Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.11.2008 21:49

Lainaus: pimeyden_hehku

onko tyylinne vaikuttanut jotenkin kavereiden saantiin

Eipä oikeastaan. Yläasteella ei koulussa kavereita juurikaan ollut, ja lukiossa taas samanhenkisiä oli todella monta.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2008 06:59

Lainaus: pikkumyy

Yläasteella varsinkin sain kyllä kuulla sitä negatiivista palautetta.

jaa. Kun minä menin yläasteelle, niin sain kavereita, mutta nykyään en saa kävellä käytävillä ilman, että mulle huudellaan, tai joku repii mua hiuksista -.- se on ihan v1tun rasittavaa -.-
Kirjoittanut: Yölintu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.11.2008 17:53
No jos haluaa niin saa pukeutua miten tahtoo. Tosin täytyy muistaa ettei ihmisestä tule goottia mikäli hän vain pukeutuu mustaan ja tykkää goottityylistä tai vampyyreistä. Gootti kuuntelee oikeaa musiikkia Tietty tyylikin auttaa asiaa, mutta ennen kaikkea musiikki tekee gootin.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 24.11.2008 18:44

Lainaus: Yölintu

Gootti kuuntelee oikeaa musiikkia

Oh ****! Mää oon kuunnellu tänää koulussa Noitalinna Huraa!:ta, Kohu-63:a ja The Curen poppituotantoa. Silti mulla oli takki jossa on mustaparaati-logo selässä. Oonkohan nyt pilannu sitte jokasen gootin maineen niin untruemusallani..
Imo gootti on aika tyhmä, jos kuuntelee _vaan_ sitä goottimusaa.

Tietty tyylikin auttaa asiaa, mutta ennen kaikkea musiikki tekee gootin.

Btw, eikö tää oo aika ristiriitasta tulla kertomaa tämmösiä goottifoorumille? Jos puuhailee tän alakulttuurin parissa tietänee varsin hyvin asian! Etenkin, kun sanoit ettet ite edes ole gootti..
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.11.2008 19:21

Lainaus: HepZusi

Imo gootti on aika tyhmä, jos kuuntelee _vaan_ sitä goottimusaa.

Todellakin, ja se että onko gootti vai ei niin ei ole pelkästään kuuntelemastaan musiikista kiinni, vaan monesta muustakin mm. pukeutuminen, ajatusmaailman ja monia muita.

Tosin täytyy muistaa ettei ihmisestä tule goottia mikäli hän vain pukeutuu mustaan ja tykkää goottityylistä tai vampyyreistä. Gootti kuuntelee oikeaa musiikkia

Voi olla gootti vaikka ei kuuntelisi lainkaan musiikkia
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2008 18:22
Tuolla ylempänä joku kysyi onko tyyli vaikuttanut kavereiden saantiin. Rehellisesti voin sanoa että kyllä.

Vaikka en kouluun niin täydellisesti pynttäydykään niin silti saa kuulla jotakin kautta että esim. olen viikonloppuna ollut uhraamassa vuohia.

Ja juuri myös tämä, kun kävelen käytävällä ihmisten ohi niin saan osakseni vain ilkeitä mulkauksia. Ja kas kummaa miten käytävä jotenkin mystisesti tyhjenee ihmisistä! Hohoo.

Onneksi sentään yksi fiksumman puoleinen tyttö suostuu viettää aikaa kanssani.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2008 18:29

Lainaus: Elegia

Vaikka en kouluun niin täydellisesti pynttäydykään niin silti saa kuulla jotakin kautta että esim. olen viikonloppuna ollut uhraamassa vuohia

Itsellä oli samankaltaista joskus, mutta jos vähän aikaa sitä jaksaa kestää ( ja mitä vähemmän välität sitä nopeammin loppuu).
Ajan myötä saatat saada kavereita tuon pukeutumisen ansiosta.
Ensimmäin tyttöystävänikin kiinnostui musta ulkonäköni ansiosta (mustaa vaatetta, mustat hiukset ja nahkatakki) se suhde kestikin sitten melkei vuoden
Ja jos olisin muokannut tyyliäni muitten mieltymyksien mukaan (vtr. tavis yms.) niin en olisi tännekkään laudalle itseäni buukannut ja olisi jäänyt monta hieno goottia tuntematta!
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2008 21:45

Lainaus: Elegia

olen viikonloppuna ollut uhraamassa vuohia.

Joo, mutta tolla ropsahtaa ihan pirusti skenepisteitä XD
Siis jos tyyli vaikuttaa siihen millaisia kavereita saa, niin sitten vaan hankkimaan oman tyylisiä kavereita. Eihän niiden tavisten kanssa siellä koulussa tartte olla kaveri? Oon niin vanha, etten enää ees muista koulusta mitään...
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2008 22:04

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Eihän niiden tavisten kanssa siellä koulussa tartte olla kaveri

Näinhän se on. Harmi vaan että näin pienen peräkylän lukiossa ei ole oikestaan muita kuin taviksia.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2008 19:51

Lainaus: pimeyden_hehku

muuten mietin tässä vaan, että onko tyylinne vaikuttanut jotenkin kavereiden saantiin ym

Yläasteella läks yks kaveri kun ei milyttänyt mun tyyli. Kaikki muut taas anto feedbakki', että pitävät minusta enemmän "uutena" omana itsenäni. Älä kuuntele niitä älykääpiöitä, jotka ********** sulle. Ja jos joku vetää hiuksista niin vedä takas!!! Tuollaiset kusaivot eivät tiedä hevosen mitään eri alakulttuureista ja heidän ahdasmielisyys on ainoastaan pateettista. Pidä pääsi pystyssä ja näytä niille että sulta ei heru mitään kiinnostusta!
ot sori
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!