Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Biletättekö?

Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 23:11
En löytänyt haulla suoranaista aihetta tälle jotenka...

Siis biletättekö? Juhlitteko paljon? käyttekö paljon baareissa sosiaalisoitumassa vai naukkailetteko kotona?

Itse olen aika himobilettäjä. Kavereiden kotibileitä tulee kierreltyä paljon ja seuraavana aamuna on totaalisen räjähtänyt olo..

Kertokaa omia juttujanne jos uskallatte...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.02.2007 23:57
Viime juhannuksesta vuoden loppuun olin useammin kännissä kuin selvinpäin. Normaalitahti oli 4-5 baari-iltaa viikossa. Ei se nyt mitään juhlimista ollut, pikemminkin päinvastoin, mutta kuitenkin.

Kotona en naukkaile. Kotibileissä en ole muutamaan vuoteen käynyt, kun ei ole kutsuttu. Ja ihmekös tuo.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2007 00:29
Mie olen aina ollut niin syrjitty, ettenpä juuri. mutta 18 mie täytän vasta 41 päivän päästä (oli pakko laskea! ) ehkäpä sitten, jos viitsin. en nimittäin pidä alkoholin mausta tai humalaisista ihmisistä ollenkaan!

eli voi olla, etten ole bilettäjä tästä eteenpäinkään.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 05.02.2007 01:50
Kovinkaan paljon ei ole tullut biletettyä. Täysi-ikäistymisen aikoihin tykkäsin käydä baareissa, mutta nykyisin se on minulle melko harvinaista. Toki jos on vaikka jokin erityinen tilaisuus, saatan lähteä juhlimaan, mutta mitään humalatilaa ei silloinkaan tarvitse välttämättä hankkia. Useimmin alkoholinkäyttöni on sitä, että juon punaviiniä lasin tai pari.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.02.2007 07:21
Mesekännit rok!

No ei, kyllä mä baareissa kierrän sillon kun saan seuraa. Viimeks käyny elokuussa baarissa, tosin sillo tuliki kierrettyä sit varmaan viidessä eri paikassa saman illan aikana. "hups".

Masennuslääkkeet esteli täs loppu vuonna, nyt ne on lopetettu joten vaan seura puuttuu ja sitä mun on aika turha haaveilla joensuusta saavani :P

Bilettäminen on mun kohdalla aivan mahdotonta, joten mä oon se joka istuu pöydässä ja puhuu jos sattuu olemaan sosiaalisuusnappi päällä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2007 07:50
No jaa... kavereiden bileitä, jotka eivät ole sopivasti niin että olisi aikaisin amulaa töitä heti seuraavana päivänä, on tosi harvoin (tai sitten minua ei vain kutsuta kaikkiin...). Keikoilla tulee käytyä jonkin verran, ja kesällä festareilla.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2007 07:53
jooei.
siis olen ylitylsä ihminen ja meen bileisiin ehkä korkeintaan sen takia että haluan lopettaa ne bileet ja nuorten turmeltuneisuuden.
noh ei nyt ihan niinkään. mitäs absolutistit tekis juopottelu bileissä/baareissa? ei mitään.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.02.2007 10:58

Lainaus: Heyni

Masennuslääkkeet esteli täs loppu vuonna

En ole kuullutkaan masennuslääkkeistä, jotka estäisivät dokaamisen. Kumpaa meistä on huijattu?
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.02.2007 11:01
no eihän periaatteessa minkään lääkekuurin aikana saisi dokata, sillä alkoholihan lopettaa lääkkeiden vaikutuksen ainakin suurimman osan
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 11:42
Käyn kyllä baareissa ja klubeilla aika usein, mutta ilman alkoholia. Kyllä, sillainkin on bilettäminen mahdollista. Ja tosi hauskaa on ollut

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!