Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2007 21:23

Lainaus: TheSecret

mutta sain aikaan sinne hameen taakse jonkun pussin... Ö

Samoin, mutta vähän korjasin, niin se ei ole enää niin iso. :P
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2007 09:18
hääh, ku olin justiin hesassa ni ostin semmosen violettimustan minihameen missä on kaikkee satiini ja sittipitsi härpäkettä. ja ostin samettiminimekon ko se oli alennuksessa. joku saatto nähä sen hameen miulla sillon miitissä paitsi en nyt oo niin varma ku en jaksanu ottaa takkia pois
  • Lähetetty: 05.03.2007 21:34
Aah, munki pitäs ostaa/tehä joku mustalila hame, ku on nyt liloja raitoja mustissa hiuksissa.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2007 16:57
Minulla onkin kaksi mustalilaa hametta suunnitteilla, tai no ainahan mulla on hurjasti vaatteita suunnitteilla. Mutta kysymys kuuluu milloin oikein saan ne kaikki valmiiksi? Toinen oisi mustasta sametista, paitsi alushame violetista satiinista ja rusetit samoin, ja sitä samettihametta oisi niillä ruseteilla nostettu hieman ylemmäs niin että sitä alushametta näkyisi nätisti (osaanselittääpistecom). Ja toinen olisi vain yksinkertainen violetti satiinihame jonka päällä mustaa meshia tai vastaavaa.
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:00
^ oivoi, ja siihen viimeksi mainittuun tulisi ihan ehdottomasti revitty helma! *visiot selkenevät*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:03
Mie ostin puoli vuotta sitten epämäärisen, ison kaistaleen mustaa loiumusamettia ja mustaa tylliä, jos niistä saisi jotain aikaiseksi yhdessä tai erikseen, mutta kaapissa ne lojuvat edelleen. Ei ole ideoita, kaavoja tai sellaisia muokattaviksi, ompelukonekin tosin löytyy lähinnä 120 km päästä ja sekin on jo vähän rikki, en ole kyllä muutenkaan kummoinen ompelija, joten... ideoita?
  • Lähetetty: 06.03.2007 22:47
No loimusametista saa ainakin kivan kuminauhavyötäröllisen hameen. Ja käsillähän ne kaikki voi ommella, mulla on yks hame, jonka oon kokonaan ommellu käsin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.03.2007 08:08

Lainaus: Mephistopheles

Ja käsillähän ne kaikki voi ommella, mulla on yks hame, jonka oon kokonaan ommellu käsin

niin, samettihame miulta kyllä puuttuukin... Ja sitä kangasta on kyllä niin paljon, että siitä pitkän saisi, vyötärölle sopivaa kuminauhaakin on... Ja kyllä minä yhden äidin opettaman käsinompelutyylin osaan, sellaisen, josta tulee samanlaista jälkeä kuin ompelukoneella (tosin miljoona kertaa hitaammin) pitäisi ehkä vaan saada jotkut kaavat, kun en mie tuollaisesta vähän epämääräisestä palasta voi noin vain vetäistä... O.o
  • Lähetetty: 07.03.2007 10:07
Kaavat on helppo piirtää voipaperille, ja käyttää vaikka jotain vanhaa hametta siinä mallina jos ei muuten onnistu ^__^
(ps. tämä tyttö lähtee kohta eurokankaaseen ja kirppareille ja tulee takaisin taas köyhempänä kuin lähtiessään, keheh)
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2007 14:36

Lainaus: Mephistopheles

Aah, munki pitäs ostaa/tehä joku mustalila hame, ku on nyt liloja raitoja mustissa hiuksissa.

oho, jooh miullakin on liloja kuitui hiuksis. jee
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit