Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Kirkonpolttajat" ja uskovaiset/tavikset

Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2008 22:47
Hmm. Vähän uskovan kantaa. Olen siinä samaa mieltä ettei saa tuputtaa, jos joku kiinostuu jostakin niin eiköhän se löydy. Olen itse ex Saatananpalvoja ja en pidä mustaa mitenkään pahana. Uskon Jeesukseen ja olen kiitollinen joka päivästä. Haluan olla kumminkin ihmisten kanssa tekemisissä ja en tuomitse muita, vaan rakastan. Rakkaus on sitä mitä haluan jakaa kaikille, sanoilla teoilla ja olemalla. En ole täydellinen, eikä minusta tule sellaista. Tykkään ihmisistä ja välitän miten heillä menee. Voisin sanoa että olen katakombi kristitty, eli ajattelen asioita samalla tavalla, kun silloin Apostolien aikana, enkä tunnusta mitään kirkkoa, vain Jumala on mun herra ja hän on se jolle vastaan teoistani. Eli haluan jatkaa rakkauden hengessä teidän kanssanne keskusteluja ja tietenkin pilke silmäkulmassa
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2008 22:52

Lainaus: kalmakalle

Olen siinä samaa mieltä ettei saa tuputtaa, jos joku kiinostuu jostakin niin eiköhän se löydy.

samaa mieltä. silloin varsinkin mielenkiinto saattaa häipyä koknaan jos tullaan väkipakolla oven väliin "pelastamaan eksynyt sielu". ei siinä mitään että tullaan kyselemään että onko kiinnostusta.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2008 23:00
darkAngel
Joo onhan noita filosofisia keskusteluja käyty. Tiedän ainakin jotain kaikista uskonnoista. Joistain enemmän ja joistain vähemmän. Kiinostaa kumminkin tietää miten joku uskoo ja perustelut, miksi on näin. Kiehtovaa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2008 23:22

Lainaus: Piiskansiima

Kuvailit juuri Järvenpään kirkon

Kuvassa moderni piruntorjuntabunkkeri. Tyyppi on osoittautunut taistelutoiminnassa erittäin tehokkaaksi.

Tekniset tiedot:

Panssarointi: betonikuori vahvistettuna raamatunlehdillä

Aseistus:
4 kpl 155mm haupitsia, ammuksina pyhällä vedellä täytettyjä kranaatteja
Ilmatorjuntaohjuksia ja 12 kpl 23mm ilmatorjuntatykkiä langenneita enkeleitä vastaan
Ohjussiilo sakraaleille risteilyohjuksille lähinnä demonien torjumiseksi. Ohjusten kantama: helvettiin asti
Katolla tutkajärjestelmä jolla voi havaita lähestyvät helvetin joukot
Savunheittimet pyhälle savulle vihollisen hämäämiseksi
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.02.2008 23:41

Lainaus: Deadboy

Kuvassa moderni piruntorjuntabunkkeri.

Vihjaatko, että tuo on oikeasti joku kirkko vai?
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2008 23:52

moderni piruntorjuntabunkkeri.

*reps*

Täältäkö tuon kuvan löysit?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2008 23:59

Lainaus: kuopassa

Vihjaatko, että tuo on oikeasti joku kirkko vai?

On se :F Olen käynyt Järvenpään "kirkolla", kamala betonimöhkäle.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.02.2008 00:03
Sire

Ihan karseita noi tuolla sivulla, muutama on ihan livenäkin nähty noista. Vuokraiskohan armeija pari panssarivaunua niin vois pistää nuo rumilukset pas-kaksi, se olisi ilo. Ja pakottaisin tietty ne "arkkitehdit" yleisöksi näytökseen.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2008 11:45

Kuvassa moderni piruntorjuntabunkkeri.

Reps kops rok'n'roll!!!! Kiitos Deadboy, tämä aloitti päiväni mahtavasti. Kellotornia ei olekaan vielä verrattu tutkajärjestelmään, sen sijaan sillä on vakiintunut nimi salamavalokuutio (wanhemmat parrat saattavat muistaa muinaisten kameroiden kertakäyttösalamat).

Ja Kuopassa: kyllä, se ON kirkko. Siellä olen istuskellut monet monituiset joulu- ja pääsiäiskirkot jonne meidät peruskouluaikana raahattiin. Oi sitä ohjelmalehtisten rapinaa ja lennokkien vilskettä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2008 04:33
katsoin että olisi ollut kouvolan... no siinä on enempi lasi toisesta kulmasta, muuten aika yhtäläinen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit