Noniin, en ollu näkevinäni missään tämmöstä topiccia, joten ajattelin tehdä tämmösen..
Eli mitä hajusteita käytät ? Käytätkö yhtä ja samaa vai löytyykö kenties kaappi pullollaan hajusteita ?
Voisin vaik alottaa ja sanoa olevani perusteini ja käyttäväni axe'n muutamaa hajustetta (kumpaakaan ei saa suomesta) eli Air, anti-hangover ja sit oli jokin muu minkä oon nyt hukannu johki... Ja sit mul on kans Joop! merkkinen hajuvesi, sain sen tädiltäni... Siinä on upea pinkki väri

Ja tunnustan myöskin leikkiväni fruittaria, koska käytän toisinaan Puman hajustetta... En nyt jaksa kaivaa sitä tuolta et voisin tarkistaa nimen...

Viestejä odotellessa x)
Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels
Rakastan hajuvesiä. Tällä hetkellä käytössäni on So...? Sinful -eau de toilette. Onhan se vähän sellainen halpishajustesarja, mutta se on oikeasti hyvä tuoksu. Tuoksuu vaniljalta ja suklaalta, eikä edes mitenkään kovin esanssisesti vaan hyvinkin aistillisesti. Saman sarjan So...? Kiss me all over -tuoksu (no joo, hassu nimi) oli myös ihana, mutta se taisi olla joku kausituote jota en ole enää nähnyt myynnissä. :/
Olen joskus pohtinut, että olisi jännää jos Morticia myisi jotain omaa hajuvettä.

Ei kai sellaista vielä ole, vai onko minulla mennyt jotakin pahasti ohi? Siinä olisi vain se ongelma, että sitten 50 prosenttia gooteista tuoksuisi samalle hajuvedelle.
"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret
wish, a wish to be a big cactus
with a pink flower on it"
ei toki ole naisellista, koska sittenhän meitä on ainakin kaksi ?

naisellisemmaksi koen sen, että käytän toisinaan donna karen new yorkin hajustettua suihkugeeliä... se on naisten suihkugeeli, mut tykkään siit ku siin on semmonen hedelmäinen tuoksu...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels
Mä käytän kainaloihin Calvin Kleinia (Eternity), Cuccia (Rush2), Armania ja Escadaa. Parfyymeitä onkin sit kaappi pullollaan, esim. Escada, Angel, Tommy Girl (Hilfiger), Kenzo (Jungle), Eden, Versace Woman, Miss Balahe, Tre'sor, Zandaria, Oscar de la Renta, Chanel5, Poison, Opium, Cantate, Passolo, Destiny ja Benettonin Paradiso/Inferno. Siinä lempparit, muita en ala luetteleen.
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Juu, yksi parhaista hajuvesistä joita olen löytänyt. ^_^
"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret
wish, a wish to be a big cactus
with a pink flower on it"
Aiemmin käytin Boum-hajuvettä, mutta kyllästyin kun oli käyttänyt samaa merkkiä ja kaksi vuotta.

nyt on pitkästä aikaa uusi, Catsuit nimeltään. Kiva naisenvartaloinen pullo, pinkkiä on tämäkin hajuvesi väriltään. Ihan kiva tuoksukin, jotenkin kypsempi kuin aikaisempi. Halpiksia molemmat, minusta merkkihajuvesien osto on rahantuhlausta, jos tarpeeksi hyvää saa halvemmallakin... Kelpaavat minulle.
Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.