Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.02.2007 13:34

Lainaus: Piiskansiima

Hieman suoraviivaista, Ximmoseni!

Kaikki porsaat samaan karsinaan, jotta hallinnointi helpottuu.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:24

Lainaus: Velvet Grey

Suurin osa metallista on kyllä mielestäni aika samankuuloista, tyyliin 'ör ör ör ör heil satan ör ör ör'.

ihana metafora
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.02.2007 17:25
Minä olen nössyillyt ikiajat goottimusan parissa ja metalli tuntuu vieraalta. Metalli on jotenkin niin ylitse pursuavan mahtipontista ja sankarillista, ettei sitä voi koskaan ottaa ihan tosissaan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2007 18:01

Lainaus: BelaVamp

Metalli on jotenkin niin ylitse pursuavan mahtipontista ja sankarillista, ettei sitä voi koskaan ottaa ihan tosissaan.

No ei kyl kaikki metalli ole tuollaista, ehkä pikemmin joku hertoic metal, eli just nää teräsbetonit, jne... yök!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 23.02.2007 18:12

Suurin osa metallista on kyllä mielestäni aika samankuuloista, tyyliin 'ör ör ör ör heil satan ör ör ör'.

Minäkin olen viime aikoina huomannut kategorisoivani suurimman osan metallimusiikista tällaiseksi ja olen siitä saanut jo hieman huomautuksia.
Siskokultani, henkeen ja vereen vannoutuneen metallistin, mielestä minusta on tullut tajuton nössö, kun olen usein valittamassa hänen kuuntelemastaan örinämusiikista.

En ymmärrä, että miten hän pystyy kuuntelemaan sellaista musiikkia lähes 24/7. Itse kun en edes saa useimpien hänen kuuntelemiensa metallibändien kappaleiden sanoista mitään selkoa ja jatkuvat sähkökitara revittelyt saavat vain pään kipeäksi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.02.2007 19:08

Lainaus: Azrael

En ymmärrä, että miten hän pystyy kuuntelemaan sellaista musiikkia lähes 24/7. Itse kun en edes saa useimpien hänen kuuntelemiensa metallibändien kappaleiden sanoista mitään selkoa ja jatkuvat sähkökitara revittelyt saavat vain pään kipeäksi.

vaikka kuuntelenkin lähinnä metallia, se johtuu siitä, etten ole vielä törmännyt yhteenkään goottibändiin, jonka musasta pitäisin. tosin enpä ole niitä muutenkaan löytänyt, saati saanut missään kuunneltua. jonkun pitäisi soittaa niitä minulle. ja en minäkään todellakaan jaksa kuunnella koko ajan mitään örinämättöä, ei aina todellakaan jaksa. falconer esim. on kevyempää ja jos en millään jaksa minkään laista metallia, kuuntelen klassista.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.02.2007 16:38
Kuuntelen pääsääntöisesti metallia mutta toisena tulee goottimusiikki
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.02.2007 20:05

'ör ör ör ör heil satan ör ör ör'.

mul taitaa olla toi levy...

metallia ompi levyhyllyssäni 70%, olen laiska ostelemaan levyjä.
ja viime aikoina en ole ehtinyt pahemmin kuuntelemaankaan, paitsi taustamusana.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 11:18
Levyhyllyistäni taitaa löytyy kyllä metallia erityisesti, mutta on mukaan kerennyt mm Kiss, Metallica, Skid Row tai Crashdietkin..
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 11:19
Ainii ja lisäämpäs, että Inkubus Sukkubukselta yksi levy, Moonspelliä ja muuta pientä--
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit