Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Biletättekö?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.09.2007 11:36
Biletänkö? Nyt ainakin.

Eilen oli 100 aamun bileet. Noh, yhdeksästä neljään olin baarissa. Baarista menin kaverilaumani kanssa kämpälleni hakemaan telttaa ja makuupusseja ja kävelimme koulumme pihalle, sillä koulumme vanha perinne on, että 100 aamun bileiden jälkeen yövytään teltoissa koulun hiekkakentällä. Siellähän me sitten änkesimme viisi ihmistä kahden hengen kupolitelttaan Kahden tunnin kuluttua menimme kahdeksaan kouluun nukkumatta silmänräpäystäkään. Toinen perinne on, että abit ovat sitten seuraavana päivänä koulussa pyjamissa, oli kunto mikä tahansa.

Mie kukun täällä vieläkin eikä väsymyksestä tietoakaan, vaikka takana on puolitoista vrk biletystä.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.09.2007 18:00

Lainaus: Yasha

Discot ovat "ainoat" piristysruiskeet tylsiin päiviini.

Niin minullakin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.09.2007 18:14

Lainaus: Iiriva

Mie kukun täällä vieläkin eikä väsymyksestä tietoakaan, vaikka takana on puolitoista vrk biletystä.

Mikset ikinä tule klubeille bilettään ????
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:51
Aina.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.09.2007 19:46

Lainaus: poison

Mikset ikinä tule klubeille bilettään ????

Useimmiten ei huvita, pääsyynä kuitenkin raha. 100 aamua nyt oli pakko lähteä, ja olihan minulla iso kaveriporukka mukana.

Ja kun klubi on vkonloppuna, en lähde jos ei Dragulakaan. Keskellä viikkoa olevat taas riippuvat väsymyksestä ja rahatilanteesta, ja yleensä en jaksa/voikaan lähteä. :/
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.09.2007 20:23

Lainaus: Iiriva

Keskellä viikkoa olevat taas riippuvat väsymyksestä ja rahatilanteesta, ja yleensä en jaksa/voikaan lähteä. :/

Kyllä muakin on tänään vähän nukuttanut, kun tuli oltua eilen Anvilissa. Ei ois ollu rahaa lähteä, mutta Ninni maksoi mun illan
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2007 20:29
Käyn klubeilla ja kavereiden kotibileissä, oikein mukavaa puuhaa moinen.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 29.09.2007 09:49
Nooo, bilettäminen on vähän väärä sana, koska en rieku ja tanssi ympäripäissäni jossain discossa tai klubeilla (täällä kun sellaisia ei ole ja se ainakin minulle tulee tuosta bilettäminen-sanasta mieleen) ja kotibileissä todella harvoin, koska niitä on harvakseltaan esim. jonkun tuparit tai synttärit. Disco on jotenkin kirosanamainen. Siellä soitetaankin sitten sellaista musiikkia mistä en pidä tai joku hyvä kipale hyvin, hyvin harvakseltaan.
Tuostakin sanasta kotibileet tulee mieleen vaan humalaisia teinejä riekkumassa jonkun kotona kun muualle ei ikä riitä. Käyn baarissa parilla kaljalla joskus viikonloppuna.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2007 15:16
Mä en yleensä hirveesti biletä, kun ei ole aikaa eikä rahaa. Miten niin opiskelijaelämä on yhtä biletystä?! Ei mulla ainakaan...
Johonkin Schatteniin voisi yrittää eksyä ja ottaa yhden siiderin.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2007 18:33
tuloo sitä biletettyä.. tietty riippuu joskus onko kaverit missä päin suomee ja missä ite menee :P

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!