Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia hameita teillä on?

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.03.2007 15:49

Lainaus: Sharwynn

Kaavat on helppo piirtää voipaperille, ja käyttää vaikka jotain vanhaa hametta siinä mallina jos ei muuten onnistu ^__^

Jep, ja peruskaavoja löytyy jokaisesta käsityölehdestä. Piirtää vain perusmallin ja siitä lähtee muokkaamaan kaavoja. Ei vaadi mitään hirveitä kaavoittajan lahjoja, minäkin tumpelo kun pystyn siihen.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.03.2007 16:21

Lainaus: Iiriva

pitäisi ehkä vaan saada jotkut kaavat, kun en mie tuollaisesta vähän epämääräisestä palasta voi noin vain vetäistä... O.o

jos sulla on kangasta sen verran, että ompelet sen vaan rinkulaksi ja siihen toiseen avonaiseen päähän ompelet kujan kuminauhalle ja toisen pään vaan huolittelet, niin siinä on jo hame. :P Mä ite teen usein tämmösiä hameita ja käytän paljon kangasta, niin siitä saa runsaan.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2007 19:20
Olen tekemässä nilkkaan asti ulottuvaa, ohutta, kevyttä, mustaa hametta kesäksi
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.03.2007 19:40
pidän lyhyistä ja pitkist. mul niitä kyllä sen verran että ei mitään hajua mimmoisia saattais löytää sen hameosaston pohjalta mut toki suurin osa ihan ite tekemiä
Kirjoittanut: Sizzly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.03.2007 12:01
Minulla on ööh... Pari farkkuhametta, toinen niistä oli koulutyö (ei koulusta koskaan löydy kankaita, eikä täältäpäin kangaskaupoistakaan) ja toinen sitten polvimittainen "perushame", lähinnä kun se sattui eteen (oli alennuksessa). Sitten on musta samettihame, polvimittainen sekin, ja sitten pitkä nilkkamittainen Morticiasta ostettu, musta satiinialushame alla ja tyllikerros päällä ja nauhoja ja kangasruusuja. Mustaa kaikki Erityisesti suosiossa samettihame, koska ei sillä toisella koulussa ihan viitsi olla. Hankala se vain on, kun portaikot sun muut on koko ajan tiellä ja blahblah.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.03.2007 14:49

Lainaus: Mephistopheles

ompelet sen vaan rinkulaksi ja siihen toiseen avonaiseen päähän ompelet kujan kuminauhalle ja toisen pään vaan huolittelet, niin siinä on jo hame

Voi äh. Miksi mie ajattelen asiat aina niin monimutkaisesti? Tuohan on niin simppeli hameohje ja mie oon aina tehnyt vaikeimman kautta erinäisiä palasia leikellen. Kiitos Mephistopheles, helpotit tämän tytön elämää ainakin vähän
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2007 14:52

Lainaus: Sharwynn

Kiitos Mephistopheles, helpotit tämän tytön elämää ainakin vähän

Eipä mitään, aina on kiva auttaa. Ajattelin, että ette saisi selvää tuosta selostuksesta, mutta näköjään saitte.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.03.2007 20:00
Minulla on pitkä samettihame, toinen tulossa, sitten morticiasta semmone tylliunelma öm.. Pitkä ja lyhyt pvc hame, lyhyt liituraitahame ja muutamia tosi lyhyviä mustia hameita.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2007 07:54
okei, tämä ei nyt kuulu tänne, mutta en nyt jaksanu löytää mitään muutakaan paikkaa missä kysyisin seuraavaa.

siis sain kaveriltani tilauksen keskiaika-tyylisen pitkän mekon tekemiseen loimusametista. sitten siihen tulisi etupaneeli jostain venymättömästä kankaasta, ja haluasisinsiis kysyä, vaikka olenkin ahkera ompelija, joka luulee tietävänsä kaiken, että helpottaako loimusametin ja sen venymättömän kankaan yhteen harsiminen yhtään itse ompelemisvaihetta, ettei käy sillä tavalla että loimusametti venyykin hirveästi ja se toinen ei. olipa selkeä selostus mutta kuitenkin.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.03.2007 08:31

Lainaus: jeeves

helpottaako loimusametin ja sen venymättömän kankaan yhteen harsiminen yhtään itse ompelemisvaihetta

Juu, harsiminen kannattaa. Joustava kangas saattaa muuten kiskoa toisen kankaan omituisille kiemuroille (kokemusta on )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit