Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.01.2008 18:26
Minä olen aina täydessä tällingissä, kun menen kouluun. Riippuen päivästä voi olla lakatut kynnet, piilarit, renksuhousut ym. Aina välillä joku jotain huutelee ja on se ihan tavallista että porukka nauraa päin naamaa. Ei siitä vaan jaksa enää välittää.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2008 18:38
Yleensä menen kouluun ihan tavan housuisssa ja paidoissa (=hevarin näköisenä) mutta usein tulee laitettua päälle hame, platformit tai jotain muuta. Ei siitä mitään ole ikinä huudeltu, vaikka meillä päin ei erilaisuus juhli Ainoa ongelma on n. 3 kilometrin kävelymatka kouluun, kengänpohjat kuluu.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2008 18:58
Minäkin olen aina koulussa täysin tälläytyneenä eikä se minusta ole liian erikoista.
Niin noh muitten mielestä kyllä, mutta jos en koulussa olisi tälläytynyt niin missäs sitten ? Minäkun en usein missään käy niin sitten olisi kaikki hienot vaatteet meikit ja tilpehöörit turhaan ostettu ja pölyttymässä kaapissa :/
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.01.2008 19:06
Mäkään en yleensä mitenkään muokkaa pukeutumistani koulun vuoksi, tai no silloin tietysti on vähän pakko jos on työtunteja kun saattaisin vaatteeni pilata puunpölyssä ja maalatessani jotakin.
Muuten en vain jaksa välitää jos jotakin mun pukeutumiseni häiritsee, se on niiden ongelma. Siksi kannatankin sellaista pukeutumista miten oikeastikkin pukeutuu, turha koulun takia on vaihtaa pukeutumistyyliään niin ettei kukaan haukkuisi.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2008 19:11

Lainaus: Nina

Jos pystyy suhtautumaan ihmisten kommentteihin huumorilla se auttaa asiaa.

Omassa koulussani saan kuulla jatkuvasti huutelua. Joskus huudan takaisin tai kävelen vain naureskellen pois.

Kaverini pitää Marilyn Mansonin paitaa yllään, mutta minulle huudeltiin jatkuvasti, että "JEE!! MARILYN MANSON!" ja huutelija oli aina se sama jätkä. Karjaisin kerran päin naamaa, ettei yleistäisi että kaikki jotka pukeutuvat mustaan ovat manson faneja. Ei ole muuten huudellut sen jälkeen..
Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 20:16
noo..
gootti tyylillä saa katseitä mut sitte minä (tyttö)
sopeudun paremmin poikien joukkoon
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2008 14:37
Minua katsoitaan aina kun menen kouluun
kun olen erikoinen minulle naljaillaa jne.. Jotkut opettajat katsovat "kireoon" minua
Koska uskallan olla erilainen minusta siinä ei ole mitään vikaa jos pukeutuu gootiksi kouluun minulle naljailtiin ja joskus puhuttiin p**kaa n ja joudun kestää sitä josku vielä koulussakin ja oikeastaan melkein joka paikassa paitsi ei kotona eikä yhden Meeskun luona koska hän on kanssa saman tyylinen kuin minä.. mutta minusta gootti tyyli sopii kouluun hyvin mutta katseita se kääntää!!
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2008 15:02
Vaikken goottityylinen olekaan, pieni tarina männävuosilta:
Joskus yläasteella (mahtoiko olla peräti heti seiskalla) ostin mielestäni komean Dimmu Borgirin bändipaidan. Tuon releen ainut huono puoli oli selän teksti "CUNT huntters of the night". Niin, ei järin kypsä lausunto, varsinkaan kun tuo 'CUNT' oli kirjailtu suurin piirtein puolen selän kokoisin kirjaimin. Muut opettajat tyytyivät vain tuijottamaan alta kulmain, mutta äidinkielenopettaja tuli välitunnilla oikein vartavasten juttelemaan: "Aika hieno paita sulla! Varsin... öö... iskevä slogan ja silleen." Myöhemmin samainen varsin mukava rouvashenkilö aiheutti repeilyä kaveriporukassamme tulemalla tiedustelemaan: "No, mites metsästely sujuu?"

Lukiossa bändipaidoista tuli enemmänkin haloota, kun eräällä oppilaalla oli päällään Cradle of Filthin rajumman pään tekstiilejä. Häneltä jopa kiellettiin noiden käyttäminen koulussa, mutta ei kielto tietenkään kauaa voimassa pysynyt. Eihän koulun henkilökunnalla ole sanavaltaa oppilaiden vaatetukseen. Samasta syystä nitinä muutamien tyttöjen liian paljastavasta asustuksesta kilpistyi kotiin jaettavaan lappuseen, jonka sanoma oli pähkinänkuoressa: "Kattokaa ny vähän mitä lapsenne päälleen laittaa!"

Gootteja ei tuolla kotipaikkakunnallani silloin 90-luvun lopulla ollut yhtään ainoaa kappaletta, vain meitä turmiollisia "hevareita". Nyttemmin heitä taitaa olla jo yksi.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2008 16:59

Lainaus: Arawyn

Ainoa ongelma on n. 3 kilometrin kävelymatka kouluun, kengänpohjat kuluu.

Minulla on 6 kilometrin matka. <_O
Kirjoittanut: Rautaneito (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2008 18:09
Minua kiusattiin aluksi näin yläasteen aluilla, mutta kun haistattelin niille niin lopettivat heti. Kyllähän jotkut kattoo vähän, kun kuuluu hirveä kilinä ja kolina kun kävelen, mutta minä en välitä niistä. Olen itse valinnut tämän tyylin, ja minun on itseni siis kestettävä kommentteja itsestäni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit