Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Kirkonpolttajat" ja uskovaiset/tavikset

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.02.2007 08:59
myös Klaukkalan kirkko (jota sanotaan krematorioksi) edustaa tuota huippumodernia ja se on oikeasti ihan hirveä.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.02.2007 18:42

Lainaus: poison

Mä en ymmärrä mikä oikeus niillä on käännyttää mua, ja taviksilla pitää itseään järkevämpinä ihmisinä. Ja tää "syrjintä" on jokapäiväistä. AARGH...ottaa tajuntaan. Ottakaa kantaa!!!

En itsekään ymmärrä tälläistä. Minusta se on ihmisen oma asia mihin uskoo.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.02.2007 12:03

Lainaus: Kuunsilta

myös Klaukkalan kirkko (jota sanotaan krematorioksi) edustaa tuota huippumodernia ja se on oikeasti ihan hirveä.

Todellakin. Vanhanaikaisia kirkkoja rakastan, ne ovat kauniita. Jotkut noista moderneista kirkoista taas yleensä saavat minut lähinnä itkukohtauksen partaalle silkasta järkytyksestä, vaikka osa niistäkin toki saattaa olla tyylikkäitä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.04.2007 10:13
Mä tunnen yhent tosi kivan hiukan vanhemman uskovaisen miehen, joka pitää mustakin, vaikka oon muiden mielestä ties mitä. Se katsoo luonnetta, ajatuksia, personaa, oli ulkonökö mitä vaan. Se pitää sääntönä lausetta "kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia". Mua ne mummelit sielä pahasti kattelee, mutta se puhuu mun puolesta niille ja sitten neki alkaa avautumaan.. Ei en epäluuloiset koskaa olet alkaneet ************, onneks..
Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2007 23:38

Mä en ymmärrä mikä oikeus niillä on käännyttää mua, ja taviksilla pitää itseään järkevämpinä ihmisinä.

Olen törmännyt sukulaisteni kohdalla,etenkin veljeni kanssa samaan ongelmaan ja se todella ottaa päähän ettei ne kunnioita minun päätöksiäni tai ota minua aina tosissaan ja sitten olettaa että minä automaattisesti kunnioittaisin heidän valintijaan
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2007 10:46
Minulla on uusi kämppis, erittäin harras uskovainen joka opiskelee daikonia-ammattikorkeakoulussa, kuuntelee vain hengellistä musiikkia, lähtee kesällä seurakunnalle töihin ja Venäjälle tekemään lähetystyötä ja sen kirjahylly pursuaa uskonnollisia kirjoja ja se on aktiivina seurakunnalla ja ties mitä... ja meillä on seinällä sen synttärikortteja, joissa on raamatun jakeita.

Mutta se on erittäin mukava, eikä ole koskaan sanallakaan maininnut mitään käännyttämiseksi laskettavaa. Minulla ei ole mitään uskovaisia ihmisiä, saatika näitä "taviksia", vastaan.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:49

kuvissa ne oikeat kirkonpolttajat on olleet aika taviksia, ja hönöhölmöjä.

Tuli mieleen isojoella hilluneet 8-vuotiaat pikkutytöt jotka oli kaatan hautakivii siel.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:05

Lainaus: Kivesnipsutin

Tuli mieleen isojoella hilluneet 8-vuotiaat pikkutytöt jotka oli kaatan hautakivii siel.

aika heikkoi hautakivii kyl.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:06

Lainaus: Kivesnipsutin

että ihmiset osaa olla tyhmiä. jos itse ei usko jumalaan tai vihaa niei se oikeuta kaatelee hautakiviä ja polttelee kirkkoja.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:59

Lainaus: darkAngel

jos itse ei usko jumalaan tai vihaa niei se oikeuta kaatelee hautakiviä ja polttelee kirkkoja.

eihän mikään oikeuta sellaiseen ?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit