Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!
You have to be free to kill yourself.
Lainaus: Elvira
Poltettuja levyjäkään en omista, koska nekään eivät ole mielestäni oikeita.
We Fear For The Best And Hope For The Worst
I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh
Lainaus: Lovekiva
Minäkin pidän enemmän oikeista levyistä, mutta musiikkia tulee kuitenkin kuunneltua ehkäpä enemmän koneella koska tässä minä roikun kuitenkin koko ajan. Minulla ei ole kovin paljoa levyjä, ja niistäkin olen siirtänyt kappaleet myös koneelle, kun niitä on kätevä kuullella myös tässä dataillessa. Lainaus: Elvira Poltettuja levyjäkään en omista, koska nekään eivät ole mielestäni oikeita.Samaa mieltä.Eli siis minäkin olen oikeiden levyjen ystävä, mutta rahallisista syistä en omista niitä mittavia määriä.
when angels deserve to die
Minulla ei ole kovin paljoa levyjä, ja niistäkin olen siirtänyt kappaleet myös koneelle, kun niitä on kätevä kuullella myös tässä dataillessa.
Anteeksi
Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill
Lainaus: TheSecret
Olen aikaisemmin syyllistynyt levyjen polttamiseen kun rahan puutteessa ei ole ollut varaa ostella niitä, mutta nykysin ostan vain aitoja levyjä. Minulla on jonkinmoinen pino poltettuja levyjä, jos joku tykkää niin saa tulla hakemaan pois.
Aidot levyt ovat tulleet minulle vain niin rakkaiksi, enkä enää ymmärrä että miten aikaisemmin olen hairahtanut noihin poltettuihin levyihin.
Imagine all the people...
sitäpaitsi minusta musiikki kuulostaakin paljon paremmalta kun se tulee aidolta levyltä!
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.