Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oikea levy vai soittolista?

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.04.2008 14:28
Kaikki levyt löytyy myös mp3sina koneelta, että ne saa tuonne kannettavaan soittopeliinkin tungettua. Ne on kyllä yleisest ottaen ihan albumeittain, mä mitään soittolistoja niin jaksa väsäillä... paitsi liikunnan taustalle olen tehnyt muutaman soittolistan, löytyy lenkkipolulle, kuntosalille, rauhallisemmalle iltakävelylle yms. omat listansa.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.04.2008 15:49
kyllä perinteisillä levyillä mennään...
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2008 19:24
Minäkin pidän kyllä enemmän oikeista levyistä.. Esim. kaikki Alice Coopperin levyt minulla on kyllä kopiona, mutta vain väliaikaisesti.. Tarkoitukseni on ostaa kaikki ne levyt kun vain löytäisin jostain...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 04:35
^KAIKKI Alice Cooperin levyt? http://rateyourmusic.com/artist/alice_cooper
Mä tykkään tuosta 70-luvun alkupuolen Alicesta tosi paljon, mutta jotain Poisonia en edes jaksa kuunnella enää. En mä jaksaisi edes hommata noita kaikkia sen levyjä vaikka kova fani olisinkin, osa on vaan niin huonoja että löytyy rahalle parempaakin käyttöä.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2008 11:53

Lainaus: Death Angel

Tarkoitukseni on ostaa kaikki ne levyt kun vain löytäisin jostain...

Offaan :D Itsellä oli alkuperäisenä The Last Temptation kasetti. Kulutin sen varmaan puhki, koska en löydä sitä mistään. Aitoja levyjä omistan vain muutaman; Greatest Hits, (jossa on juuri näitä ihania 1970-luvun biisejä) Super Hits, Gragon Town (kakka ostos, en tykkää yhtään) ja Trash. Haluaisin hommata jostain Hey Stoopid! ja The Last Temptation levyt, mutta enpä minäkään ala kaikkia levyjä hommailemaan. Ja Poison-biisi on aikoja sitten menettänyt hohtonsa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 13:11
Moderaattorikin sortuu offaamiseen kun tää keskustelu Alicesta on oikein kiinnostava. Parhaat levyt mulle on: Billion Dollar Babies (suosittelen hankkimaan tuosta kahden CD:n painoksen jossa bonuslevyllä on livebiisejä.), Killer, Welcome To My Nightmare, Love It To Death . Noissa kaikissa on jotain sellaista maagista tatsia mitä AC ei ole myöhemmin tavoittanut. Niin tuon aikakauden levyistä vielä School's Out on ihan ok levy. Glam rokkiahan nuo lähinnä ovat.

70-luvun lopulla Alice nautiskeli(?) aika reippaasti päihdyttäviä juomia ja kertookin ettei oikein muista noista vuosista mitään . Sen aikakauden (70-l loppu ja 80-l alku) levyjä pidetään sen huonoimpina, tosin on niilläkin muutama harva fani. En ole jaksanut juuri perehtyä.

80-luvulla Alicen tyyli ja soundi muuttui hevimmäksi ja Trash-levyllä Lissu oli hetken kaupallisesti huipulla. Ai millä biisillä? Vaikka suuri yleisö Alicen tuntee oikeastaan vain Poisonista ja osa tuntuu tykkäävän tuosta Trash-hittilevystä niin mun mielestä se on yliarvostettu ja ikääntynyt pahemmin kuin nuo 70-luvun jutut sillä. Biisit on väsännyt Desmond Child joka on vastuussa myös mm. Bon Jovin alkupään hiteistä. Ja monista muista tunnetuista ja myyvistä hiteistä joista en kauheasti tykkää. Hey Stoopid! ei ole paljon parempi, kun taas The Last Temptation taas on mainettaan parempi. Molemmat kuunneltavia mutta en vaan noista jaksa olla kiinnostunut samalla tavalla kuin niistä vanhoista. Noiden jälkeiset jutut on jäänyt aika vähälle tutustumiselle kun ei tuo hevi-Alice oikein nappaa enää.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 22.04.2008 13:30
Olen offailija :D
Mä jään jälleen kerran sanattomaksi. :D Itse juuri pidänkin siitä, että pitkän uransa aikana Cooper on tehnyt eri tyylisiä levyjä. 1970-luvun bisit ovat ihanaa kuunneltavaa, mutta on joissakin myöhemmissäkin kipaleissa oma taikansa. Might As Well Be On Mars on edelleen yksi suosikeistani vaikka en syytä siihen osaa kertoakaan. Se on kai se fiilis, jonka saan ko. kappaleesta.

Lainaus: Deadboy

Ai millä biisillä?

Niin, millähän. :D Muistan kyllä hyvin kun ala-asteella kuulin Poisonin (Radio Nova-kanavalta *köhköh*) ja innostuin siten Cooperista, mutta mitä enemmän eri kappaleita kuulin sitä vähemmän Myrkystä pidin/pidän. Trash-levy on kokonaisuudessaan, sanotaan näin, huonohko. Parasta siinä oli se, että poikaystävä oli ko. levyn mulle tilannut jostain. Tunnearvo on siis suuri.
Noihin uusimpiin levyihin en uskalla edes koskea, Dragon Town on sen verran kuraa. Noita vanhempia levyjä voisin metsästää :]

Heh, löysin muuten kaapin kätköistäni yhden alkuperäisen AC kasetin. Nimittäin School´s Out vuodelta 1972 <3 Maksoin siitä muistaakseni euron!
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.04.2008 15:17

Lainaus: Deadboy

^KAIKKI Alice Cooperin levyt?

Joo-o.. KAIKKI!! Vaikka kuuntelenkin raskasta musiikkia, niin Alice Cooper on pyhä!!
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • • Muokkasi: Arawyn
  • Lähetetty: 27.04.2008 18:34
Vaikka koko levyhylly löytyy iPodista ja koneella on vielä aikas paljon enemmän biisejä, sanon että oikea levy Siinä on vaan sitä tunnelmaa kun laittaa jonkun upean levyn soimaan ja on toisessa maailmassa sen hetken. Jotenkin se olisi ihan erilaista laittaa koneelta soimaan sama levy.

Ja mie en pysty kuvittelemaan että ostaisin joskus kaiken musiikin netistä latauksina, en sitten millään. Pidän levyjen ostamista jo suunnilleen harrastuksena ja on kunnon voittaja-fiilis kun löytää jostain alekorista kaikenlaisia helmiä parilla eurolla.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2008 18:54
kallistun kyl enemmän ihan aitojen levyjen puolelle.vaikka omistankin mp3:sen niin vielä tulee siltikin kuunneltua enemmän levyjä.koska jos löydän jostain laatikon pohjalta jonkun rakkaan levyn jota en ole kuunnellut pitkään aikaan ja alkaa kuunnella sitä niin se on ihan eri fiilis ku se jos kuuntelis saman levyn koneelta tai kattois videon you tubesta.vaikee kuvitella et pystyisin kaikki levyt lataamaan suoraa netistä mielummin ostan oikeen aidon levyn jota voi kuunnella vielä monenkin vuoden päästä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit