Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.06.2008 12:25
Minunkin on pakko sanoa,että kengät. Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa..
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 18:03
Kengät ehdottomasti! Maailmassa on liikaa hienoja (ja liian kalliita) kenkiä ja mulla on niitä liian vähän. Timanteilla ei mun mielestä oikein tee mitään (paitsi myy ne ja ostaa rahoilla lisää kenkiä)
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.06.2008 11:42
Kasa kenkiä. Ehdottomasti, mitä minä timanteilla teen?(myyn ne? )
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2008 12:28
Kuten äidilleni sanoin eilen kaupassa heitettyäni ostoskärryihin taas uudet korkkarit: "Jos sovitaan niin, että kun sulla on ne sun diamangit niin mulla on kengät, okei?" Tähän järkkymättömään logiikkaani ei äiti osannut väittää vastaan ;).

Eli siis tosiaan, kengät pysäyttää niin paljon useammin kuin timantit. Tottakai joskus tulee nähtyä jotain tosi nättejä timanttikoruja, mutta ei koskaan ole tullut samanlaista tunnetta kuin kengistä. Ja mullakin on heikkous epäkäytännöllisiin kenkiin (piikkikorot..ah), joita tulee käytettyä muutaman kerran vuodessa, mutta ihailtua sitäkin enemmän kotona.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.06.2008 12:46
Minun on nyt aivan pakko varmistaa, että onhan tämä aihe nyt varmasti kieli poskessa väsätty? (Ninnin tietäen voisi olettaa niin) Kieltäydyn alistumasta stereotyyppisen naiskuvan alle. Etenkin kun "kengät&timantit" -malli on revitty suoraan 1950-luvun Jenkkilästä.

Saatan kuulostaa tosikolta, mutta minua aina vähän kismittää kaikki sukupuolen mukaan lokerointi. Kyllä minun parhaat ystäväni ovat ihmisiä.

...Joo, tuttua Heetterismiä.

Minua eivät juuri korut sykäytä, ja kenkiäkin on monta paria lähinnä siksi että tietyt asukokonaisuudet vaativat erilaisia lisukkeita. Mitään "kenkiä ei koskaan voi olla liikaa" -asennetta minulla ei ole - jos en jotain kenkiä käytä, niin myyn surutta pois.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.06.2008 13:35

Lainaus: Heetteri

Saatan kuulostaa tosikolta, mutta minua aina vähän kismittää kaikki sukupuolen mukaan lokerointi. Kyllä minun parhaat ystäväni ovat ihmisiä.

Lainaus: Heetteri

Mitään "kenkiä ei koskaan voi olla liikaa" -asennetta minulla ei ole - jos en jotain kenkiä käytä, niin myyn surutta pois.

Heetteri, marry me. Olet ihana.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.06.2008 13:51

Lainaus: BronzeRain

Heetteri, marry me.

Any time, honeybunch!
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 01.09.2008 20:26
Minä alistun tämän stereotypian alle.
Kengät ovat suurin rakkauteni, lisää pitää saada kokoajan, jonka takia tulee aina silloin tällöin virheostoksia, kuten Ranskasta ostamani satiinipintaiset sandaletit, jotka on varustettu 12,5 cm stilettokorolla. Kertaakaan en ole niitä käyttänyt, mitä nyt kävelin hotellin käytävän päästä päähän ja takaisin. Niillä on vain kertakaikkiaan niin hutera kävellä, ja jalat väsyvät todella nopeasti, kun jalkaterä on niin omituisessa asennossa, että sitä lähes kävelee varpaillaan. Siltikään en aio niitä myydä pois, taidan laittaa ne tuonne kirjahyllyn koristukseksi.

Platformkenkiä minulla on viidet ja niiden lisäksi muutamat nilkkurit, nyörisaappaat, maiharit ja sandaletit sekä yhdet riistohintaiset, mutta niin söpöt Biancon ballerinat. Eihän tuo ole sinänsä iso määrä, jos miettii niitä naisia, keillä on monia kymmeniä pareja kenkiä, mutta minä olen toistaiseksi pärjännyt tuolla määrällä (vaikka tiukkaa tekeekin ja kokoajan sitä tahtoo lisää kenkiä).

Mitä sitten tulee koruihin... Myönnettäköön, ne ovat vieneet sydämeni kenkien tavoin. Kaikki upeat käädyt, riipukset, käsikorut (haaveissani on saada käärmeen muotoinen hopeinen olkavarsikoru), sormukset, korvakorut... ei niitä voi vastustaa, varsinkin jos ne edustavat vanhanaikaista tyyliä ja ovat hopeisia tai valkokultaisia. Smaragdit, rubiinit - niitä rakastan, harmi vain, että korut, joissa on aitoja timantteja maksavat niin paljon. Lottovoittoa tai rikasta miestä odotellessa.

Jos pitäisi valita ottaako jonkin korun vaiko parin kenkiä, valitsisin kuitenkin kengät .
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.09.2008 20:34
Kengät varmaan sen takia koska hukkaan yleensä arvokkaat korut Rihkama pysyy aina tallessa.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2008 20:43
Kengät mitä luultavammin. Erityisesti korkea pohjaiset.
Ties kuinka monet tämänkin vuoden aikana ilmestynyt kaappiin.
Ei ole mitään yhtä ihanaa kuin kiskaista jalkaan saappaat jotka sopivat täydellisesti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 74 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit