Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.02.2007 16:42

Lainaus: Cata

Metalli on tylsää. Joskus vuosia sitten kuuntelin, speed metallia eritoten.

Oletko kuunnellut sitten useampaa lajia metallia?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 17.02.2007 17:17

Lainaus: M Chaosbreather

Oletko kuunnellut sitten useampaa lajia metallia?

toki. Vois sanoa että kaikki Black metallista grindcoren kautta doomiin, ihan kaikkea Burzumin ja Metallican väliltä. joskus tyli kuunneltua, mut ei enää pää kestä.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • • Muokkasi: kauhukakara
  • Lähetetty: 17.02.2007 18:11
Minä pidän enemmän goottimusiikista. Kuuntelen montaa hyvää bändiä, joihin olen koukuttunut sen verran pahasti, että soivat useasti . Esim. Malice Mizer, Moi dix mois, Sisters of mercy, London after midnight jne.
Metallin puolelta kuuntelen pääasiassa sinfonista metallia. Olen kokeillut monia metallin lajeja ja sinfoninen on iskenyt kaikista parhaiten. Death metallia ja power metallia kuuntelen vähän, mutta muunlainen metalli ei sitten oikein menekään. En ole ollut koskaan mikään hirveä metallin ystävä, mutta jaksan kyllä kuluttaa paljon lempihevibändieni musiikkia, etenkin Rhapsodyn, Therionin, Children of Bodomin ja Sonata arctican.
  • Lähetetty: 17.02.2007 18:38
Itsekkin on pakko mainita, että itselläkin on menny nykyisin tuohon meldoiseen/sinfoniseen metalliin ja jonkin verran tuota death metallia.

Herotic metalli on kamalaa, ku siinä todella kailotettaan.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.02.2007 19:31
Kuuntelen vähän kaikenlaista, goottimusa tullut enemmän kuvioihin vuoden sisällä, mutta en silti aio vanhoista mieltymyksistä luopua. Uusia mahtuu kyllä mukaan aina

Minulla on tuo Ambeonin Fate of a Dreamer koneella, mukavan rauhallista meininkia silloin kun ei jaksa luukuttaa raskaampaa
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2007 22:33
Hm.. Mun täytyy kyl sanoa,et kuuntelen molempia tasapuolisesti. Metallin puolelta kuuntelen lähinnä doom- ja blackmetallia (ja niistä sanoista saa selvää,jos vaan kuuntelee tarkkaan..ainakin minä saan selvää..) ja gootinpuolelta sitten The curea, Sistersiä, Londonia (joka onkin ehdoton ykkönen goottibändeistä) jne.
Eipähän tule ongelmaa, kun kaveri on henkeen ja vereen metallisti ja avokki tyksii sitten enemmän gootimmasta :>
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.02.2007 09:07

Lainaus: kauhukakara

jaksan kyllä kuluttaa paljon lempihevibändieni musiikkia, etenkin Rhapsodyn, Therionin, Children of Bodomin ja Sonata arctican.

Mä oon hirvee Bodom-fani. Diggaan etenkin katella musavideoita. Ostin sen niiden Tukholman live-keikan, ja siinä oli mukana 7 videoo, ne on pyöriny meidän dvd:ssä eestaas viime aikoina. Mut eniten tuijottelen Within Temptationin ja Evanescencen musavideoita, ja oon kattonu kummanki bändin dvd:ltä kaikki extrat varmaan 10 kertaa. Sentencedin dvd tuli viimeks musakerhosta, tuolla se on ollu hyllyssä jo aika kauan, en oo niin innostunu kyseisestä bändistä, et olisin jaksanu vielä kattoo sen. Mä oon alkanu vasta vuoden sisällä kerään musadvd:itä, eikä mulla oo kuin valitettavat 6! Eli noiden äskeisten lisäks Nightwishin End of An Era ja sit yks vanha Iron Maidenin keikka. (Iron Maidenia aloin kuunnella 12-vuotiaana ja fanitin kauan Sepulturan ohella, mut eipä tuu juuri kuunneltua enää.)
pyrin kerään ison musadvd-kirjaston
  • Lähetetty: 18.02.2007 13:55

Lainaus: Ninni

Mä oon hirvee Bodom-fani.

Jee! Samoi!!! Poikaystäväni veli (jonka tyyli muuttui yht'äkkiä tyttöystävän saadessaan enemmän goottityyliin) sanoi, että bodom kuulostaa ihan vihaisten 16-vuotiaiden teinipoikien aggressiolta. "mä vihaan maailmaan, mä vihaan sua" Pakko oli vaan nauraa, mie olen sitten henkisesti vihainen 16-vuotias teinipoika.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.02.2007 15:08

Lainaus: M Chaosbreather

mie olen sitten henkisesti vihainen 16-vuotias teinipoika.

Sama täällä! Kyl Bodomin skidit rulettaa ja kovaa!!!!
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.02.2007 15:39
Mjaa-a. Ite taidan olla enemmän metallin kuuntelijoita. Ja kyllä, metalli voi olla hyvääkin eikä sitä tarvitse laulaa että räähräähblääh, että se olisi metallia. Kaikki metallin alagenret menee, ainkin joskus, mutta useimmiten tulee kuunneltua doomia, industrialia ja tunnelmametallia.

Niinkuin tuolla edellä sanottiin, goottimusa on jotenkin niin munatonta, että ei sitä kovin kauaa jaksa kuunnella. Tiedä sitten mikä siinä on. Jotkin bändit menee, mutta pääasiallisesti ei uppoa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit