommella... :/
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 20:10
Huh, 30 hametta! Wau! Mie oon vasta parisen vuotta sitten alkanut opettelemaan naisellisemman tyylin mm. opinnut pitämään hameita.

Onhan niitä ollut kaapissa mutta enemmän on tullu housuja käytettyä mutta nyt laitan enemmin päälle nii hameen, ku tuntuu naiselliselta ja jotekin "kevyempi" olla. Minulla on ihan peräti yksi lyhempi vekkihame, muutama polviin asti ulottuva (että saappaat pääsee edukseen!) ja sitten muutama ihan nilkkoihin asti. Just kellomaiset, tyllimäiset, kuohkeat, kevyet, näyttävät ovat mieleen... ja kaikki mustia.

Himottas hankkia lisää. Itse käyn kirpparilta tai joskus huuto.netistä.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2007 11:14
Tein eilen vanhoista housuista hameen Ja ompelin lilaa tylliä helmaan. :P
  • Lähetetty: 04.03.2007 18:47

Lainaus: Mephistopheles

Tein eilen vanhoista housuista hameen

Minäkin olen yrittänyt samaa joskus, hmm.. toissakesänä. Muuten onnistu ihan hyvin, mutta sain aikaan sinne hameen taakse jonkun pussin... Ö
Minä ollut taas näyttämässä ompelijan taitojani. x)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit