Gootti.net

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2008 20:40
Ei mielestäni lainkaan liian erikoista. Itselläni se vaan on tavallaan "turhaa" alkaa vetämään mitään systeemejä päälle, koska meidän opinahjossa kuljeksitaan lähinnä haalareissa suurin osa ajasta. Toki teoria jaksoille voi sitten laittaa jotain "omempaa".
Lähinnä pidän silloin hametta ja jotain "erikoisempaa" puseroa. Ja kivoja solkikenkiä. Niitä kenkiä muuten eräs nainen kehuskeli. Sehän sitten pelastikin loppupäivän.
Sori taas aiheesta lipsuminen. Mutta lapsen mieli on vähästä hyvä.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2008 20:57
Tänäänpäs tuli kommenttia kun puserossani olin ärsyttävän hymiön peitteeksi laittanut merkin jossa lukee: shut up b.it.ch ja kuva naisen kasvoista jonka suu voi joko ymmärtää olevan auki tai huomata että nainen on sittenkin "gagged" (mikähän se suomisana sit onkaan..). Opettaja vain kauhean hienolla englannin aksentillaan sanoi kuinka kuva alistaa minua ja on hirveän brutaali. No Sh*t Sherlock! Lol
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.11.2008 19:14
No jestas! Toiset ne jaksaa jakaa maailmanviisauksiaan.
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2008 20:45
..... hitto, tuossa pari päivää takaperin jouduin randomisti kemmanmaikkani pihteihin o__O Se oli aika pelottava tilanne koska kyseinen maikka on semmoinen perus elämäänsä kyllästynyt +50-wee superasiallinen täti (anteeksi nyt vain!).

Nojoo siis ensin sain kehuja sateenvarjostani (semmoinen pinkki lasten röyhelökivatus) ja olin että öökiitos ja yhtäkkiä tuo paukauttaa sitten kysymyksen, että pukeudunko minä mangatyyliin. Oli vähän halolla päähän fiilis siinä sitten, sain mökerrettyä jotain "en ja ihan omaan tyyliin vaan" ... maikka alko selittää tyttärestään joka ettii samanlaista hametta ku miulla jne. en edes muista kun menin vähän shokkiin XD

Oli se kai ihan positiivinen tapaus, mutta arvatkaa sainko kuulla tuosta myöhemmin x_x'
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.11.2008 17:46
mä oon pukeutunu koulussa aivan miten lystään siitä lähtein kun goottityyli on ollut kehissä. siitä oon saanu koulun vihatuimman oppilaan tittelin ja kannan sitä ylpeydellä. aina kun joku on tullu avautumaan ni oon kuitannu koko homman ivanaurulla ja halveksivilla katseilla. mulle ei massateinit v1ttuile!

*pahizpäivä mulla tänään*
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2008 17:54
muuten mietin tässä vaan, että onko tyylinne vaikuttanut jotenkin kavereiden saantiin ym, koska mietin, kun olin kuudennella, ja kuudennen alussa tyylini alkoi muuttua, niin luokkalaiseni olivat niin ahdasmielisiä paskoja, että multa lähti melkeen kaikki kaverit v***u >:´(
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2008 18:44

Lainaus: pimeyden_hehku

kun olin kuudennella, ja kuudennen alussa tyylini alkoi muuttua, niin luokkalaiseni olivat niin ahdasmielisiä paskoja, että multa lähti melkeen kaikki kaverit v***u

Juu.. Lukiossa kun aloin toteuttaa itseäni enemmän tummalla vaatetuksella etc, niin ne vähäisetkin kaverit kaikkos.. Oon vähän yksinäinen susi, eipä oo koskaan kauheasti kavereita ollut, välillä se ärsyttää, välillä ihan jees. Foorumin aiheeseen, ei mun mielestä liian erikoista, en vaan jaksa laittaa mitään koskaan päälle, kun kuitenkin sähköalaa opiskelen, ainakin toistaiseksi
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.11.2008 20:28

muuten mietin tässä vaan, että onko tyylinne vaikuttanut jotenkin kavereiden saantiin ym, koska mietin, kun olin kuudennella, ja kuudennen alussa tyylini alkoi muuttua, niin luokkalaiseni olivat niin ahdasmielisiä paskoja, että multa lähti melkeen kaikki kaverit

Mulla taas on käynyt jossain määrin toisinpäin. O_o Ehkä se johtuu jostain muotioikuista, että yhtäkkiä shokkivärit, ketjut, mustat vaatteet, rastat, ruutu- ja raitakuosit, nahkatakit, yms. on muodissa, mutta mitä "rankempaa" tavaraa vetää päälleen, sitä enemmän on in. Kaiken maailman ihmetyypit tulivat minulle juttelemaan, jos satuin olemaan "rankan" tai "khuulin" näköinen. Ja luotivyö oli niin in, ettette voi kuvitellakaan. Olen feimi!
Joka on aika rasittavaa. Vaihdan vaatekaappini Seppälään pian...
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2008 21:12

muuten mietin tässä vaan, että onko tyylinne vaikuttanut jotenkin kavereiden saantiin

Ei itsellä kovin paljoa ainakaan. Aina on löytynyt monia, jotka eivät tykkää, mutta oikeat kaverit ovat silti pysyneet ja uusinkin olen tutustunut. Yläasteella varsinkin sain kyllä kuulla sitä negatiivista palautetta. Amiksessa sitten oli suurin osa sen verran kypsiä, etteivät huudelleet ja enimmäkseen sain siellä kyllä positiivista palautetta. Jopa opettajilta. Jonkin verran vaikuttaa varmasti sekin, että silloin alkoi se "oma tyyli" enemmän löytyä.
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.11.2008 21:46
Hih, eilen joku random ammattikorkeen maikka tuli ja sanoi että näytän ihan nukelta. Olin tosi otettu, koska en ollu pukeutunu mitenkään kamalan erikoisesti sinä päivänä, jtn pinkkiä tylliä ja sukkista

muuten mietin tässä vaan, että onko tyylinne vaikuttanut jotenkin kavereiden saantiin

Öö vaikeata sanoa, miä olen sosiaaliselle tuulelle sattuessani niiin hyvä änkeemään ihmisten seuraan, halusivat he sitä tai eivät. Ja jos ei kelpaa, niin ei kelpaa miullekkaan >D

..... onko ihme että olen vähän erakko??
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit