Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 12.01.2009 20:45
h.Naoton vaatteisiin haluaisin pukeutua. Varsinkin h.ANARCYn vaatteet on ihania. Oi, jospa voittain lotossa....

Hameet/mekot ei enää oikein ole mun juttu. Ainakaan jos ne on kohtalaisen ehjiä...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2009 23:17
Mitä haluaisin juuri nyt:

- Korsetteja, enemmän korsetteja! Lisää värejä, malleja, tyylejä... Vaikka pidänkin korseteistani, niin valikoima on kovin mustavalkoinen.

- Viktoriaanistyylisiä vaatteita. Haluan valtavia hameita jotka vievät baarissa kahden ihmisen verran tilaa ja korikaupalla kanssaihmisten päreitä, sekä tietenkin hameiden kanssa sopivia yläosia. En kuitenkaan halua pukeutua tiukan uskollisesti minkään periodin mukaan, vaan ällistyttää moderneihin lokeroihin jumiutuneita: "eihän tuollaisia voi nykynainen käyttää". Höps, kyllä voi.

- Cyberloxitukkaa. Vaikka ihmiset ympärilläni tuntuvat kammoksuvan muovilisäkkeitä yli kaiken, niin :P vaan, minä tykkään! Hiukset ovat minulle aina se vaikein osa ulkonäössä, sillä pidän niin monista tyyleistä että en voi jumiutua radikaalisti yhteen, joten hiuslisäkkeissä piilee ratkaisu.

...ja rahaa jolla tämän kaiken kustantaaa...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.01.2009 10:00
Piiskansiima

Minäkin haluaisin ihan sikana PUNAISEN korsetin. Lisäksi odotan kieli pitkällä erään ystäväni paluuta Tokiosta - toivelistalla (kuten Piiskis tietääkin) kun on mm:

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.01.2009 10:39
Tuo laukku on aivan syötävän söpö!

Haluaisin pukeutua hameisiin, korsetteihin ja leveähihaisiin paitoihin. Juu, kyllähän niitä kaikkia omistan, mutten tietenkään tarpeeksi ja koska en pahemmin nykyään missään käy, niin ei tule oikein pukeuduttua kuten haluaisin. Nytkin päällä on verkkarit ja huppari.. Töitä tehdessä siis..
  • Lähetetty: 16.01.2009 10:47

Lainaus: Lacy gloom

Tuo laukku on aivan syötävän söpö!

Minustakin. Ja varmaan myös syötävän kallis - olen sitä kyllä kuolannut jo kauan Angelic Prettyn sivuilla, saapa nähdä tarttuuko sellainen ystäväni matkaan vai ei. Tuskin olen niin onnekas.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2009 10:49
Minä taas haluaisin ensisijaisesti Maya Hansenin korsetteja. Oih lääh, noista voisin ottaa jokaisen, ehkä tuota eukonnaamakorsettia lukuunottamatta.

Ihana hattu, ihana laukku, ihana keeppi, ihana pääkoriste! Hetsq-ihq, sulla on hyvä maku.

Minäkin haluan Tokioon, tai ehkä vielä enemmän Kiotoon.
  • Lähetetty: 16.01.2009 10:58

Lainaus: Piiskansiima

Ihana hattu, ihana laukku, ihana keeppi, ihana pääkoriste! Hetsq-ihq, sulla on hyvä maku.

Kiitos. Ei tosin mitenkään yllättäviä värivalintoja.. :'D (Toivoin mä vaaleanpunaista ja valkoistakin tosin, kjeh) Meidän pitäisi lähteä kaksistaan Japskeihin - otettaisiin joku crash course in JAPANESE ja sitten woosh.

Ja nuo korsetit...voi lääh! Pitää budjetoida tuollaiseen, tai vastaavan teettämiseen. :OO
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.01.2009 22:44

Lainaus: Piiskansiima

- Viktoriaanistyylisiä vaatteita. Haluan valtavia hameita jotka vievät baarissa kahden ihmisen verran tilaa[...]

Niin minäkin! Mietin juuri tänään, että sitten-kun-on-varaa (milloinkohan sekin päivä koittaa?) niin haluan sellaisen juhlavan, pitkän hameen mitä en ehkä sitten käyttäisi arkisin, mutta erinäisissä tilaisuuksissa kylläkin. Sellainen tosi iso vanhanaikaisentyylinen hame olisi kyllä aika jees.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 20.01.2009 16:29
jos olisin rikas YSL
ysl
jos olisin rikas ja vaatteiden ei tarvitsisi olla käytännöllisiä Gareth Pugh
pugh
Gareth Puh muotinäytös

jos osaisin ommella ompelisin kaikkea jännää...
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2009 17:33
Ite haluaisin tällä hetkellä kaikista eniten lolita headdressin.Sitten tyllihameita olis kiva saada lisää...Sekä korsetti ois myös kiva juttu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit