Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2008 12:53

Lainaus: missEmily

100 paria kenkiä

Sitten pitää kasvattaa myös tarpeeksi jalkoja, jotta voi käyttää kaikkia tasaiseen tahtiin.

Miksi musta tuntuu, että kenkiä ei koskaan ole tarpeeksi? Ne pursuaa tuossa eteisessä ja vie tilaa puolet omakotitalon eteisen varastosta, joka on iiiiiiso ja silti niitä ei koskaan ole tarpeeksi. Aina haluaa uutta ja erilaista ja tulee tällänen "ooh pakko saada noi kengät" sitten ostaa, sitten käyttää kerran ja toteaa: ne sopii paremmin eteisen kenkä hyllyyn, joita ei ole kun 16 vierekkäin... En halua kuvitella sitä rumbaa, kun muuttaa miehekkeen kanssa samankaton alle. Monestikohan sillä kilahtaa? on suuri kysymykseni... Voisin laskea kenkäni joku päivä, jos oppisin laskemaan niin pitkälle :s
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2008 17:07
Ehdottomasti kengät! Timantit ovat mielestäni yliarvostettuja, eikä niitä muutenkaan tule käyttämään toisinkuin kenkiä joita tarvitsee joka päivä! :p
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.09.2008 17:29
Kengät sanon minäkin. Ei koruja vaan tuu käytettyä yhtä paljon ja ne tosi näyttävät on sen hintasia, että huh vaikka toki kengätkin osaa olla kalliit. Itsellä kyllä tuppaa käymään niin, että muutamia peruskenkiä tulee käytettyä tosi paljon ja ne hienommat jää liian usein kaappiin. Kenkiä ei oo koskaan liikaa, mulla ainakin niitä tuntuu olevan aina liian vähän..
Kirjoittanut: Mayaserana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.10.2008 15:34
Onhan timantit kauniita ja kestävät ikuisesti, mutta todella, milloin oikeita timanttikäätyjä voi käyttää? Kenkiä voi olla miljoona erilaista, niitä voi olla miljoona paria ja niitä voi käyttää joka ikinen päivä oli päällä mitä tahansa Käädyt hidastavat ehdottomasti vauhtia ikkunashoppailemassa, mutta kengät laihduttavat lompakkoa...
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2008 06:41
Kai se on kengät. En oikein perusta koruista, vaikka niitä mulla muutama onkin, mutta eivät kengätkään se ykkös juttu ole koska vihaan kenkäkauppoja. Kun mistään ei meinaa löytyä oikeaa kokoa tai tarpeeksi leveää jne. Mutta jos kenkien ja koruje väliltä on pakko valita ni kyllä se on kengät.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2008 15:30
Kengät ehdottomasti näistä kahdesta vaihtoehdosta! Ei miullakaan montaa paria sinänsä kenkiä ole mutta sitäkin ihanempia sitten.x) Mutta itse kyllä tykkään hurjasti myöskin ihanista goottityylisistä koruista, esim. Alchemy Gothicilla on ihan mielettömän ihania koruja.x)
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.01.2009 23:09
Molemmat, kiitos! Koruja tulee ostettua varsin harvoin, koska saan niitä lahjaksi jouluna, synttärinä, hääpäivänä...jne. Olen kuitenkin armoton kenkähamsteri, en uskalla edes arvioida montako paria olen taas vuoden aikana ostanut. Yleensä myyn kengät eteenpäin siinä vaiheessa, kun niissä alkaa näkyä vähän enemmän kulumisen merkkejä. Mulla on arviolta noin 10 paria sellaisia kenkiä, joista en aio koskaan luopua, vaikka niitä ei juurikaan tule enää käytettyä. Siis sellaisia erityisen tärkeitä tai vaihtoehtoisesti kalliita kenkiä. Koruja en ole koskaan myynyt, ne kun ovat lahjoja rakkailta ja siksi arvokkaita minulle hinnastaan riippumatta. Jos olisi rajattomasti säilytystilaa, niin en luopuisi mistään kengistäni.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 23:12
Molemmat ehdottomasti
Tänään sain uudet ihanat kengät kokoelmaani, ja muutamaviikko sitten ostin pari koruu lisää kasvavaan koruvarastooni, siinä on oikeesti kaks pakko-ostaa juttua mun kohdalla
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.01.2009 13:09
Koruja on jo kertynyt aika paljon ja harvemmin niitä tulee nykyisin edes käytettyä. Joten mieluummin tällä hetkellä ottaisin sen kasan kenkiä. Niitä ei ole montaa paria. Valitettavasti. Mutta, kun ne hienot ja kauniit kengät maksavat pienelle ihmiselle ihan liikaa
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2009 14:41
Tähän hätään kenkiä, mutta normaalitilanteessa ahnehtisin molemmat!
Erityisesti timanttikoruja ei ole suurta määrää, kaikissa korvakoruissa on, kolmessa kaulakorussa ja yhdessä sormuksessa! Kenkiä... Ehkä noin 11 mutta kovin hienoja mitkään nuista kengistä ei ole Odotan innolla kesää jolloin saa taas hyvät korot käyttöön.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 26 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit