Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Käytättekö hattuja?

• Vastaa
Piiskansiima

Se on "Kaisa-Verkkoa!"

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
itse haluaisin laadukkaan silinterin mut mistäköhän löytyis hyvä ja ei tappavan hinnakas? Myös muunkin laisia hattuja voisin käyttää jos sopivia löytyisi isoon päähäni. Paksut hiukset rajoittavat aikalailla.
  • Vastaa
Ittelläni on 2 isolieristä hattua ja 2 pienempää charlie chaplin tyylistä. Toinen isoista on kunnon cowboy tyylinen, ja toinen tuo mieleen Maija Poppasen. Siinä on jopa leuan alle menevät liuskat joilla sen voi sitoa päähän ja talvella ei korvat jäädy. Talvipakkasille on ihan normaali pipo. Käytän hattuja aina kun mahdollista. Nyt on hakusessa kunnon silinteri Kuten ilmeisesti muutamalla muullakin!

We are slow dancing in a burnin' room

• Muokkasi: BronzeRain
  • Vastaa
Ajattelin tehdä valkoisen tophatin nahasta, kun on nahkatyökurssi koulussa. Mietin vain että mikä sopisi valkoisen nahan somisteeksi..? Ehdotuksia?

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Strassit ja satiini sopisi nahan kaveriksi, niin saa sellaisen burlesquetyylin aikaan.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Burlesque. Hmm, strassit tosiaan olisi aika näppärä juttu, minulla on ihan liian vähän strassisomisteisia vaatteita.

Primadonna ja ilotyttö.

• Muokkasi: Paper
  • Vastaa

Lainaus: missEmily

itse haluaisin laadukkaan silinterin mut mistäköhän löytyis hyvä ja ei tappavan hinnakas?

http://www.costumes.org/Advice/costcraftsmanual/tm pjk10.htm

Nii ja tuolta kuulemma voi saada peräti 50 eurolla mutta en tiedä onko edes enää pystyssä:
http://personal.inet.fi/yritys/fennopons/

Tyttö.

• Muokkasi: die Winterreise
  • Vastaa
Tuollainen löytyy miulta. Ihastuin siihen kun kävin Cybershopissa Kampissa tässä viime keväänä Tässä

Talvessa sarja yön tulia, pimeän valaisee. Hetken satiinilakana, kietoo aamuisen taivaan puut allensa. Kieli värähtää, musiikki kohoaa, yön musta kaari.

• Vastaa
Mulle ostettiin just Mic Macistä (juu heh) sellainen perus musta paksu pipo missä palmikkoneuletta ja tupsu. Oli pakko hankkia joku hattu jos iskee joskus pakkasta ni en halua kuitenkaan väkisin palelluttaa pää parkaani. Sitäpaitsi pipo näyttää ihan kivalta kun jätän sivuotsiksen näkyviin sen alta, eihän se mikään maailman tyylikkäin ole mutta ihan siedettävä kuitenkin

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vastaa
Itse haluaisin sellaisen hienon mustan stetsonin, jota vois pitää tietynlaisten vaatteiden kanssa. Vähän niinkuin Fields of the Nephilim -tyyliin

"she collapsed to the floor and was dead in an hour"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!