Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2008 18:42
Mua ei oo erityisemmin sen takia kiusattu mutta jos kiusattaisiin sanoisin tyyliin jotain et " Miten mun sitten pitäisi pukeutua?" Sillä kans saa porukat hiljaaseks
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.12.2008 19:11

Lainaus: Pumpkin

Sillä kans saa porukat hiljaaseks
Ei aina, siitä voi saada myös ärsyttävän vastauksen tyyliin "No pukeutuisit normaalisti!" Muistaakseni minulle on joku vastannut suunnilleen noin, ei tosin koulussa, vaan perheenjäsenillä on ollut tapana laukoa ikävää kommenttia pukeutumisestani.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2008 23:32
Koulussa mua syrjitään sen takia että näytän ja pukeudun kun haluan. Johtuu varmaan siitä kun kukaan muu mun koulussa ei pukeudu niin. Mulle on koulussa sanottu just noi. sit ku vastaa jotain että "Mää en haluakkaan olla niinkun muut" niin ne keksii aina jotain sanottavaa siihen. Mut ketjuista mää saan eniten valitusta... Monesti on ketjut jääny kiinni johkai pulpettiin tai tuoliin ja opet valittaa siitä aina, "Miks sulla pitää olla noita ketjuja"
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 19.12.2008 13:14
Voi ja oih.
Peruskoulusta on jo aikaa. Ala-asteella viidennellä ja kuudennella minulla oli aina hieman grunge-henkiset vaatteet. Ala-asteella minua vähän kiusattiin kun oli rikkinäiset farkut, värjäsin tukkaani ja olin poikien kaveri. Mutta olin mieluummin erilainen kiusattu kuin samanlainen säälitty.
Yläasteella olin 1995-1998.
En kyllä ajatellut alkavani gootiksi vaikka kuuntelin goottirockia (kuuntelin myös punkkia ja grungea) ja pukeuduin enemmän mustaan ja oli tummat meikit ja musta tukka ja buutsit joissa oli niittiremmit (ne oli ihan sairaan mageet!).
Yläasteella sain olla aika rauhassa (hyväpuoli isossa koulussa), tulin oikeestaan kaikkien kanssa toimeen. Löysin myös pari samanhenkistä kaveria. Yhden jäpykän muistan heivanneeni niskaperse otteella lumihankeen kun se jotain kommentoi, sen jälkeen ei kuulunut enää mitään.
Lukiossa olin se outo taiteilijahörhö.

Ei minua kamasti kiinnostanut muiden pukeutuminen. Jokainen sai olla sellainen kuin mielii, eipä se minulle kuulunut. Edelleenkin jokainen saa heilua tyylillään, vaikka hiljaa mielessäni saatankin jostain vähän naureskella.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2008 18:43
Pitäis perustaa joku ernujen oma koulu niin saatais olla rauhassa tuijotuksilta ja ivailuilta
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2008 19:05

Lainaus: missEmily

Pitäis perustaa joku ernujen oma koulu niin saatais olla rauhassa tuijotuksilta ja ivailuilta

Hmm, mitäs jos toisen ääripään ernut taas ottaa toisia ernuja vastaan? Ernusota .

Njoh, pukeutumiseni ei ole kovinkaan erikoista toistaiseksi, pari armeijahenkistä kauluspaitaa, urban camot ja mustat puuvillahousut. Kaverit ovat hieman vain ihmetelleet että miksi se nödehikke yhtäkkiä alkoi pukeutua hiukan tummemmin verrattuna siihen nödeen joka käytti farkkuja aina ja piti sattumanvaraisia t-paitoja.

Tosin, kommentteja on tullut hiustyylini takia, joka ei ole kuin pienehkö irokeesi (kaikki hiukset tallella kuitenkin, ei sellanen 'kalju muualta ja irokeesi keskellä' -tyyli). Onneksi vain huvittuneita ja kehuvia kommentteja on tullut keesistäni, paitsi yhdeltä ainoalta henkilöltä, joka muutenkin huohottaa minun ja kaverini niskaan koko ajan. Se on olevinaan joku skinhead (ulkonäön perusteella, siis), aina jaksaa siellä selän takana sanoa muille ''Kattokaa nyt tota lettiä''. Hänen harmikseen kuitenkin hän on ainoa joka viittii vetää negatiivista kommenttia minusta.

En usko että tulen joutumaan ivan kohteeksi sen erikoisemmin tulevaisuudessakaan, mitä enemmän saan hankituksi haluamani vaatteita, paitsi äsken mainittu henkilö vetää kommenttia jokaisesta muutoksesta takuuvarmasti.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2008 20:24
Munkin koulussa on yks sellanen hoppari joka aina laukoo jotain mun vaatteista. Aina kun on jotain uutta niin se keksii aina jotain ****** sanottavaa. Ei se mua haittaa, sellanen puhe menee korvasta sisään ja toisesta ulos samantien.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.12.2008 20:31

Lainaus: Jacob

Hmm, mitäs jos toisen ääripään ernut taas ottaa toisia ernuja vastaan? Ernusota

Eikös jo joskus 70- ja 80-luvun vaihteessa punkkarit ja rokkarit tapelleet asematunnelissa?

/off.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2008 21:54

Lainaus: missEmily

Vaikka ymmärsinkin huumorin, niin pakko pointata, että ernut ovat myös ilmeisen kärkkäitä kritisoimaan toinen toisiaan. Varsinkin teini-iässä ja samojen genrejen sisällä, kun erotellaan jyvät akanoista eli tr00t wannabeista. :>
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2008 19:38
Aural
Jeps teiniernut on pahimpia rockpoliiseja mitä on itsekin kärsin kyseisestä arvostelu vimmasta. Mutta hyvä että joku ymmärsi huumorini eikä lähtenyt vetämään hernettä nenään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!