Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 16:49
Vaik en omista mitään timanttikoruja, niin ei ne mua kiinnostakkaan, mulla on valtavat määrät tilpehöörikoruja, joita käytän arkena ja bileissä. Nytkin kun tulin kaupasta mulla näyttää olevan 7 killutinta kaulassa; ylimpänä musta kartioniittipanta, sen alla musta panta jossa tosi pitkät piikit, sen alla mustasta narusta roikkuva hopeinen hämähäkinseittikoru, sen alla mustasta narusta roikkuva hopeinen lohikäärme, sen alla mustasta narusta roikkuva hopeinen pentagrammi, sen alla pitkä, hopeinen ristiriipus ja vielä tonne napaan saakka mustat helmet!! Ja kädet on täynnä mustia niittirannekkeita kaikilla mahdollisilla eri niiteillä ja sormuksia niin paljon, et piti laittaa yhteen sormeen 2 sormusta. Mul on ollu korvissa reiät pariin otteeseen, mut ovat menneet umpeen, enkä oo alkanu tökkimään niitä auki uudelleen ihan vaan siitä syystä, et sit pitäis saada läjä kaupalla korviksia!!! Riittää nuo 3 lävistystä huulissa, kun multa on tippunu niin monet lävärikorut, et valikoima on supistunut aika lailla. Tykkään vaihdella niitä usein, mutta en omista kuin noin parikymmentä korua, joten niitä pitäis saada lisää. Ja 3 kaulakorua mä haluun: mustan pannan jossa talutusrengas keskellä, sit jonku hienon riipuksen (esim sellasii ku Stuntmanissa) ja uuden, hopeisen ankhen ku entinen pöllittiin.. Se oli mulla AINA kaulassa, mut kerran menin ottaan pois ku frendi toi meille kauheen muijalauman ja pukeuduttiin kaikkiin mun vaatteisiin ja pelleiltiin ja otettiin kuvia toisistamme (se ankh ei sopinu siihen tyyliin ku esitin vanhaa mummoo yhdessä kuvassa). Joo tosi kivaa oli ja dokattiin ja vaihdeltiin kuteita, ja sit ku se posse lähti meiltä, niin mun rakas ankh oli kadonnut. Siitä nousi kauhee haloo sillon ku se oli maksanu paljon mut kaikki vaan väitti ettei muka ollu edes nähny sellasta. No, se ämmä sai sit porttikiellon meille, suutuin niin hemmetisti. Nykyään se puhuu musta kaikkee p'skajuttuja ympäri stadii, mut ei vois v'ttu vähempää kiinnostaa! Sori et tää korujuttu meni tällaseks valitusvirreks, mut alko ottaan päästä kun muistin ton jutun.
Kirjoittanut: vermin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:07
Kengät on ehdottomasti intohimoni. Kaapit täys kaikenlaisia, erityisesti saappaita. Soljilla ja ilman, platformilla tai tolppakorolla. Jotkut on käytännöllisia ja kauniita, suurin osa vain jälkimmäistä. Kaikkia tulee kuitenkin käytettyä Ainoastaan kesäkengät, sandaalit sun muut on jääny pienemmälle käyttöasteelle ihan ilmaston vuoksi.
Koruja käytän vähän. Ulos lähtiessä tulee laitettua ehkä joku panta, niitä onkin sitten kans kertynyt jo useampia. Tykkään Joy Factoryn kaulapannoista valtavasti.
Ninni: käys kattoo edellämainitun firman sivuilla, sieltä löytyy jos jonkinlaista pantaa jossa on talutusrengas. Joskus näitä on saattanut löytyä SinCitystä ettei tartte tilailla, mutta en oo varma miten on nykyään.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:31
hmmm, kenkiähän pitää aina olla paljon, vaikka ihan vaan varalle Jos nään jossain jotkut kivat kengät niin ostan ne samantien miettimättä, maksoi mitä maksoi (tottakai edellyttäen että rahaa on sen verran tilillä tai taskussa jollen lainaa sitten kaverilta..)
Timanteista en oikein ikinä ole perustanut, ennemminkin ihan normaalit (keltti) korut, kaulakoruja on kyllä riittävä määrä mutta käteen pitäisi jotain saada..
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:37
Kengät ne varmaan on, omistan arvioni mukaan yli 30 paria erilaisia popoja (en ole aikoihin laskenut) Koruja olisi kiva saada lisää, erityisesti sormuksia ja rannekoruja. Mulla on paljon vain korviksia, mitkä menee aika hukkaan ku en jaksa melkein koskaan vaihtaa.
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:41

Lainaus: vermin

Ninni: käys kattoo edellämainitun firman sivuilla, sieltä löytyy jos jonkinlaista pantaa jossa on talutusrengas. Joskus näitä on saattanut löytyä SinCitystä ettei tartte tilailla, mutta en oo varma miten on nykyään.

Kiitti vinkistä!
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2007 17:55
Kyyyllähän niitä kenkiä tämäkin täti rakastaa. Kaverit alkavat voihkia kauhusta kun yritän saada niitä lähtemään mukaan kenkäkauppaan

No käyttökunnossa olevia kenkiä on ehkä kuudet tai seitsemät, mutta listalla olisi saapasmalliset platformit, mutta en ole saanut vielä ostettua. Ite tykkään ostaa mahdollisimman erilaisia kenkiä, on oikeastaan kaikkia mahdollisia korkomalleja, mistä ite pidän
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2007 18:51
Minä voihkin kauhusta noille teidän kengille hyvä kun saan itse ostettua lenkkareita paremmat yleensä, korkoja kun en voi käyttää sitten nimeksikään tappeluiden takia. Hopea on kyllä ihana metalli koruissa ja korut harvemmin ovat tiellä, joten taidan olla näitä koruihmisiä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:06
Ei oikein kumpikaan, koska mä katon korsetteja ja hameita, hanskojan, housuja, kaikkee tarpeellista. Mun ainoat kengät on maiharit, jotka on käytös aina, kesät talvet.. Toki ostasin korkkarit, mutta jalat ei kestä ees 5cm korkoa, ei vaa kestä, vaikka kuinka yrittäs totuttaa..
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:13

Lainaus: Fereyja

korkoja kun en voi käyttää sitten nimeksikään tappeluiden takia.

Ootkos kovakin tappelemaan? Mulle kävi 18-vuotiaana (hyvänen aika, siitä on 10 vuotta ja muistan sen ku eilisen!) niin, että tappelin yksin yhtä kundii ja kahta muijaa vastaan, ja vaikka hyvä tappelija oonkin (juontuu harrastamistani taistelulajeista), niin aika alakynnessä siinä olin jumalattomilla korkkareilla kun ne väänsi mut hiuksista asfaltille. Korkojen takia hävisin ottelun, mutta kuinkas ollakkaan, MULLE rapsahti siitä rikosrekisteri!!!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:16
Tänään tuli postista mun uudet ihanat lapsukaiset <3 Reisipituiset valkoiset saappaat, joissa nyöritys ja solkia, maailman ihanimmat <3<3 Mietin vaan,et minkähän kanssa niitä pitäs,ku on niin paksut jalat. Ja ku muutenkin on niin paksu,et näytän ihan hirveeltä kaikkissa vaatteissa ja kengissä O_o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit