Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2007 13:09
Evil Kitty:

Mitä ikinä teetkin, älä alennu niiden idioottien tasolle. Väkivallasta ja vandalismista koituu vain ongelmia. Vastassasi on joukko, joten jos teet yhtään mitään systeemin mielestä väärää, sinut saadaan aika äkkiä syyllistettyä vaikka mihin. Tärkeintä on, että uskallat olla oma itsesi. Jos et löydä koulusta ihmisiä, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet, koeta vaikka internetin ihmemaata, täälläkin on varmasti monia, jotka haluaisivat tutustua sinuun. Lukioon mennessä helpottaa taatusti.

Minua kiusattiin, eikä opettajien puuttuminen auttanut koskaan, toivottavasti asia on sinun kohdallasi toisin. Jos homma alkaa tuntua liian raskaalta, kannattaa mennä terapiaan, auttoi minun kohdallani. Koeta saada kouluelämä ja kotielämä mahdollisimman hyvin erilleen, jos sinua kiusataan koulumatkoilla, ala lähtemään eri aikaan tai kulje eri reittejä. Älä yritä ystävystyä kiusaajien kanssa, sillä se ei onnistu, mutta älä myöskään lietso vihamielisyyksiä, sillä se vain innostaa niitä kahjoja. Koeta pysytellä valvotuissa tilanteissa ja ympäristöissä, jos mahdollista. Kulje rohkeasti pää pystyssä äläkä kiinnitä mitään huomiota kiusaajiin, elleivät he tee jotain fyysistä. Vahdi tavaroitasi. Pakene ensin, taistele vasta jos on pakko, useimmiten kiusaajat eivät jaksa lähteä perään. Nää käytännön jutut tulee multa yhdeksän vuoden kiusattuna olemisen kokemuksella.
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2007 16:12
Evil Kitty

Tuo on jo kyllä ihan sairasta. o.O Miten mielenterveytesi on voinu säilyy normaalina tollaisen jälkeen? Itse en varmaan ois voinu enää ikinä mennä kouluun..
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.10.2007 20:24
Evil Kitty

Jos maksat junamatkan voin tulla avuksi sinne siun kouluun.Olen nimittäin niiden pahin painajainen! muahahahaa..

Kumminkin.koulussani kettuillaan ja huudellan perään.Mutta onneksi omistan laajan sanahakemistn ja sanon jotain takaisin.Silloin ne hiljenevät! Yksi asia on varmaa, vaikka minun kiusaaminen pahentuisi. En goottiudesta luopuisi ikuna!!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.10.2007 21:31
Olenko sitten ainoa, joilla opettajien sana on saanut konkreettisen kiusaamisen silloin yläasteella loppumaan? O.o Silti kyllä vaihdoin koulua.

Mutta niin, itse sain kiusaamiseni loppumaan sillä, että sain isäni soittamaan luokanvalvojallemme, joka sitten sanoi ankarasti kiusaajille. Mutta ehkä siinä oli se vaikuttava tekijä, että isäni oli ala-asteella kiusaajieni rehtori...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.10.2007 13:21
Mun mielestäni gootti voi pukeutua ihan oman tyylinsä mukaisesti kouluun, mutta hieman hilliten. Esimerkiks meikkaamisen vois jättää vähemmälle.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2007 16:43
Kiitos kovasti kaikille!
Asia lähti eteenpäin, ja kiusaaminen lieventyi.
Joku kysyi, onko kavereita. Valitettavasti yksi, ja hänkin vähän - öh - ailahtelevainen. Välillä kaveri, välillä ei.
Edelleen pilkataan, nauretaan, ilveillään ym. henkistä väkivaltaa, mutta ei läheskään yhtä runsaasti kuin ennen. Onneksi pääsen Vantaallemuuton myötä vaihtamaan koulua, toivottavasti porukka on sielläpäin hieman fiksumpaa..
Kiitos vielä kaikille!
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2007 16:44

Lainaus: SatanMyMaster

Tuo on jo kyllä ihan sairasta. o.O Miten mielenterveytesi on voinu säilyy normaalina tollaisen jälkeen? Itse en varmaan ois voinu enää ikinä mennä kouluun..

Ei se olekkaan säilynyt terveenä. Monesti lintsaus ollut lähellä, mutta sitten tulee oma etu eteen.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2007 20:24
Voimia sulle, Evil Kitty! Tollanen kiusaaminen on säälittävää, raukkamaista ja rankaistavaa. Kyllä mun mielestä kouluun voi pukeutua ihan goottina, mutta esim. meikkausta voi vähentää. Sopimattomampia pissisten minihameet ovat.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2007 22:43
Evil Kitty: Yhdyn muihin siinä, että tuollainen kiusaaminen on ihan sairasta. Toivottavasti asiat ovat nyt lähteneet paranemaan... :<

Itse pukeudun opinahjooni täysin omien fiiliksieni mukaan, mutta onhan siitä seurannut huutelua, nimittelyä ja muuta kivaa. Jostain syystä ainakin täkäläiset yläasteelaiset harrastavat tuntemattomista pahan puhumista. (Kun ei ole omaa elämää, niin sitä kai pitää elää muiden kautta, luulen ma.) Ei kuitenkaan kannata välittää mokomasta idioottimaisuudesta.

(Pakko kyllä myöntää, että on enemmänkin huvittavaa kuulla vanhemmilta, tuikituntemattomilta lukiolaisilta kommenttia ulkonäöstäni. Miten se niitä liikuttaa, miten pikkuiset pukeutuvat? )
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 10:09
Evil Kitty

Voi ei. Voimia sinulle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit