Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.08.2008 01:25
Darth vade pukuun, mutta maskin sijaan siinä olisi gimp maski...
>: )
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.09.2008 13:26
Ihan perusgoottivaatteisiin... Ahdistaa kun ei ole varaa ostaa mitään. Haluaisin niin paljon uusia vaatteita, kun on uusi elämäkin.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 23.09.2008 13:48
Fetish-tyyppisissä vaatteissa olisi ihana kulkea ilman, että saisi paheksuvia katseita/ h*oraksi huutelua peräänsä.
Toinen (melko vastakkainen) pukeutumistyyli mikä viehättää minua on viktoriaaninen ja 1700-luvun jälkipuoliskon muoti. Harmi vain, että ovat melkoisen epäkäytännöllisiä krinoliinit ja turnyyrit enkä voisi olla joka päivä jossakin korsetissa tiukkaan nyöritettynä.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2008 15:02
Melkein millaisiin kojoottivaatteisiin tahansa; pääasiassa korsettiin ja pitkiin hameisiin ja ihaniin kenkiin. Epäkäytännöllisyytensä, hintansa ja epämukavuutensa takia tyydyn kulkemaan vain perus mustissa vaatteissa. Jos oikein innostun laitan korsetin tai hameen päälle.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:35

Lainaus: Faith Black

Fetish-tyyppisissä vaatteissa olisi ihana kulkea ilman, että saisi paheksuvia katseita/ h*oraksi huutelua peräänsä.

Tuntuu hassulta - minä saatan kulkea sellaisissa, enkä muista että minua olisi KOSKAAN nimitelty h*oraksi tms. Katseita kyllä saa, mutta enemmän sellaisia ":O~~".
Kirjoittanut: Mayaserana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2008 18:19
Korsetteja, mustaa pitsiä, pitkiä hameita, erittäin vanhanaikaista ja eleganttia Kunhan vaan voitan lotossa...
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2008 13:11
Jos olis rahaa... hmm..

Pukeutuisin mustiin tai punamustiin goottivaatteiseen, jotka olis tehty kunnon materiaaleista ja joissa olis paljon, paljon pitsiä.... Pitkät mekot sopivasti täynnä kaikkea kaunista. Kunnon korsetti alla ja sen pllä kaunis goottipaita. Kenkinä mustat korkeakorkoiset saappaat. Koruina paljon hopeaa ja hiukse, jotka mulla ulottuu pakaroille jo, kauniisti musta-punaiseksi värjätty.

Puuttuiu vaan se lottovoitto. Noita korsetteja erityisesti tahtoisin kaappiini monta, monta
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2008 17:12
Cyber-tyylisiin, jos kroppa sallisi sen ja jos olisi rahaa...
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2008 14:48

Lainaus: Gothic romance

Cyber-tyylisiin

Joo samoin täällä eli cyber-releisiin ja korkeisiin platformeihin.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2009 19:18
Hmmm...Pvc:hen olen kiintynyt kun olen sitä niin paljon nähnyt ihmisten päällä Haluaisin kovasti käyttää pitsi/tyllihameita ja leveähihaisia paitoja.
Haluaisin pukeutua kuten esim. Ophelias Overdose. Hänellä on kaunis tyyli
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit