Gootti.net

Biletättekö?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.02.2007 22:39

Lainaus: Ximmo

Miksi näin? Jos siltä tuntuu, niin antaa mennä vaan. Ei sillä ole väliä, miten hyvän fiiliksen hankkii. Se tarkoittaa vapautta, jos voi ja tekee, kuten mieli tekee.

Niin,ton vaan sais tajuta kaikki muutkin. On kuulema väärin lähteä bilettämään torstaisin euroille mestaan. Mutta enpä jaksa enää juuri välittää, mitä mieltä muut ovat siitä kuinka monena iltana juon,kenen seurassa,miksi,monelta,missä ja niin edelleen.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.02.2007 19:38
Bilettäminen olis kyllä kivaa jos vaan olis seuraa! Minulla on elämäni varrella ollut tasan yksi ihminen, joka on tykänny bilettää, muut on olleet niitä joita saa kirveellä uhata eikä silti lähe minnekkään. Ja nykysin kyseinen henkilö asuu kahden sadan kilsan päässä, joten harvemmin päästään bilettää. Se on vähän harmi, varsinkin jos tykkää bilettämisestä.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.02.2007 20:00

Lainaus: raavittu

On kuulema väärin lähteä bilettämään torstaisin euroille mestaan.

Mestaan?? ettet vain ois oulusta?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.02.2007 20:58

Lainaus: Doomeri

Mestaan?? ettet vain ois oulusta?

Kyllä vaan oon.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.02.2007 21:36
Niin olen itsekkin....
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2007 08:36
joo ei kiitos mä käyn yleensä vaa jossai kotibileis ja discois. ei siel kyl yleensä muuta paitsi kokista juoda...mut riippuu seurasta jos oonki mun ''dokukamujen'' kaa nii ne vetää siin jtn kaljaa..meitsi vetää muumilimua et sellasta jos mutsi haistais et oon juon tai polttanu..nii arestii varmaa siihe asti kunnes oon 56w. muthei must nuoret kännis olevat ja polttavat tyypin on muutenki pirun säälittävii ku yrittää olla niiiiiin kovia että huhhuh ja tappaa ittensä siin samal -.-
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2007 09:40
Harvemmin tulee biletettyä johtuen siitä, etten ole kotipaikkakunnallani kovin toivottua seuraa ja suurin osa tutuistani asuu toisella puolella maata.
Tulisi aika kalliiksi olla joka viikonloppu jonnekin Tampereelle matkustamassa, vaikka mieli kyllä tekisikin.

Tykkään bilettämisestä hyvässä seurassa ja varmaan melko aktiivvisesti tulen osallistumaan goottinetin miitteihin sitten, kun pääsen syksyllä pääkaupunkiseudulle asumaan.
Täällä nimittäin vaikuttaa olevan sen verran hauskaa porukkaa.

Edit: Jos te nyt minut mukaan hyväksytte joukkoonne mustaan.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 13:17

Lainaus: Azrael

Edit: Jos te nyt minut mukaan hyväksytte joukkoonne mustaan.

Tottakai. Mitä enemmän porukkaa, sen hauskempaa. Ei me purra
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: turmatar
  • Lähetetty: 12.02.2007 14:21
Joo, baareilen, klubeilen, jne. ehkä keskimäärin pari kertaa kuussa. Yleensä tulee juotua liikaa ja seuraava päivä menee ihan hukkaan kun ei krapulalta pysty tekemään mitään. Kippaankin yleensä sellaisen määrän viinaa, että ihme kun en ole pahemmin sammuillut minnekään vääriin paikkoihin. Ja kumma kyllä kotiin tullessa muistan aina pestä meikit pois ja laittaa piilolinssit sievästi rasiaansa. Onneksi harvemmin hukkaan tai rikon mitään.

Voisi kyllä tosiaan yrittää rajoittaa tuota juomista, vähän pienemmällä kännillä meno on todennäköisesti ihan sama, mutta rahaa palaa vähemmän ja seuraavana aamuna ei tarvitse tehdä kuolemaa.

Muutin Tampereelle puolisen vuotta sitten ja täällä tuntuu olevan samantyylistä biletysseuraa vaikka muille jakaa. Hassua, että olen tässä puolen vuoden aikana löytänyt enemmän uusia tuttavuuksia, kuin sitä ennen koko elämäni aikana. Olen tosin asunut ennen vain pienissä kaupungeissa. Ennen oli vaikea löytää bileysseuraa ja jäi sitten menemättä usein kun ei yksin viitsinyt. Nyt taas on pakko väliin kieltäytyä lähtemästä kun muut pyytelee. Jännää..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.02.2007 14:49

Lainaus: Gothic13

jos oonki mun ''dokukamujen'' kaa nii ne vetää siin jtn kaljaa..meitsi vetää muumilimua

Ei se bissen juonti oo mitenkään välttämätöntä. Itsekin biletän cokiksen voimalla, vaikka oon jo aikuinen. Ei se oo klubeillakaan menoa haitannut

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit