Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Biletättekö?

Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.02.2007 11:43
nykyisin viikonloput tulee oltua lievästi päihtyneessä tilassa, viikot kun oleilen täällä teiskon perällä lapsenvahtina. Aina välillä iskee ajoittain kausia jolloin tulee oltua viihteellä turhankin rankasti, jonka taas huomaa näemmä keuhkojen ja sydämen kunnosta :/
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.02.2007 12:36
Minä biletän oikeastaan todella harvoin, ja jos biletän, niin selvänä. Minulla on lähinnä ollut ongelmana että kukaan ei ikinä lähde kanssani minnekään, kun en oikein tunne biletyskansaa. Ainut tälälinen ystäväni asuu kahdensadan kilsan päässä, joten häntä näkee harvoin, ja aina kun näkee ei halua vain bilettää, sillä on niin paljon muutakin tekemistä.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2007 15:19

Lainaus: Iiriva

en nimittäin pidä alkoholin mausta tai humalaisista ihmisistä ollenkaan!

Täytyy kyllä tuohon todeta että alkomahooli maistuu sitä paremmalle kun sitä juo ja humalaiset ihmiset sitä viisaammilta. (katos vajoat heidän tasolleen )
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2007 16:23
Aina silloin tällöin. Bileitä on niin harvoin, mutta viikonloppuna on yhdet, niissä aion käydä. On se niin vaikeaa kun on alaikäinen, keksiä hyviä syitä, että voi mennä bilettämään ilman vanhempien epäilyksiä.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2007 18:11
Tykkään bilettää siinä mielessä että rakastan tanssimista,mutta en juo tms. joten voiko minun bileissä oleskeluani kutsua bilettämiseksi...? koska jos en tanssi saatan vain istua ja "murjottaa" nurkassa ja olla erittäin epäsosiaalinen,vaikka jos joku tulee juttelemaan en aja pois ja saatan osoittautua jopa hilpeäksi seuraksi,harvoinpa vaan kukaan tulee.(siis joitakin kännissä huipertelevia vastakkaisen sukupuolen edustajia ei lasketa;niitä nyt pyörii joka bileissä ympärilläni )
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2007 18:12
En kylläkään käy bileissä kovin usein...Muutaman kerran vuodessa ehkä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.02.2007 19:35
Aika harvoin kyllä. Mulla on tosi harvoin kivaa bileissä (juuri sen takia että joutuu katselemaan päihtyneitä ihmisiä) jos en itse juo ja kun juon niin, höm. Ilmakitarointi poikien kanssa kilpaa on kova sana ja tykkään myös tanssia ihan selvinkin päin.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2007 22:51
käyn silloin tällöin baarissa, mutta siellä on kallista juotavaa ja liikaa porukkaa, useammin tykkään olla ihan isommalla kaveriporukalla vain jonkun kotona, eli tälläisiä juomatarjoilulla olevia "kotibileitä" tulee harrastettua lähes joka viikonloppu, ja keikoilla tykkään käydä. Aina kun vaan tulee joku kuunneltava bändi tänne päin, tai itse sattuu lähtemään muualle kuten Helsinkiin/Tampereelle/Jyväskylään niin ilta menee keikalla.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.02.2007 23:32
Alotin hurjan bilettämisen 15 vuotta sitten, 12 vuotiaana. Kokkolassa oli sellanen meininki, et rällättiin toyota corollalla korttelia ympäri bassot rytisten ja dokattiin kiljuu ja pirtuu. Sit välillä pysähdyttiin jollekki snäkärille tappeleen ja me tytöt kikatettiin, pissittiin ja laattailtiin autojen ovista....
Sit 14-vuotiaana alettiin frendien kans käydä Kokkolan lähipaikkakunnilla bilettämässä. Ne oli sellasia mestoja kuten Lappajärven Halkosaari, Lestijärven tanssilava, Kalajoen Hiekkasärkät ja Nivalan Tuiskula Jengi kokoontui venaan dösää siwan kassit bisseä kilisten ja sit se dösämatka kesti about reilun tunnin, jonka aikana oltiin jo umpijurrissa ennen ku päästiin perille. Niissä mestoissa soitti aina joku suomalainen räkäpunkbändi, kauheeta ärinää, pulloja seinään, paikat pa'kaks ja aamuyöstä takas dösään kaula purtuna nahkarotsi ties kenen laatassa....
Sit kesät tietty vaellettiin halki Suomen festareiden perässä. Muistan ensimmäisen Nummirockkini...huhhuh, tai siis en muista (se kertoo kaiken)! Sit vähän ennen kun tultiin täysi-ikäisiks kuljettiin kaupungilla yrittämässä Kokkolan "loistaviin" yökerhoihin, joskus päästiin, joskus ei. Ja frendit piti vuorollaan himabileitä, itseasiassa se olin minä joka niitä järkkäs joka viikolle. Sit täysi-ikäisyyden myötä oli niin hienoo kun sai ekan kerran astella ajokortti kädessä Pigalleen, ja naurettiin niille kakaroille, jotka joutu tyytymään yhä kuseskeluun ja örveltämiseen Halkokarin rannalla. (vaik ite oltiin siellä joskus kauan sitten kontattu hiekassa rääkymässä katkennutta kynttä tai pettänyttä poikaystävää)
No, festareilla käynnit tietty jatkui, samoin himabileet, metsäbileet, ja joskus tuossa vuosina 98-2002 kävin vähintään 3 kertaa viikossa jollain klubilla tai keikalla. Sit se alkoi hiipua kun muutin Oulusta tänne. Tottakai sitä käytiin tsekkaan kaikki "coolit" pintaliitomestat, Tavastian takahuoneet ja laittomat kellarikemut, vaahtobileitä DTM:ssä unohtamatta. Mut koska gootti olin ja olen (ja olemaan tulen), ei aina ollut paljon valinnan varaa´kun bilettään lähti. Joskus kun menojalkaa vipatti niin ettei housuissaan meinannut pysyä, tuli sit lähdettä frendien messiin niihin paikkoihin minne ne halus. On tampattu Premin aamubileissä lattiat remonttikuntoon teknohumpan tahtiin ja jollotettu lähiräkälän kuolaiseen mikkiin karaokee tappiin saakka.
Mut koska tota hummausta on takana enemmän ku laki sallis, niin nyttemmin sit vietän suurimmaks osaks koti-iltoja kultani kainalossa ja joskus kerran kuussa frendit saa houkuteltua jonnekkin partyihin, ja etenkin viime aikoina bileet onkin ollu näitä tän foorumin kesken järkättyjä. Eli biletän kyl edelleen, mutten enää samassa mittakaavassa ku sillon nuorena!
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 01:25
Biletän. Ennen sekä umpikännissä, että selvinpäin, että kaikkea mahdollista siltä väliltä. Nykyään biletän selvinpäin. Että ei siihen siis viinaksia tarvi, kofeiini saa meikäläisen ihan riittävän yliaktiiviseksi. Ja sekaisin olen jo valmiiksi. Mutta kerran viikossa vähintään pitäisi päästä bilettämään, muuten on huono viikko. Lisäksi bileitä pitää itse järjestää ja nykyisin myös esiintyä niissä. Bilehile.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit