Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Biletättekö?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.05.2007 23:34

Lainaus: TheSecret

kunnon kotibileitä ei voita mikään

Minä olen kai käynyt tasan yhden kerran oikeissa kotibileissä. Ihan kivaa siellä oli. Baareissa on sitten tullut käytyä, ei mitenkään kauheasti mutta kuitenkin. Usein monet mukavilta vaikuttavat paikat ovat kyllä vähintään k-20, se on tavallaan harmi.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.05.2007 07:20
Käyn joskus. Useammin se menee kyllä siihen että naukkaillaan kaverin kanssa ihan kotosalla punaviiniä. Tässä pikkupaikassa on niin vähän mitään hyviä mestoja. Myönnän, on kerran mennyt niin että heräsin lauantai aamulla viiden jälkeen, töihin, siitä lettejä tekemään, illalla baariin ja kun kotiin pääsin, muutama kuppi kahvia, pieni pesu ja taas kuudeksi töihin.
Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.05.2007 07:52
Joo. Keskiviikosta lauantaihin. Keskiviikkona eurot, torstaina eurot, perjantaina ku on paljon populaa ja lauantaina ku on paljon populaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.05.2007 17:32
Tänään ainakin, pitkästä aikaa ulkona
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.05.2007 14:14
Juon erittäin vähän, käyn baareissa todella, todella harvoin, kotibileissä sitäkin harvemmin. Nykyisin en käy yhtää missää koskaa, ku ei oo mahiksia, ei oo paikkoja eikä kukaa halua mua mukaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.05.2007 14:21
Eilen just tuli biletettyä Trauma-klubilla. Yleensäkin biletän vain klubeilla. Paitsi tietysti, jos on kotibailut
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.05.2007 14:49
Toki, tänäänkin tulin kotiin aamu-seitsemältä ja heräsin juuri

mutta en mie yleensä paljoa.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 18.05.2007 11:31

Lainaus: Ximmo

Lainaus: Heyni

Masennuslääkkeet esteli täs loppu vuonna

En ole kuullutkaan masennuslääkkeistä, jotka estäisivät dokaamisen. Kumpaa meistä on huijattu?

Jaa-a, mahtaa mennä polla aika sekaisin. Kokemusta on 13 vuotta (ei itseni kohdalla) vaan kun jouduin katselemaan sitäkin menoa vierestä ku faija harrasti tuota aina.

Niin en juuri harrasta ns. bilettämistä. Olusen juomista hyvässä seurassa pikemmin. Ja en oikein sitäkään kun ei ole juurikaan sitä hyvää seuraa.

Kuten sanottu "kaikkea voi tehdä mutta kaikki ei ole välttämätöntä" joten pitäisikö minunkin vetää joka viikonloppu (tai joka päivä) pääni täyteen, että tulee hyvä fiilis? Kuten faijani ja siskoni teki (ja toiselle ei lopulta riittänyt se alkoholikaan) Minulle riitti ihan heidän kokemukset alkoholismista ja niitstä nappien vetämisestä, sekä huumeista. Pitäisikö minun olla vielä niin tyhmä, että lähtisin samalle polulle? Ei kiitos.

Joo, tulee sitä joskus otettua mutta yleensä vain hiprakkaan ja kohtuudella. Ehkä todella harvoin on tullut oltua överissä (omasta mielestäni en tietenkään koskaan ) mutta toivottavasti nyt joku ymmärtää miksi minulla on hieman absolutistinen asenne kännissä heilumista kohtaan.
Onneksi en ole ainut täällä päin (paikkakunnallani), joka suhtautuu noin.

Itse hiprakassa huomasin myös toisaalta, että osaan olla sosiaalisempi hieman ottaneena. Tykkään keskustella mutta sen aloittaminen on helpompaa pikkaisen rentoutuneena. Sehän on aina vaan parempi jos siihen ei tarvitse alkoholia vaan käyttää sitä vain nautintojuomana.

Eli todella harvoin ja silloinkin vähän, en oikein ymmärrä sitä miten jotkut ihmiset puolustelevat juomisiaan kun se menee sitten todella runsaaksi ja joka päiväiseksi. Olen jopa joustanut niin, että ei se mitään jos ottaa oluen tai pari päivässä, koska se lasketaan mielestäni vielä kohtuuksi mutta että pitää kännätä (=humala) aina kun mahdollista.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.05.2007 11:40
Aina silloin tällöin tulee heitettyä vapaalle, välillä rankastikin. Toissapäivänä meni aamuviiteen asti ja eilinen oli yhtä tuskaa. Biletys on kivaa, mutta noita krapulapäiviä en oikein jaksaisi. Joskus jätän bileet väliin vaan sen takia, ettei tarvi kärsiä krapulasta.. Selvinpäin mua ei saa mihinkään katteleen, kun muut ryyppää.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 18.05.2007 11:55

Lainaus: Elvira

Selvinpäin mua ei saa mihinkään katteleen, kun muut ryyppää.

Niin, no tuo on kanssa sitten... itse juon hiprakkaan. Ei tarvitse olla kaatokännissä, että niitä muita jaksais. Sitten on jo tosi huono porukka. Ainahan se tosin paranee joka tuopin jälkeen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!