Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naisen parhaat ystävät: timantit vai kasa kenkiä??

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2007 20:59

Lainaus: Iliah Nostradamus

ottaisin ennemmi timantit, ku sit ne vois myydä ja ostaa kenkiä

ovelaa. x)
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.06.2007 20:32
Yhyy, jouduin myymään parit kenkäni (Ranger 302:t ja Gothikat) mutta toisaalta kenkiä on jo kerääntynyt ja tarkoitus olisi ostaa laadukkaampaa.
Ei noita oikein tule käytettyä etenkin näin kesällä.

Ajattelin käyttännöllisempää ratkaisua = lyhyet kengät + säärystimet sitten syksyllä/keväällä, ilman säärystimiä kesällä.
Talven talisin New Rockeilla.

Nyt jäi saappaista oikeastaa New Rockit sitten mutta ovat sentään aito nahkaiset. Jos mulla tulee kovin ikävä noita niin sitten ehkä ostan sitten Morticiasta Swingit.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 17:20
Kyl mä ottaisin mielellään kasan kenkiä... Nyyh, mulla ei oo oikeen mitään kivoja saappaita. Yksistäkin jäi vastaikään kannat käteen... Ei muutaku kaupoille...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 14.06.2007 17:23
Tein ihan positiivisen havannoin jälleen kerran, aika itsestään selvyys:
Nahka ei hiostanut tai ollut niin epämukava kuin tekonahkaiset kengät.
Kukaan ei ole kuitenkaan minun kenkiin kuollut kun ne on jo kierrätyskamaa, ehkä sitten kauan ennen kuin ne on kauppaan tulleet ja joku toinen on ne ostanut uutena. Minähän vain kierrätän.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:27
Kyllä ne naisen parhaat ystävät on kengät. Siis pitäähän kenkien ja asusteiden natsata yhteen ja asusteitahan naisilla on yleensä miljoonia.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.06.2007 16:31
kengät ovat naisen paras ystävä..niitä löytyy minultakin kasa päin useita en edes käytä..yleiset kengät mitä käytän taitaa olla kärsineet tennariniOstan vuoden päästä uudet jos rahaa on
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2007 18:59
olen kyl toivoton kenkähullu niit tulee ostettua aivan hirmuisesti! jos meen ostoksille ostaa vaatteita niin tulen kyl ostoksilta takasin sillein et varmasti on jotkut kengät tullu ostettuu :/ ja kyllä seison kenkäkaupan ikkunaa vasten aina. ja en oo käyttäny varmaan puoliakaan niistä mitä mul on. ku pelkään et pilaan niitten kauneuden :/ yleensä käytänki vain maihareita tai jtn lenkkareita -.- enkä kyl raaski heittää yhtäkään kenkää menee. voi sitä tuskaa ku ilman pohjaa ja reikäset kengät joutuu menee roskikseen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.06.2007 21:07
Sain uusia kenkiä, hittoon mokomat helyt! ____
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.06.2007 19:58
ihailin taas kaupois kenkii!! onneks äiti kysyi et tarviinko johonki juhliin kenkii! JOO TARVIIN! ja saanki! ja äiti maksaa ne jesh! kaveril huomasin et mul on ainakin 6 kertaa enemmä kenkii ku sillä. varmasti mul viel enemmänki.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.06.2007 11:45
haluaisin taas uudet kengät ostaa, ku palkka tuli, vaikka just ostin. x) Kamala kenkähimo, iik! Pitää yrittää hillitä itseään, enhän mä muuten kerkiä edes kaikkia käyttää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit