Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2008 11:50
Nyt ku mä oon viimeinkin päässyt näiden asennekenkien makuun, niin pitää sanoa, että timantit vois myydä rahantarpeeseen mutta kenkiä, niitä pitää olla. Eli kengät.
Joskus aiemmin en oikein sulattanut goottisia kenkiä ja nyt en voi muita ajatellakaan, niin ne vie mukanaan xD
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.09.2008 12:01

Lainaus: FrozenCorpse

Eli kengät.
Joskus aiemmin en oikein sulattanut goottisia kenkiä ja nyt en voi muita ajatellakaan, niin ne vie mukanaan xD

nimenomaan. joku juttu kengissä on että ne kiehtoo. JOS mun jalka ei olis niin kauhee räpylä (ja tietty jos rahaa olisi kuin roskaa) niin mullahan olis vaikka kuinka monet mitkä minkäkinlaiset kengät. joskus kun oli blackgroupilla myytävänä aivan ihanat Tormentit niin niitähän miä kuolasin. ja kuolaan nyt niitä samasia kenkiä joybootsilta. MUTTA arvatkaapa vaan miten kovassa käytössä tulee olemaan kunhan miun electrat tulee. joskus kyllä haluisin semmoset vanhantyyliset nilkkurit mitä nyt on myynnissä.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ania
  • Lähetetty: 03.09.2008 11:35
Kengät, kengät, kengät. Olen todella huono käyttämään mitään koruja, enkä varmaan koskaan ole ostanut itselleni yhtään. Mitä sitä niillä helyillä tekee, kun on pukeutunut tarpeeksi koreasti niin ei niitä tarvita.

Toisaalta, jos saisin mieheltä jommankumman lahjaksi, niin ottaisin mielummin timantteja. Eron tullessa niistä saa kanissa paremman hinnan. Enkä muuten ole tavannut vielä yhtään miestä, joka osaisi ostaa naiselle kenkiä ilman ulkopuolista apua. Please, prove me wrong.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2008 13:32
Olen edelleen kenkien kannalla, sillä missä ihmeessä käyttäysin koruja joissa olisi timantteja? En missään. KEnkiä taas tarvitaan aina.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2008 13:51
en muutenkaa oikeestaa tykkää timanttikoruista.. kyllä ne kengät on hyödyllisemmäkki
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.09.2008 13:57
Timantit, ihan vain siksi kun ne ovat tavoittamattomissa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.09.2008 14:12
kompromissi... kengät joissa on timatteja .
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2008 17:31
Kengät suuri rakkauteni ja toivon joskus omistavani 100 paria kenkiä
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 03.09.2008 18:05
Kengät, kengät. Harmi, kun niitä vaan on aivan liian vähän kotosalla. Joku on rajoittamassa kenkä ostoksiani.. Hmph.. Korutkin on kivoja ja niitä onkin sitten jo enempi ja valinnan varaa, mutta timanteista en ole koskaan pitänyt. Outo minä?
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.09.2008 15:52
Aina, ikuisesti ja ehdottomasti kengät! Platformsaappaat yms on vain niin kalliita että ei ihan joka päivä tule osteltua. Mutta ne on vain niin. Niin. Ihania, mie ainakin arvostan hyviä kenkiä paljon enemmän kuin jotain ylikallista timanttikorua joka saattaa hyvinkin mennä hukkaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit