Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2008 19:58

Lainaus: pimeyden_hehku

onko tyylinne vaikuttanut jotenkin kavereiden saantiin

Itse olen ainakin saanut koulussa huomattavasti järkevämpää seuraa :>
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2008 20:38
Kylhän pukeutuminen vähän ohjaa, et yleensä menen helpommin juttelemaan mustiin pukeutuville ihmisille. Luulis ainakin olevan jotain yhteistä puhuttavaa. Mutta onhan minulla tietysti "normaaleja" kavereita
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 18:22

Lainaus: missEmily

Kylhän pukeutuminen vähän ohjaa, et yleensä menen helpommin juttelemaan mustiin pukeutuville ihmisille.

Minullapas taas on ihan eri juttu, itse en ns. uskaltaudu samanhenkisen porukkaan puhumaan. Ehkäpäs sentakia kun ei ole ikinä ollut samanhenkistä kaveria, who knows. Ihailen teitä rohkeampia
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 18:38

Lainaus: missEmily

Kylhän pukeutuminen vähän ohjaa, et yleensä menen helpommin juttelemaan mustiin pukeutuville ihmisille.

Useimmiten itsellekkin on näin käynyt, mutta yläasteella ei todellakaan. Sen lisäksi että siellä oli vain muutama mustiin pukeutuja, niin todella ylimielisiä veskejä olivat!
Kirjoittanut: Death Goth (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Death Goth
  • Lähetetty: 29.11.2008 16:44
No, ei minusta se ole lainkaan erikoista kouluun!. Itse asiassa, jos aletaan asioia kaivaa, niin, Kun tulin yläasteelle en ollut gootti lainkaan. Aloin ajan kanssa ottaa mallia Ylemmillä luokilla olevista gooteista. Seiska luokan lopulla pukeuduin vain mustiin, Ja kasi luokalla, voin sanoa, että silloin aloin olla gootimpi.

Joskus kyllä tuntuu hävettävän, se että jos on hakaneuloja, tai muuta gootti tavaraa vaateissa, ja joku opettaja katsoo. Tuntuu aina siltä että se halveksii.... Oletteko huomannut samaa?
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2008 17:14

Lainaus: Death Goth

Joskus kyllä tuntuu hävettävän, se että jos on hakaneuloja, tai muuta gootti tavaraa vaateissa,

Mikä hakaneuloista tekee goottitavaraa?
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: pimeyden_hehku
  • Lähetetty: 29.11.2008 21:16

Lainaus: Amelia De Vlarie

Minullapas taas on ihan eri juttu, itse en ns. uskaltaudu samanhenkisen porukkaan puhumaan. Ehkäpäs sentakia kun ei ole ikinä ollut samanhenkistä kaveria

joo mulla ihan _prikulleen_ sama juttu!! oon normaalisti tooosi puhelias, nauran ja selitän koko ajan ja olen todella räiskyvä ja temperamenttinen persoona, mutta jos on samanhenkistä porukkaa olen tosi ujo ja hiljainen, enkä puhu mitään, ja se huomattiin edellisessä kahvilamiitissä..
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 01.12.2008 20:26

Lainaus: Funereal Soul

Mikä hakaneuloista tekee goottitavaraa?

Niillä pistetään mm. kaikkien truebändien patchejä vaatteisiin sillee et ne saa niistä tarvittaessa irtiki ja toisiin vaatteisiin. IMO
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2008 11:15
Kun on oma itsensä niin eihän siinä sitten pitäisi olla mitään ihmeellistä Pukeudun kouluun miten haluan, välillä on korsettia ja pitkää hametta, silkkiä,samettia.. saan vain katseita ja kommentteja upeasta tyylistäni. Eipä kukaan oikeastaan tee haukkuja tai muuta vastaavaa ilkeyttä.
Ala ja ylä - asteella oli ihan eriasia, kun kaikki olivat pentuja ja piti olla kova ja haukkua
Muuten saan olla rauhassa.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.12.2008 16:17
hahhah, joskus tuntuu että kerjään verta nenästäni kun pukeudun niin "epänormaalisti" eilenkin oli päällä hihaton paita ja irtohihat, tietysti siimaläppää tuli luokkalaisilta mutta mitä sitten!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit