Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tupakkalaki

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.06.2007 13:28
Ei tuo homma toimi, mitä itse baarissa seurasin meininkiä, mites talvipakkasilla kun ketään ei huvita oikeesti mennä ulos tupakoimaan? :/

Mielipiteitä, ja turpiin jos on aiheesta juttua jo. En huomannut ainakaan :P
Kirjoittanut: Barbwire Surgery (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Barbwire Surgery
  • Lähetetty: 04.06.2007 14:10
Olen enemmistön kannalla eli erittäin tyytyväinen muutokseen. Pinttynyt p*skanlemu vaatteissa baari-illan jälkeen ei vain ole koskaan iskenyt. En tupakoi, nykyään juurikaan edes passiivisesti. Lain noudattamisen aste on tietysti baarikohtaista. Sakkoa ensimmäisenä annetaan, en tosin tiedä määrästä. Kyllähän siinä paikka samalla lisää itsensä tarkkailulistalle. Muissa maissa käytäntö on onnistunut hyvin, jopa Irlannissa. Norjassakin on varmaan aika kylmä tuprutella talvisin.

Edit: Ohops, taisin sanoa ruman sanan. Tiukka foorumiprotokolla.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 14:11
Kovin oli kiukkuista porukkaa ainakin mestassa sinä yönä kun laki tuli voimaan... No, eipähän ainakaan tule enää lähdettyä baariin rahoja tuhlaamaan kun ei saa polttaa. Enemmän puisto/koti bileitä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 14:17
Musta laki on ihan hanurista Parina iltana tuli jo rampattua mestoista ulos tupakalle vähän väliä. Hyvä puoli on se että ulkona tupakkaporukassa tutustuu ihmisiin helpommin
  • Lähetetty: 04.06.2007 14:30
Se on totta että tuli pölistyä tuntemattomien kanssa ja puheenaihe oli tottakai tupakkalaki... x)

Hevimestassa oli tosiaan melko ryysis pihalle ja sisälle, ei ollu kiva.
  • Lähetetty: 04.06.2007 14:31
Pääseekö muualla muuten juoman kanssa ulos tupakalle? Mestassa kun ei nimenomaa päässyt ulos jos oli tuoppi kädessä, ja se jos mikä meinasi kiehuttaa pannua.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:11
Juomien kanssa ei saa ulkoilla, paitsi tietääkseni terasseilla joihin kyseinen laki ei taida ulottua. Juomat kannattaa siis naukata huiviin ennen tupakalle lähtöä, sillä niiden narikkaan jättämisessä on luonnollisesti melkoinen tyrmäystippojen pelko.

Itse en baareissa ihan niin usein norkoile, että tämä nyt herättäisi sen suurempia tunteita. Tällainen laki on nyt tullut, ja se siitä. Eipähän tarvi vaateitansa tehotuuletella juominki-iltojen jälkeen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:23
Minua ei ainakaan häiritse, kun en polta. Ja eipähän tosiaan hiukset ja vaatteet haise ihan kamalalta baari-iltojen jälkeen.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2007 18:17

Lainaus: poison

Hyvä puoli on se että ulkona tupakkaporukassa tutustuu ihmisiin helpommin

ainoa hyvä puoli

en ole hiljattain baarissa ollu, mutta voin kuvitella miten ärsyttävää tulee olemaan rampata sisään ja ulos. mulla ainakin tupakointi lisääntyy kaljanjuonnin myötä...
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 18:31
Itse en polta eikä mua haittaa vaikka muut polttaa kunhan ei naamalle puhaltele. Että ihan sama mulle että onko lakia vai ei.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit