Gootti.net

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.04.2007 22:34

Lainaus: harakka

Offtopicia, mutta itse juuri ostin ihanat kengät kirpparilta viidellä eurolla, niin että on pakko hehkuttaa

Tämä lause kuvastaa niin hyvin suomalaisia.
Tuohan on ainut asia millä suomalaiset uskaltavat rehvastella.
Miten halvalla on saanut minkäkin jutun.

Yleisesti suomalaiset ovat niin nuukaa kansaa ja kukaan ei saisi olla kenellekään kateellinen, tai ainakaan näyttää sitä.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.04.2007 22:44

Lainaus: Shaft

Tuohan on ainut asia millä suomalaiset uskaltavat rehvastella.
Miten halvalla on saanut minkäkin jutun.

Totta. Jos menee kertomaan että "tiedätkös, ostin eilen ihan tajuttoman kalliin mekon ja korkokengät, että lompakko keveni kummasti! Mutta se oli sen arvoista!", rehvastelija tulkitaan... noh, rehvastelijaksi. Kumma juttu muuten. o_O
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.05.2007 15:30
Kengät. Timantit ovat kalliita, tekotimantit rihkamaa. Minulta ovat lentäneet jo kauan sitten jorpakkoon!
Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2007 23:08
Minun mielestä ei kumpikaan.Naisen,tai siis minun paras ystäväni olisi ehdottomasti ihanan synkkä gootti-mies,jos minulla sellainen olisi.Sellainen joka ymmärtäisi minua ilman mitään lisä selittelyjä esimerkiksi siitä,että miksi nauran sellaisille asioille mitkä hänen mielestään ovat ihan vakavia
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.05.2007 13:40

Lainaus: Raven

Minun mielestä ei kumpikaan.Naisen,tai siis minun paras ystäväni olisi ehdottomasti ihanan synkkä gootti-mies,jos minulla sellainen olisi.Sellainen joka ymmärtäisi minua ilman mitään lisä selittelyjä esimerkiksi siitä,että miksi nauran sellaisille asioille mitkä hänen mielestään ovat ihan vakavia

samaa mieltä... vähän niiku sellanen mies mikä on evellä tossa jouni aholan goottitarha-sarjiksessa jios joku on sattunu sen lukemaan...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:40

Lainaus: darkAngel

goottitarha-sarjiksessa jios joku on sattunu sen lukemaan...

vähän mahtava sarjis
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:47

Lainaus: nocturnal_chimaira

vähän mahtava sarjis

vähä muuten on.. ootan jo innolla sitä toista sarjista. ja tietysti lisää siihen ekaan(voipi olla turha toivo)
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:10
No mulla ei oo kumpiakaan. Tai yhdet lenkkärit löytyy ja sitten ns. tallikengät. Timantteja en edes haluis. Ei diggaa. Hyi. Piru periköön jos joku mies mulle semmosen joskus antais lahjaksi. >:/ Yhdet kengät lisää kyllä tahtoisin, paksupohjaiset lenkkarit.

Lainaus: Raven

Naisen,tai siis minun paras ystäväni olisi ehdottomasti ihanan synkkä gootti-mies,jos minulla sellainen olisi.Sellainen joka ymmärtäisi minua ilman mitään lisä selittelyjä esimerkiksi siitä,että miksi nauran sellaisille asioille mitkä hänen mielestään ovat ihan vakavia

Samma här, kanske. JOS siis oisi olemassa ihan vilpitön tyyppi. Kun vaan saisin huomiota ja hellyyttä, hyväilyjä heti aamusta, niin avot.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:12

Lainaus: kismet

Timantteja en edes haluis. Ei diggaa. Hyi. Piru periköön jos joku mies mulle semmosen joskus antais lahjaksi.

Minulle esim. vihkisormus kivellä olisi pelkkä kammotus, en huolisi. Mutta ihan vain takorautainen taas, ah...
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:56
ottaisin ennemmi timantit, ku sit ne vois myydä ja ostaa kenkiä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit