Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko gootin pakko kuunnella goottimusaa?

Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2014 15:27
Gothic/doom metal on metallia siinä missä tavallinen (???) metalli, black metal, power metal jne.

Chrystalis: KISS ei valitettavasti ole goottibändi vaikka siltä saattaa näyttää. Toivottavasti en nyt vie sinulta KISS:n fanittamisen iloa ja et masennu tiedosta ._.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2014 18:05
Olen niin true goth että pieren lepakoita ja kusen mallasviskiä.
Kirjoittanut: babygo (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: babygo
  • Lähetetty: 15.05.2014 08:21
Kiss on kyllä vanha goottiklassikko. Sen tiesivät vanhat gootit jo vuonna 2006.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2780067

Myös Kantri Heluna.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 16.05.2014 22:48
Minun perheessä ei kiroiltu tai sanottu mitään härskejä juttuja, joten minulle on aina järkytys, jos foorumilla kiroilevat.
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.05.2014 23:06
Huonostihan on asiat jos vain musiikilla joutuu itsensä lokeroimaan. Ja harva juttu on maailmassa niin ärsyttävää kuin genre-autistit. Aivan sama mikä se genre oli, mutta jos julistat että kaikki jonkin tietyn tyylisuunnan ulkopuolella ovat paskaa ja tämä on ainoaa Oikeaa Musaa™, itselläni se toimii hyvänä prekursorina hivuttautua kauemmas. Olen todennut että suomipop ja ikivihreät ovat sellaisia, että about kaikki sellaiseksi luokiteltava vihloo hampaitakin soidessaan, mutta eipä se sitä tarkoita, etteikö niistäkin ole mahdollista löytää hyvä biisi tai kaksi.

Varsinaisia Tr00 Göth-bändejä en taida pyöritellä omilla soittolistoillani lainkaan, mutta mitäpä se haittaa. Soittelen Dimmua ja piraattiräppiä ja eurobiittiä sekaisin, koska niistä saadaan hyvä mieli :P
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2014 12:47
hei !
yleensä on soittolista jossa on sekä goottirokkia ja punkkia sekasin.
oon tykästynyt siihen vaikka en aina ymmärtäisi sanoja esim.blutengel koska en osaa saksaa juurikaan yhtään mutta silti se kuulostaa hyvältä vaikka ei tiedä mitä niissä sanotaan,vaikka en tiedäkkään mitä niissä lauletaan niin silti tulee kuunneltua
Kirjoittanut: marlene (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2015 21:41
Kyllä Kivesveto go-go on just mulle sopivaa kruisailu musaa, ainut miinus on että kukaan muu ei pysty olemaan kyydissä! xD Suosin myös The distillersin alkuaikojen tuotantoa,näitä mainitakseni.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2015 22:34

Lainaus: marlene

Kyllä Kivesveto go-go on just mulle sopivaa kruisailu musaa, ainut miinus on että kukaan muu ei pysty olemaan kyydissä!
Mä lähen sun kans kruisaileen vaikka heti! Kivesveto-Go-Go

Muttajoo, aiheeseen. Olen gootti, joka kuuntelee enimmäkseen muuta kuin goottimusiikkia. Goottirock iskee kyllä ja tykkään, mutta enemmän tulee kuunneltua mm. psychobillyä, punkkia ja niinkin epägoottia musaa kuin suomiräppiä (ja ei, tällä en tarkoita mitään *****:n purkkapoppicheekkejä ja elastisia, vaan undergroundimpaa). Silti kylläkin lokeroin itseni jonkinlaiseksi gootiksi; pukeutumistyyliltäni olen ainakin gootahtava suurimman osan ajasta (aina ei kuitenkaan jaksa niin paljoo panostaa), ja gootiksi itseäni sanon, jos joku kysyy.
Minun mielestäni jokainen kuunnelkoot mitä tykkää, lokeroikoon itsensä juuri siihen lokeroon mikä tuntuu omalta tai olkoon kokonaan kaikkien lokeroiden ulkopuolella. Mikäpä pakko gootin on goottimusiikkia väkisin kuunnella, jos siitä ei tykkää? Keneltä se on pois? Niinpä. Ei keneltäkään.

ps. sori mut tänään taitaa tulla vaan sekavaa tekstiä multa. sitä se päihteily teettää.
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2015 19:53
mun musiikki maku on heavy/rock en juurikaan kuuntele gootti musiikkia, näin on ollut aina. tykkään synkistä sanotuksista joissa on sanomaa
Kirjoittanut: mooncat (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.06.2016 10:08
Minä ainakin rakastan Hollywood undead:in biisejä. Ja kuuntelen myös näitä : Skillet, three days grace
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!