Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 22.02.2007 12:22
Pidän aika monenlaisesta musiikista. Olen melko hiljattain aloittanut tutustumisen varsinaiseen goottimusiikkiin, mutta olen kyllä pääosin pitänyt siitä mitä olen kuullut. Goottimusiikki on niin laaja käsite, että tulen todennäköisesti löytämään sieltä paljonkin uusia suosikkibändejä. Tällä hetkellä suosikkeihin goottimusiikin puolelta kuuluvat muun muassa Autumn Tears ja Nick Cave.

Metallin kuuntelemiseni olen aloittanut kauan ennen goottimusiikkiin tutustumistani. Aluksi innostuin Nightwishista ja myöhemmin olen kuunnellut oikeastaan aivan kaikenlaista metallia. Sinfonisen ja power metalin puolella on ehkä eniten suosikkejani. Minusta metallimusiikista voi useinkin löytää paljon goottihenkisyyttä, ja onhan olemassa myös metallin alalaji gothic metal. Vaikka todennäköisesti musiikkimakuni jatkossa alkaa painottua yhä enemmän goottimusiikkiin, metallimusiikkia aion kuunnella paljon jatkossakin. Se on minulla niin lähellä sydäntä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2007 15:40

Lainaus: Ximmo

Joo, molemmat soittaa trendikästä musaa ja ulkoinen habitus on kuin tehty Demin lukijoiden päiväunien kohteeksi.

Eh...? Luulisinpa että suurimmalla osalla Demin lukijoista menisi kyllä limusiiderit väärään kurkkuun jos Deathstarssin poijjaat näkisivät...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.02.2007 15:51

Lainaus: Piiskansiima

Luulisinpa että suurimmalla osalla Demin lukijoista menisi kyllä limusiiderit väärään kurkkuun jos Deathstarssin poijjaat näkisivät...

Meikkaavia pörrötukkia, hui kamala. Eikös nyt kuitenkin aika helvatun iso prosentti teineistä pukeudu glam/rock/gothic/j-rock/punk/etc -tyyliin? Vähän niinkuin sitä tässä hain takaa, en nyt kirjaimellisesti tarkoittanut Demin tilaajakantaa. Teini = Demin lukija.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 22.02.2007 16:23

Joo, molemmat soittaa trendikästä musaa

...Kuten no joo... samankaltaistausta musiikka.
Bändit ovat tehneet jonkin verran yhteistyötäkin aikoinaan... ..jollain dope starssin levyllä oli muistaakseni pari skinny discon remixaamaa biisiä.. Trendikästä musiikkia ehkä nykyään mutta eipä se minua haittaa..

Sitä voi ajatella näin:

Deathstars: Kokis
Dope stars inc: Kokis light

ja ulkoinen habitus on kuin tehty Demin lukijoiden päiväunien kohteeksi.

Jätkät ovat puhuneetkin tästä haastatteluissa ja ei se ainakaan eräitä bändin jäsenia haittaa, varsinkkin Skinny Discoa... ...Jätkällä on eri nainen joka keikalla.

Yksinkertaisesti, Nämähän ovat Rokkistaroja!

Takasi sänkyyn.... ...kuumetta...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.02.2007 20:13

Lainaus: Doomeri

Yksinkertaisesti, Nämähän ovat Rokkistaroja!

Joo, niin se kai sitten on. Dope Stars Incin jätkät ainakin vaikuttivat ihan vilpittömiltä ja symppiksiltä, vaikkakaan en ihan heti rupeaisi heitä Mensan kokeisiin ohjaamaan. Mitään suurempaa rokkistarajuttua en huomannut. En ollut koskaan kuullut koko bändistä mitään, ennenkuin istuin pöydässä juomassa kaljaa niiden kanssa. Siinä sitten rupateltiin niitä näitä ja kovasti ne halus mun yhteystiedot. Kuulemma pitäis hankkia niille keikka tänne. No enpä hanki, ei kiinnosta ottaa rahallisesti takkiin.
Kirjoittanut: BlackMetalNeito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2007 23:14
Metallin kannalla olen, vaikkakin ei minulla ole mitään "gootteja" ja "goottimusaa" vastaan. Samoja kirkonpolttajiahan tässä melkein ollaan
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.02.2007 23:28

Lainaus: BlackMetalNeito

Samoja kirkonpolttajiahan tässä melkein ollaan

eikai meistä kukaan sentään kirkkoa ole polttanut? hui,hui..
Kirjoittanut: BlackMetalNeito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2007 23:31
Ei niin, heitin vaan kun mummojen mielestä ollaan
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2007 12:02

Teini = Demin lukija.

Hieman suoraviivaista, Ximmoseni!

Sitä on muuten aika vaikea päätellä, millä lailla suurin osa teineistä nyt sitten pukeutuu. Välillä tuntuu, ettei muita olekaan kuin pissiksiä/trendipellejä, välillä taas kaikki paikat on täynnään pikkugootteja/metallisteja/japsiernuja/muutenvaan- ernuja... Täytyis tehdä tutkimus!
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2007 13:10
Mulla oli jonkinlainen metallivaihe tosiaan joskus kasilla, mutta se ei pitkään kestänyt. En ollut siitä musiikista sen syvemmin kiinnostunut, ja löysinkin siinä kasin keväällä goottimusan. Tuosta metallivaiheesta on jäänyt hyllyyn poltetut Ajattaran, Paradise Lostin, Diablon ja Swallow the Sunin levyt, mutta noiden kolmen ensiksi mainitun levyt lentävät välittömästi ulos levyhyllystäni kun se täyttyy liikaa. StS on tosin ihan jees edelleen, mutta ei mikään elämää suurempi bändi.

Nykyään kuuntelen lähinnä vaan goottimusan eri genrejä, ja koska tämä musiikkisuuntaus pitää sisällään niin mielettömästi erilaisia bändejä niin se tuntuu pohjattomalta aarrearkulta. Koko ajan löytyy uutta ja mielenkiintoista.

Kaikkein melodiattominta örinämetallia en jaksa kuunnella. Muuten joudun kyllä sitä kuulemaan, poikaystäväni kun on hevikörmy. Suurin osa metallista on kyllä mielestäni aika samankuuloista, tyyliin 'ör ör ör ör heil satan ör ör ör'.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit