Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Soittajat

• Vastaa
Pahoittelen syvästi jos tällainen aihe on jo jossain ja se meni minulta ohi.

Mutta niin. Olisi kiva kuulla millaisia soittimia soitatte jos soitatte?
Soitatteko ihan vaan harrasteena vai bändissä?

Itse soitan kitaraa harrasteena mutta jonkinmoinen bändi olisi tarkoitus joskus tulevaisuudessa pystyttää.
Ja tietty suutani soitan tiuhaan tahtiin (8'

[ja kuten näkyy olen todella luova keksimään sopivia otsikoita ;<]

On pirun vaikeaa selvitä hengissä hautaan saakka.

• Vastaa
Mä soitan kitaroita, syntikoita ja rumpukoneita. Eli teen kotistudiossa omaa: tekno/gootti/metalli musaa. Tai jotain sinne päin. Lisäksi teen demoäänityksiä bändeille.
Siinä se meikäläisen elämäntehtävä on

pimeys=hulluus

• Vastaa
mie taas soittelen epävireistä bassoani muutamassakin projektissa, jotka ovat kuitenkin vielä ihan alkuvaiheissaan.
  • Vastaa
Itse olen extreme death/gothic-metal yhtyeen solisti. Osaan soittaa myös jonkun verran pienoa, mutta laulu ja örinä ovat lähinnä sydäntä.

Bändin nimi on siis Abysm sanasta abyssaalinen (loputon, pohjaton)

New age of darkness shall born.

• Vastaa
Minä soitan kitaraa, ja rumpuja. Olen soittanut kumpaakin instrumenttia parissa bändin tapaisessa mutta nyt ei siten ole mitään tiedossa.
  • Vastaa
Pianoa soitin joskus nuorempana, nykyisin yritän epätoivoisesti oppia soittamaan rumpuja.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Kitaraa soitan ja laulaa tykkään kovasti. Lauloin bändissä kauan sitten. Nykyisin vain ittekseni rämpyttelen ja lauleskelen, jos siitä vielä joskun jotain syntyy
  • Vastaa
Poikkihuilua olen soittanut 7 vuotta, pianoa pimputtelen omaksi iloksi. Esiintymisiä tulee silloin tällöin.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Nyt tunnustan tän vihdoin ja viimein.. Mie soitan pianoa. Oon soittanu jo jtn 15vuotta.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
No sehän on vain positiivinen asia *hug*

New age of darkness shall born.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.