Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2007 15:48
Esimerkiks meikkaamisen vois jättää vähemmälle.

8D Jaiks. Mulla on aina ihan sairaat pakkelit koulussa. Mua ei hirveästi kiinnosta (oikeastaan lainkaan) mitä mieltä kaverit, opettajat ym. on. Enkä mä muutenkaan hillitse pukeutumista yhtään Mulla on vähän hassu suhde tuohon ulkonäköön, mä en voi sietää hiukankaan tylsää ulkomuotoa (itselläni). Ja mikäs siinä sitten jos ei tule muita kuin mah. esteettisiä ongelmia Tuolla meitsin koulussa ollaan kiusaamisen suhteen ankaria. Ja minä olen myös!
Ja Evil Kitty, sappeni kuohahti kun luin viestisi :S Hienoa että asia on korjaantumassa! Maailmaan mahtuu idiootteja liiankin kanssa, toivotaan että porukka tosiaan olisi fiksumpaa Vantaalla
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2007 17:49
On ollut erittäin mukava lukea Teidän juttujanne, tietenkin jollain tavalla myös hiukan surullista. Minulla on mennyt koulussa oikein hyvin, uusia ystäviä olen paljon saanut, eikä minulle enää huudellakaan mitään. Aluksi tuli sellaista "Hanki elämä!"- kommenttia, mutta kun siihen en kiinnittänyt mitään huomiota, niin ei minulle sitäkään enää huudeltu.
Kiitoksia teille ihanuuksille
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Suokas
  • Lähetetty: 12.10.2007 11:21
Evil Kitty
Muakin on kiusattu koulussa gootismin takia mutta tuo menee aivan liiän pitkälle nahkatakkihan maksaa vain noin 200euroa. Ei kaikki edes pysty kuvitella sen ostamista. Mua yleensä kyl potkitaan ja lyödään selkään takaa päin. Mut tossa tilanteessa oisin ihan pokkana sanonut lv tunnilla opelle. Voimia
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.10.2007 17:10

Lainaus: Suokas

Mua yleensä kyl potkitaan ja lyödään selkään takaa päin.

Tuokin kyllä kuulostaa aika rajulta kiusaamiselta, ei sellaista pitäisi hyväksyä. Toivottavasti olet kertonut siitä vaikka opettajille.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.10.2007 17:15

Lainaus: Swanette

Tuokin kyllä kuulostaa aika rajulta kiusaamiselta, ei sellaista pitäisi hyväksyä. Toivottavasti olet kertonut siitä vaikka opettajille.

Äitille oon. Se vastas "aha" oon mä siitä yrittäny opelle kertoa. Onneksi sitä tapahtuu tooooosi harvoin.
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2007 19:14
Ei ollenkaan olisi paljon parempi. Kerro opettajille ja välttele niitä ihmisiä.
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2008 20:18
Minusta on kamalaa että maailmasta todella löytyy ihmisriekaleita, jotka eivät hyväksy ihmisiä jotka ovat tarpeeksi rohkeita pukeutuakseen itsensä näköisiksi. Minua on pilkattu koko peruskoulun ajan, ja sanonpahan vain että enemmän kärsisin jos käyttäisin koulumme normaalin pukukoodin vaatteita. he pitävät minua halveksuttavana kummajaisena, minä tiedän itse että kuka olen ja mitä haluan ja annan toisten olla mitä ovat. Niin kauan kuin sisäisesti on hyvä olla, tiedät tekeväsi oikein :3

Toivottavasti pääsen syksyllä Ouluun lukioon, olisi mahtavaa löytää samanhenkisiä ystäviä uudelta paikkakunnalta
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:09
Totuus on niin koulu kuin työelämäss että tyylistä joutuu tinkimään, ellei oo itsensä pomo eli yrittäjä. Tosin sekin voi karsia asiakaskuntaa taas.
Sille ei voi mitään, mutta massa on massaa. Pukeutukaa kaikki vapaa-ajalla niinku tykkäätte Niin minäkin teen.
Kirjoittanut: BlackEyesGirl (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:39
Terve. Mulla itellä kävi silleen et ala-asteella mua kiusattiin jonkin verran rajusta tyylistä ja sitten yhestä toisesta ulkonäöllisestä seikasta joka ei enää pahemmin vaivaa mua, mutta kumminkin kun menin yläasteelle kaikki tämä loppui. Tarkoitan että kun olin vielä ala-asteella, muutama yläasteen poika kiusasivat ja nyt kun olen yläasteella se on loppunut vaikka he ovat edelleen samassa koulussa. Olen itsekkin ihmetellyt moista, mutta ehkä sinulle käy samalla tavalla, ainakin toivotaan niin ))
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.01.2008 11:37

Lainaus: lapsi

Tyylistäni en luovu vaikka turpaani saisin.

Olen samoilla linjoilla.
Mulle kyllä jaksetaan nälviä koulussa, mutta mä uskon että tilanne muuttuu sitten kun lähden toiseen kouluun ylä-asteelle, eikä sinne ole kuin muutama tuttu tulossa. Mutta vaikka sielläkin alkaisivat kiusaamaan niin omapa on vikansa; saavat luvan tottua. Ei voi mitään, ja jos minun tyylistä tulee niille ongelma niin haistakoot kaikki pitkän ******. Mua on aina jotenkin pilkattu pukeutumisesta, en ikinä ole saanut olla täysin rauhassa, oon jo aika tottunut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit