Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.09.2007 15:45
Nyt on meikäläisen kiusaaminen mennyt aivan liian pitkälle. Kuukausi koulua käyty ja jatkuvasti pahenee, mulla ei oo enää hyvä olla.
Edellä kerroin Loordiii-huuteluista, joita on edelleen. Sen lisäksi multa on pöllitty silmälasit pulpetilta (piti hierasta silmiä kun kutiaa.. ), revitty nahkatakkiin reikä, kaadettu ketsuppia paidalle (kiva sitten olla kolme tuntia koúlussa ketsuppisen paidan kanssa.. >.<), revitty kaikista härpäkkeistä (=ketjut, nyörit, hapsut jne.) ja tönitty käytävillä. Kerran löin pääni seinään, toisella kerralla meni naulakko melkein ohimosta läpi. Just ennen sain seinästä kiinni.
Aijuu, onhan mun koululaukunkin yli kävelty monesti. Tänään yks melkein rikkoi kannettavan CD-soittimen.
Kiva.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.09.2007 15:46

Lainaus: Evil Kitty

Nyt on meikäläisen kiusaaminen mennyt aivan liian pitkälle

Niin ootkos sinä ilmottanu kiusaamisesta minnekään? Ihan sairasta kyllä:/
  • Lähetetty: 10.09.2007 15:52
^ Olen kyllä kertonut vanhemmilleni, ja äiteen pitäis luokanvalvojaan ottaa yhteyttä. Mun taas pitäis puhua OPOlle keskiviikkona.. >.<
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.09.2007 16:10

^ Olen kyllä kertonut vanhemmilleni, ja äiteen pitäis luokanvalvojaan ottaa yhteyttä. Mun taas pitäis puhua OPOlle keskiviikkona.. >.<

Hyvä juttu. Ja tuolleeha se alkaa pikkuhiljaa selviimään Voimia sulle!
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2007 08:59
Ehkäpä pukeudun hiukan kevyemmn kouluun kuin esim. kaupunkiin, mutta se johtuu ihan vain siitä että kouluaamuna ei ole aikaa, enkä jaksa typerän koulun takia nähdä hillittömästi vaivaa ulkonäköni eteen.
  • Lähetetty: 11.09.2007 12:52
Ai niin, tuosta listastani unohtui kaikki haukkumiset hörökorvasta läskipe*seen kautta s*atananpalvojaan, sekä älyttömät ilveilyt ja silmien pyörittelyt ja kaikki. >.<
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2007 16:51
Plääh. Mä en viitsi kertoa, missä koulussa olen, mutta se on semmonen vanhoillinen hippikoulu. Gootti, friikki & punkkarihuutoja on tullut, mutta eniten ehkä "hevari"-juttuja. Pukeudun ihan normaalisti, mustat farkut, niittivyö, tennarit raidallisilla kengännauhoilla, living dead dolls come play with us -paita, backstreetin huppari. Lisäksi blondit hiukset, violetit alta. Ei ole tullut kiusaamista. Kaveriporukkaani kuvataan aika usein "Se yks pissis, sit se animepissis ja yks punkkarigootti ja sporttihippi" :P
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2007 16:39

Nyt on meikäläisen kiusaaminen mennyt aivan liian pitkälle.

Oletko yksin vai onko ystäv(i)ä yhtään turvanasi?
Todella kamalaa tollanen Millaisia ne ihmiset ovat? jotain wnb prinsessojako?
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2007 16:40
Voi että vääränlainen hymiökin !
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.09.2007 16:58
~Evil Kitty~ Tuollaista kohtelua ei todellakaan pidä sietää! Hyvä asia kuitenki että oot kertonu asiasta vanhemmillesi. Ylä-asteella ollessani muaki kiusattiin, mut en kertonu siitä kellekään joten thumbs up rohkeudellesi! =) *rutistus*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit