Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.09.2007 17:12
Evil Kitty
Järkyttävää! Minua alkoi nyt kyllä suututtamaan ihan toden teolla...ansaitsisivat kunnon selkäsaunan ja korvata kamat mitkä ovat rikkoneet.

En vieläkään voi käsittää mitä tuommoisella halutaan saavuuttaa. Minuakin on kiusattu kautta aikojen erikoisesta ulkonäöstä muttei kuitenkaan noissa määriin, varmaan flegmaattisen asenteeni kiusaajia kohtaan vuoksi. (hassu lause).
Kirjoittanut: DeadAngel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2007 19:15
Tyylistä ei tingitä!

Tosin mä luovuin siitä, koska mua todellakin kiusattiin koulussa koko ajan ja joka asiasta. Ala-asteellakin jo kiusattiin eikä sille tunnu tulevan loppua vaikka nyt just alotin kauppiksen.
Ajattelinkin, että koska tää ei tunnu loppuvan niin pukeudun sitten miten huvittaa ja muut saa sanoo ihanm itä haluaa, mua ei kiinnosta enää.

KAnnattaa olla vahva itseluottamus ja asenne kohdallaan!
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2007 12:23
Evil Kitty
Miten kukaan voi olla noin törkeä? Onneksi olet kertonut muillekin tuosta. Koeta pärjäillä!
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2007 12:24

Lainaus: DeadAngel

KAnnattaa olla vahva itseluottamus ja asenne kohdallaan!

Kyllä! Tyylistä ei saa luopua joidenkin idoottien takia.
Kirjoittanut: Gootti typy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2007 12:34
hei mullon sama juttu. En valitä! Mullon rinnakais luakka joka vihaamu vaan siks ku käytän gootti vaateit. Ajatelkaa! Mäsanon älävälitä jos jotkut haukuu sua vaateiden vuaks. Oo oma itses!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.09.2007 12:37
Mikäköhän numero joillakin on äidinkielestä...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.09.2007 13:38

Lainaus: Deadboy

Mikäköhän numero joillakin on äidinkielestä...

Ottia tuota tuohenpäätä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.09.2007 14:05
Mä en pidä tyylini mukasia kuteita siks koulussa, koska liikun matkat mopolla ja silloin ei tosiaan ajeta mikää pitsihame ja korsetti päällä. Alan enemmän sit pukeutumaan, kun ajokelit loppuu ja meen junalla. Sit voi olla kuinka hienona vaan.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2007 18:10
Evil Kitty

Antaisit niitten k*sipäitten puhelin numero tai sähköposti osoite niin laitan kauhun pyörimään....
Tuosta kertomastasi just motivoi minua auttamaan.... ei vain sinua mutta muitakin...

Järkyttävää, toi pitää pysäyttää siihen paikkaan. Pidä kantasi!!! Koita kestää ja jos ajattelet pystyväsi siihen niin tee vastaan.
Kirjoittanut: Nefer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.09.2007 08:26
Ainahan jonkun pitää jotain huomauttaa, mutta pikkuhiljaa siihen jo melkein tottuu. Liikuntatunnit koulussa ovat kyllä aika kauheita. Meidän ryhmään on vaan niin minun tuurilla tullut kaikki koulumme pahimmat pissaliisat.Kerrankin eräs älypää keksi heittää demonian saappaani vessan lattialle, kun olin mennyt vaihtamaan liikuntahousuja toiseen huoneeseen. Ja hevari, v:een gootti, ja muita samanlaisia huutoja kuulee miltein joka päivä. Ja sitten ne ärsyttävät seitsemäsluokkalaiset pikku fruittarit (jos niitä nyt voi tyyli perusteella edes niiksi sanoa?) viheltelevät perään. Kerran yheltä kysyin välitunnilla, että oonko niin erikoinen, et pitää aina vihellellä perään? Meni muuten aika kusi sukkaan siitä Mutta pitää vaan yrittää kestää, koska ei ihan jokaista peräänhuutelijaa voi ilmoittaa opettajalle. (siinähän joutuisi melkein puolet koulusta puhutteluun)

Evil Kitty
Yritä sinäkin vain kestää, kyllä tilanne varmasti paranee, kunhan opettajat ottavat asian hoitaakseen. Niin kävi minunkin kohdallani.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit