Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 02:15
Mä en itse omista ainuttakaan timanttia (kaniin kuskattu ajat sitten kaikki mikä sisälsi jotain arvokasta), mut kenkäfriikki olen henkeen ja vereen. Lähinnä vaatehuoneesta löytyy mustia avokkaita hirmu korkeilla koroilla; on pvc:tä, niittejä, remmejä ja muuta rimpsua. Mun on pakko ostaa niitä, ja sit ne on niin hemmetin epäkäytännöllisiä, et tulee vaan ihailtua kaapissa niitä! Mulla on lähes AINA jalassa ne kuluneet transformerit (sen on näköisetkin kyllä) ja arkisin maiharit ja joskus jotku muut saappaat, yleensä ne nyörisaappaat. En sais ostaa niitä avokkaita koska niin harvoin tulee käytettyä, nyt tarvisin käytännölliset 20-reikäset maiharit.
Mites teillä muilla? Kumpi hidastaa askelta enemmän, kenkäkaupan ohi kävely vai välke korukaupan ikkunassa?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.03.2007 03:02
Kengät, ehdottomasti. Mitä minä helyillä, ei niistä ole mihinkään ja maksavatkin tuhottomasti. Kenkiä minulla on paljon, mutta lähinnä kirppareilta ostettuja tolppakorko-avokkaita. Kunnon platform-saappaat vaan on ollu niiiiiiiiin pitkään haaveena... :/
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.03.2007 08:02
kengät, totta tosiaankin. kenkäfriikki olen todellakin. on platformit ja maiharit ja sassie-lättäpohjakengät ja punaset tennaritkin löytyy ja sit on jotain juhlakenkiä ja sandaaleja. lisää pitää saada.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.03.2007 09:52
Kengät <3 Timantit on turhia, niitä ei kukaan huomaa, mut kengät huomaa kaikki, jos ne on hienot Mä käytän muutenki niin vähän koruja, kihlasormus ainoa oikeestaan. Korviksia en voi juuri pitää,ku mulla on niin pienet korvat,et ne tulee kipeeksi korvisten kanssa :S Kaulakoruja pidin ennen,mut nykyään niitäki tulee niin harvoin pidettyä :/ Mut kengät on maailman paras asia,mihin saa rahaa tuhlattua
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 27.03.2007 10:19
Kengät pysäyttävät samantien... Niitä täytyy katsella piiiitkä tovi... Ainoo mikä ******** on se ettei oikee taho omaa kokoo löytyy...

ENKÄ TOSIAAN OO NAINEN!!

(pärsi sentään, vastasin vaikken ole naispuoleinen )
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2007 11:46
Kasa kenkiä ehdottomasti!
Itse en ole ikinä perustanut timanteista. Omistan joitakin timanttihelyjä, joita en ole ikinä käyttänyt.
Kengät ovat intohimoni.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2007 12:21
Apua, taidan olla huono nainen koska kummatkaan ei kauheasti sytytä. Ehkä kuitenkin kenkiä tulee ihailtua huomattavasti enemmän kuin timantteja. Tosin kenkiäkään minulla ei ole kuin viidet tai kuudet (joo-o, ihan tosi) koska olen todella kranttu niiden suhteen, ihan kaikki popot ei kelpaakaan minun jaloilleni Ja timantteja enemmän tykkään enemmän ihan peruskivikoruista, ja niitä minulla on paljon koska pappani harrastaa korukivitöitä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2007 14:46
No molemmat tottakai!! Ja niiden lisaksi myos alusvaatteet, korsetit, paallysvaatteet, asusteet, antiikki, autot, hevoset, (ratsu)hevosvarusteet...aaaa... Ei ihmekaan, etta olen hyva rahankayttaja!
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: turmatar
  • Lähetetty: 27.03.2007 15:50
Timanteista en perusta, mutta aitohopeiset korut kyllä miellyttävät ja niitä käytänkin paljon. Mulla vain alkaa olla sormuksia niin paljon ettei enempää mahdu kerralla (tai siis ettei enempää voi kerralla käyttää tai näyttää vähintään vammaiselle), samoin kaulakoruja ja korviksia. Ranneketjuja haluan vielä muutaman, sitten voi panostaa täysillä kenkiin. Koruja käytän suunnilleen samoja arkena ja juhlana, lähinnä määrä vaihtelee, mutta kenkiä pitää saada aina uusia ja uusia.

Saappaita omistan eniten kun niitä eniten käytänkin. Sandaalit tai avokkaat tapaavat jäädä kaappiin muutamaa kuuminta kesäviikkoa lukuunottamatta, joten niitä on turha olla monet. Kengät haluan mieluiten aitonahkaisena, mutta aina ei voi valita.. Pennangalanilta himoan paria mallia, ehkä joskus "isona ja rikkaana" ne tilaankin, ellei satu tuuri ja löydy huutonetistä omaa kokoa hiukan halvemmalla.

Toki myös korsetit, nahkavaatteet, hameet, laukut, ...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2007 15:56
En tykkää erityisemmin kummistakaan, toki ainahan uudet, hienot kengät ovat tännepäin tervetulleita , mutta timantit ja kaikki muutkin ylimääräiset tilpehöörit koruissa vain ahdistavat.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit