Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.03.2007 19:50
timanteista en välitä, mutta muuten sitten korut meneekin kenkien edelle
olen ikuinen maiharikävelijä , tai nyt keväämmällä olen innostunut silloin tällöin käyttämään vanhoja juhlakenkiäni ihan arkena, en ole kovinkaan kenkäfriikki, uudet maiharit voisin kyllä ottaa vastaan.
Koruja taas juutun ihastelemaan kaikissa nettikaupoissa, Morticioissa ja muissa mistä löytyy jotain hopea tai hopeanvärisiä koruja, halpoja tai kalliita, kunhan vain sopivat tyyliini. Myös niittikorut (joista koruvalikoimani taita suurimmaksi osaksi koostuakin muutamaa riipusta ja sormusta lukuunottamatta) ovat ihania.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 23:17

Lainaus: raavittu

minkähän kanssa niitä pitäs,ku on niin paksut jalat. Ja ku muutenkin on niin paksu,et näytän ihan hirveeltä kaikkissa vaatteissa ja kengissä O_o

Mikä saatanan itsensä mollauspäivä täällä tänään oikein on??!! Katsokaa hyvät ihmiset peiliinne ja kääntäkää suupielet ylöspäin: Te olette kauniita. (vai onkohan jostain Venäjältä tullu erä rumentavia peilejä Suomeen...)
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2007 23:20

Lainaus: Ninni

Mikä saatanan itsensä mollauspäivä täällä tänään oikein on??!! Katsokaa hyvät ihmiset peiliinne ja kääntäkää suupielet ylöspäin: Te olette kauniita.

VAHVA KOMPPI.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.03.2007 23:21

Lainaus: Kuutar

Myös niittikorut (joista koruvalikoimani taita suurimmaksi osaksi koostuakin muutamaa riipusta ja sormusta lukuunottamatta) ovat ihania.

Mulla kans on niitä niitti- ja piikkipantoja, rannekkeita ja vöitä kaikilla mahdollisilla niittityypeillä ja väreillä jumalaton kasa. Sellanen kaulapanta puuttuu, jossa on se talutusrengas.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 28.03.2007 04:24
Mulle eräs miekkonen totes että mä oon ihan varmasti just semmonen resupekka joka on hulluna timantteihin. Piti todeta että koruista mulle kelpaa vaan hopea (sekä titaani) ja seki lähinnä kaulassa, timanteista on hyötyä lähinnä sormuksessa ku voi tintata/raapasta kunnolla jotakuta. Täti ei oikein arvosta tätä kantaa, sillä on jumalattoman iso (no, ehkä se on aika normi mut liian iso silti) timantti sormuksessa ja mä lainailen sitä aina kokeillakseni millasen jäljen se tekee ihoon..

Mut kengät. Ne mulle kelpaa, vaikka itelläin ei olekkaan kuin maiharit ja lenkkarit sekä yhet talvikengät jotka kyl on nyt ties missä ku maiharit sain ostettua.. Varmaan ois isompi kenkäarmeija, mut polvet on niin huonot ettei kestä oikein mitää korkoja ja sit toinen ongelma on että mulla on sananmukasesti räpylä. Maiharitki piti ostaa numeroa liian isot ennenku mahtu päkiäki sisään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2007 14:05
Timanteista tuli viela mieleen, mina+Harrodsin koruosasto...! Olisi tehnyt mieli heittaytya maahan parkumaan.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2007 14:23
Kengät joissa on timantteja! No mieluummin kengät noista kyllä. Ja aika monenlaisista kengistä tykkään.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2007 14:32

Lainaus: Ninni

Ootkos kovakin tappelemaan?

En ole mutta pakko tapella kun käyvät kimppuun, joten korkkareilla ei kyllä pärjäisi läheskään niin hyvin kuin lenkkareilla tai muilla matalapohjaisilla

Kieltämättä ovat kyllä ihanan näköisiä nuo korkokengätkin...
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.03.2007 15:38
Kängät ovat aivan ihania, harmi vaan et ne maksaa aika paljon. Timanteista en välitä, ne on jotenkin niin pelkistettyjä ja niin diivamaisia.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.03.2007 18:08
Itselläni on pakkomielle ostaa ja tehdä hameita. Pitäs lähteä kirppikselle joku päivä kenkiä etsimään, kun ei oikein meinaa rahat riittää uutena ostamiseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit