Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.09.2007 21:09
Korut taitaa olla sen mun juttu.En omista kuin 2 kengät,mustat maiharit ja mustat vuorelliset tennarit,joita en juurikaan käytä.Turhaudun aina kenkäostoksilla kun ei sopivia tahdo löytyä kohtuu halvalla.Koruja omistan jos vaikka minkämoisia ja hamuan niitä aina vain lisää
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 15.09.2007 14:57
Piilevä kenkäfetissi alkaa nousta esiin...korut teen yleensä itse hopeasta korukursseilla. URL
tuolta löytyy osa itsetehdyistä koruista lisää tulossa taas tammikuussa
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.09.2007 19:32
Oon ihan kenkäfriikki henkeen ja vereen. Kunnon plattarit on ollut haaveea jo liian kauan, pitäisi tarttua tuumasta toimeen. Hinnat vaan vähän huippaavat.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.09.2007 19:34
Jaa, kenkiä varmaan mieluummin, vaikka omistankin *köh* yli 35 paria jo nykyisellään.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.09.2007 22:51
Kengät on intohimoni. Pitäisi tällä hetkellä himoitsen ranger 301, sekä transformereita olen himoinnut jo varmaan 4 vuotta (tosin en ole saanut vielä aikaiseksi ostaa kun ovat niin epäkäytännolliset, solkiplattarit korolla ja perusplattarit (tasapohjalla=kävelykengät) ajavat asian).
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 11:39

Lainaus: blackwolver

korut teen yleensä itse

Olipas kauniita!

Kyllä kengät vetää mua enempi puoleensa. Korukauppojen ohitse voi vain kävellä, mutta kenkäkauppaa onkin sitten jo vaikeampi ohittaa.
Kenkiä tai siis saappaita mulla on vain tosin muutamat. (rahasta yllättäen johtuen) mutta aina sitä voi käydä kuolaamassa uusien hienojen kenkien perään
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.09.2007 13:58
Kyllä se naisen paras ystävä on tietotekniikka.

Toisin sanottuna en käytä koruja paitsi vakikaulakoruani ja lävistyksiä, sormuksia en ikinä muista laittaa, kengistä kyllä tosin pidän ja mustia nahkakenkiä onkin enemmän kuin tarvitsisin (helppo ostaa kun ostan kirppareilta, joissa kengät maksavat parhaimmillaan euron), mutta eipä se tuota mitään vaikeuksia ohittaa kenkiä. Sen sijaan tietokoneeni näkeminen käynnistämättä voisi tuottaakin jo vaikeuksia.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2007 16:46
Kengätpä kengät... Mutta pystyn hillitsemään mielitekoni, enkä ole vielä kertaakaan ostanut hetken mielijohteesta mitään mitä en oikeasti tarvitsisi. Mielestäni turhien heräteostosten tekeminen on ajattelematonta ja tyhmää ja osoittaa jonkinasteista "harkintakyvyn ja itsehillinnän puutetta". Eräänlaista kulutushulluutta, joka on sairaus...
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.09.2007 22:45
Timantit

Ne voi muuttaa rahaksi, jolla ostaa kasan kenkiä
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 17.09.2007 23:15

Lainaus: diamond_385

Ne voi muuttaa rahaksi, jolla ostaa kasan kenkiä

ovelaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit