Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gallup Metal vs. Goottimusa

Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2007 19:55
Tutkailin just levyhyllyä ja sieltä löyty aika tasapuolisesti sekä koottia että metallia. Tosin mun metallimusiikin kuuntelu on rajottunu lähinnä trashiin, blackiin ja deathiin. Kaverit on sellasia metallimörköjä jotka soittelee kaikenmaailman bändivirityksissä ni ne on jotenkin onnistunu aivopesemään mut. En mä koe että ne kuutti ja mörinä levyt ei sopis samaan levyhyllyyn. Hyvä musiikki on hyvää musiikkia.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.02.2007 13:44
En juurikaan jaksa innostua metallimusiikista.
Joskus nuorempana tuli kuunneltua sitä aika paljoltikin, mutta pääosa minun kuuntelemastani metallista oli melodista metallia, black-metallia tai sitten melodista blackistä.

Nykyisin kuuntelen enimmäkseen kaikenlaista goottimusiikkia (miinustettuna ne älyttömät teknopläjäykset joista en pidä), omana suosikkinani on 80- luvun mustahuulirokki, mutta aina välillä tulee suosittua myös muutamia kotimaisia metallikokoonpanoja, kuten Sonata Arcticaa, Mana Manaa ja
Impaled Nazarenea.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.02.2007 15:49
Tosiaankin se trance/teknomusa on minustakin semmosta mistä en pidä.

Tulee mieleen joku 80-luvu disco tai oma ala-aste disco, jossa kaikki yritti jumittaa jotenkin järkyttävällä robottitanssilla, vaikka moisia kappaleita on mahdotonta tanssia mitenkään järkevästi. Siksi jo silloinkin enemmin hengailin muualla kuin tanssimassa.

Onneksi ne on jääny ala-asteelle ja mie tyydyn vaan ryypiskelemään ja istumaan ennemmin kuin meen tekemään itsetäni pellen tanssilavalle.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 21.02.2007 17:20

Lainaus: M Chaosbreather

Onneksi ne on jääny ala-asteelle ja mie tyydyn vaan ryypiskelemään ja istumaan ennemmin kuin meen tekemään itsetäni pellen tanssilavalle.

Teen itsestäni aina pellen hevimestassa

Niin ja on tullut huomattua musiikkimaustani sen (noin 10 sekunnin itsetutkiskelulla) että monilla bändeillä joita kuuntelen on jotain oikeaa sanottavaa biiseissä...

Lainaus: Cata

toki. Vois sanoa että kaikki Black metallista grindcoren kautta doomiin, ihan kaikkea Burzumin ja Metallican väliltä. joskus tyli kuunneltua, mut ei enää pää kestä.

Sori jos meni silloin mun kaverin tykönä hermot.. ..en tienny..

Mie vaan pidän niin deathstarssista, että sitä pitää kuunnella heti muutama kappale putkeen..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.02.2007 17:52

Lainaus: Doomeri

Mie vaan pidän niin deathstarssista, että sitä pitää kuunnella heti muutama kappale putkeen..

Jep, jep!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 21.02.2007 17:58

iteasias ei ollut huonompi. kyl mä Blitzkriegin oon kuunnellut nyt pariin otteeseen, muuten se bändi tuo liikaa mieleen Mansonin.
Mut ei se nyt niin metallia olekaan. Discobiitit.

eli siis on kuunneltu Deathstarsin Blitzkrieg useampaankin otteeseen tossa viime lauantaina. ^ ^

Miul on vähän sama juttu kuin Lenorella. metallilevyt vaan on myyty, vinyylejä lukuunottamatta. Kaverit on enemmän eri metalli-lajien kuuntelijoita ja mun makuni on sitten heidän mukaansa "tylsää räminää kamalilla kaiuilla".
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.02.2007 22:41
No v*ttu ku nyt vasta tajusin, että mä oon sotkenut jo pitkään Deathstarsin ja roomalaisen Dope Stars Incin. Jälkimmäisen tyyliksi luetellaan "gothic industrial rock" ja törmäsin niihin joskus baareissa viime kesänä, jätkät oli täällä Suomessa lomailemassa. No joo, jatkakaa.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.02.2007 22:57

Lainaus: M Chaosbreather

mie olen sitten henkisesti vihainen 16-vuotias teinipoika.

Niin minäkin. Keh.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.02.2007 06:02

Lainaus: Ximmo

No v*ttu ku nyt vasta tajusin, että mä oon sotkenut jo pitkään Deathstarsin ja roomalaisen Dope Stars Incin.

Bändeillä on paljon muutakin yhteistä kuin nimen samankaltaisuus..
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2007 10:44

Bändeillä on paljon muutakin yhteistä

Joo, molemmat soittaa trendikästä musaa ja ulkoinen habitus on kuin tehty Demin lukijoiden päiväunien kohteeksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit