Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Kirkonpolttajat" ja uskovaiset/tavikset

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.10.2006 14:58
Täällä on ollut monia kirjoituksia Goottiporukan ja tavisten takkuisista suhteista. Itse olen kokenut että musta tukka, ja asusteet ynnä etenkin pentagrammin käyttö on kuin punainen vaate uskoville ja taviksille. Heille olet "kirkonpolttaja" , vaikka kuvissa ne oikeat kirkonpolttajat on olleet aika taviksia, ja hönöhölmöjä. Olen kyllä itsekin "kirkonvastainen", ja kiinnostunut esim. wicca-uskonnosta, mutta mä olen aina yrittänyt jättää kirkot, ja muulla tapaa ajattelevat ihmiset rauhaan, mutta silti he eivät kohtele mua samoin. Mä en ymmärrä mikä oikeus niillä on käännyttää mua, ja taviksilla pitää itseään järkevämpinä ihmisinä. Ja tää "syrjintä" on jokapäiväistä. AARGH...ottaa tajuntaan. Ottakaa kantaa!!!
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.10.2006 18:57
Niin tuota käännytysasiasta...

Kerran kun rauhassa istuskelin bussipysäkillä ja linjurin tuloon oli noin vartti aikaa, alkoi eräs vanha mies puhumaan minulle niitä näitä. Ihan siistin eikä pulsun näköinen oli ja kohteliaisuudesta mörähtelin sitten takaisin tyyliin ''Nii'' tai ''Juu''. Hän kuitenkaan ei lopettanut puhumista millään ja 5 minuuttia ''joo kiva sää koska bussi tulee'' -jälkeen, tyyppi kysyy että en ole ilmeisesti löytänyt elämääni suurinta rakkautta, jeesusta, ja suosittelee raamattua ja piinaa minua bussin tuloon saakka. EI NÄIN ! Muut ihmiset tulisi jättää rauhaan. En minäkään kulje tuolla kaduilla tuputtamassa vaikka Lovecraftia ihmisille... Oijoi , tuputus, olen sitä ehdottomasti vastaan.
  • Lähetetty: 29.10.2006 19:17
Lainaus: Chastel EI NÄIN ! Muut ihmiset tulisi jättää rauhaan. En minäkään kulje tuolla kaduilla tuputtamassa vaikka Lovecraftia ihmisille... Oijoi , tuputus, olen sitä ehdottomasti vastaan.

Just se siinä ärsyttää, et ne tuputtaa, ja luulee että olet jotenkin onneton, ku oot gootti.
Kirjoittanut: Moondancer (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2006 19:40
Lainaus: poison Just se siinä ärsyttää, et ne tuputtaa, ja luulee että olet jotenkin onneton, ku oot gootti.

Niin juuri. Kuule aina kaikkien sanovan että, "Hei, hanki elämä. Eikö toi oo masentavaa. Nauti elämästäs, älä tuhlaa sitä!" Ja mie yleensä melkein huudan takaisin että miulla on jo elämä. Ja että mie nautin siitä mitä mie oon, en koskaan, en ikinä haluaisi olla joku muu kuin oma itseni. Kaikki tuntuu luulevan että niillä ei ole elämää jotka pukeutuu mustaan. Se on naurettavaa. Ja miust se on niin lapsellista puuttua toisen elämään, varsinkin jos ihan tuntematon on. Ihmiset ei nykyään tunnu enää ymmärtävän mistään mitään. Mihinköhän tämä maailma on menossa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2006 19:44
Vinkki kaikille kristityistä ärsyyntyneille: printatkaa netistä eroa kirkosta -kaavakkeita, ja jaelkaa tarpeen vaatiessa. Höystäkää mielipidettänne kohteliaalla asenteella, ylitsevuotavan sympaattisella hymyllä ja mahdollisesti vielä jollain keksimällänne asianmukaisella fraasilla. Toimii, ainakin kuulemani mukaan.
  • Lähetetty: 29.10.2006 19:53
Lainaus: Moondancer Ja miust se on niin lapsellista puuttua toisen elämään, varsinkin jos ihan tuntematon on.

Just totta

Lainaus: Piiskansiima printatkaa netistä eroa kirkosta -kaavakkeita, ja jaelkaa tarpeen vaatiessa.

Hahaa! Toihan on mahtava keino. Pitää kokeilla.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: MrLuckarin
  • Lähetetty: 29.10.2006 22:46
Jos joku ojentaa lappusta jota et tahdo, älä ota sitä.
Jos käteesi laitetaan kirjanen, saat pudottaa sen, laittaa lähimpään roskiin tai olla ystävällinen ja laittaa kirjasen takaisin sen sinulle ojentaneen henkilön pitelemään pinoon.
Mitään ei ole pakko jäädä kuuntelemaan, jatka matkaasi tai sulje ovi.
Neutraalius ja välinpitämättömyys toimii.

Sanoisinpa myös, että jos tahtoo pitää itseään kirkon/järjestäytyneen uskonnon vastaisena tai muutoin siitä pois olevana.
Eikö silloin kirkon ja hilpeiden hulivilien toiminnan huomioon ottaminen ja siitä keskustelu ole silti niiden asioihin takertumista ja näin ollen kuitenkin ole osana sitä?
Vaikkei tahdo, mutta silti käänteisesti.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2006 03:00
En kyllä menisi väittemään että jostakin keskustelu on siinä osana olemista, jos nyt oikein ajatuksen edes ymmärsin.. Ja vaikka istut hiljaa niin ne puhuu ja puhuu ja minnekäs karkaat bussipysäkiltä kun vaihtoehtoina on seuraava bussi tunnin päästä tai 10km kävelyretki..
Kirjoittanut: Moondancer (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2006 09:51
Help! Tämä poikkeaa nyt vähän asiasta mutta äkkiä tarttis saada neuvoja... Elikkäs, mie sain sellasen ällöttävän pinkki/oikeen kirkaan violetin villapaidan vanhemmiltani synttärilahjaksi. Se on siis aivan hirveä. Mutta en kehtaa sanoa vanhemmilleni pahasti, mitä pitäisi tehdä? Enkä mistään hinnasta kyllä laittaisi tuota paitaa päällekkään...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.10.2006 12:05
Lainaus: Moondancer mie sain sellasen ällöttävän pinkki/oikeen kirkaan violetin villapaidan vanhemmiltani synttärilahjaksi. Se on siis aivan hirveä. Mutta en kehtaa sanoa vanhemmilleni pahasti, mitä pitäisi tehdä? Enkä mistään hinnasta kyllä laittaisi tuota paitaa päällekkään...

tää kyl varmaan viimesenä tähän viestiketjuun kuulus, mut tunge se jonnekin sängyn alle tai kaapin pohjalle. that's it. ei siihen kuole.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit