Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Käytättekö hattuja?

• Vastaa
Kampin Morticiassa oli muuten aika nättejä, koristeltuja huopasilintereitä, mustana ja tummahkon punaisena. Olisin voinut ostaakin sellaisen mutten oikein näe itseäni käyttämässä hatun kokoista hattua.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Olikohan ne niitä punanaamiotyylisiä :p vai ihan kunnollisia.. ei varmaan kovin halpoja jos ns. aitoja.

Tyttö.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Olisin voinut ostaakin sellaisen mutten oikein näe itseäni käyttämässä hatun kokoista hattua.

Ah, niinpä! Kyllä se on niin että minikokoinen hattu on hot.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Harvoin mutta kyllä.
  • Vastaa
Mulla on oikein hieno musta stetsoni, mutta käytän sitä todella harvoin, siksi että koska käytän päähineitä harvoin tuppaan unohtamaan sen aina jonnekin
Ai niin, Islannissa oli pakko ostaa pipo, taisin siitä jossain viestissä mainitakin. Se on musta ja siinä on noin 5 senttiä pitkiä punaisia UV-reaktiivisia piikkejä keesinä

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Ah, niinpä! Kyllä se on niin että minikokoinen hattu on hot.

Minusta ne ovat ärsyttäviä.. :p sopivat tyttömäisiin asuihin lähinnä.

Tyttö.

• Vastaa

Lainaus: Paper

sopivat tyttömäisiin asuihin lähinnä.

MInusta sopivat täydellisesti yli-naiselliseen lookiin. Tyttömäiseenkin toki, mutta minulle aina ensin pillerirasiasta tai top-hatista mielikuva aikuisesta naisesta.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
En käytä muulloin kuin aivan kovimmilla pakkasilla talvisin. Silloin sellaista aika normaalia, löysää, mustaa villapipoa. Olen yrittänyt myös löytää jostain sellaista kunnollista, laadukasta silinteriä, mutta ei ole vielä vastaan tullut. :|

Älä lainaa muiden mielipiteitä, keksi omat.

• Vastaa
Piiskis osti eilen söpön lintuhatun. Toivottavasti se laittaa siitä kuvia jossain vaiheessa. TVIIT.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Hi, lintuja! Huu likes.

Ajattelin laittaa siihen vielä lisukkeeksi sellaista verkkojuttua, minulla kun on sellaista tuolla laatikonpohjalla sopivan värisenä.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.