Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oikea levy vai soittolista?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 26.07.2007 16:42

Lainaus: Elvira

haluan omistaa levyt konkreettisesti, hypistellä niitä ja lukea kansilehdyköitä. Mikään koneelle tehty lista ei tunnu oikein miltään.

Juu minäkin useimmiten ostan levyni, mutta silti ne menee sitten soittolistalle, koska loppupeleissä en välitä miltä ne tuntuu vaan miltä ne kuulostaa ja koneessa on kiinni kämpän paras äänentoisto niin homma on aika selvä.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2007 02:31
Aito levy, ehdottomasti!

Sama kun vertaisi penistä ja dildoa.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.07.2007 13:54

Lainaus: Kivesnipsutin

Sama kun vertaisi penistä ja dildoa.

Miten tuon nyt enää voisi paremmin ilmaista?! Justiinsa niin!
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2007 15:58
Vähän kaikkea oikeastaan, lisätään siihen listaan vielä tavalliset kasetit, ne CD levyjen edeltäjät, mikä milläkin hetkellä tuntuu parhaimmalta ratkaisulta. Välistä ei pauhaa muu kuin radio. Tällähetkellä jauhaa soittolista kun kerran koneen ääressä istun.
  • Lähetetty: 02.08.2007 14:23
Anteeksi, unohdin täysin kasetit. Niitäkin löytyy hyllystä jokseenkin paljon. Tuli ostettua ennen cd-levyjen aikakautta.. Kasetteja on vaan vähän hankalampi kuunnella kuin cd:itä tai levyjä, koska en pysty valitsemaan kappaleita muuta kuin kelailemalla (mulla on tyhmä mankka). Mutta jos kasetti sisältää pelkkiä hyviä kappaleita, niin mikä ettei niitäkin kuuntele.. Ainakin niitä voi hypistellä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.08.2007 14:48

Lainaus: Elvira

koska en pysty valitsemaan kappaleita muuta kuin kelailemalla (mulla on tyhmä mankka)

Jokainen kasettidekki joutuu kelaamaan, jotta kappale vaihtuu. Ei se ole dekin älykkyydestä kiinni. Joku nykyaikainen laite (ominaisuus on toki ollut olemassa jo 1980-luvulla) voi toki harpata pyydettäessä muutaman biisin eteenpäin etsien tyhjää kohtaa biisien välissä, mutta eipä tuokaan aina toimi, jos sitä tyhjää ei ole.
  • Lähetetty: 02.08.2007 16:07

Lainaus: Ximmo

Joku nykyaikainen laite (ominaisuus on toki ollut olemassa jo 1980-luvulla) voi toki harpata pyydettäessä muutaman biisin eteenpäin etsien tyhjää kohtaa biisien välissä, mutta eipä tuokaan aina toimi, jos sitä tyhjää ei ole.

Justiinsa niin. Mitäpä luulit minun tarkoittaneen, jotain huippuälykästä tietokoneohjelmoitua kasettisoitinta vai?
(Olisin voinut jättää taas tämänkin kommentoimatta, mutta ei pystynyt..)
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 02.08.2007 17:51
Levyjen omistaminen on kivaa mut säilytystila on loppu, itseasiassa pari levyä ottanu jo damagea kun eivät meinaa minnekkään mahtua (750+ vinyyliä 10 neliön kopissa muun elämän ja muusikon instrumenttien ohella)

Rahaakaan ei nykyään oikein ole ostaa pahemmin levyjä. Tosin kirppiksiä tulee kierrettyä kaukaa kun niistä voi kantaa montakymmentä levyä ulos pilkkahinnalla ja multa loppuu elintila.

Yleensä tulee kuunneltua musiikkia yksittäisinä biisejä, joko seiskatuumia ja kakstoistasia vaihtamalla jos on intoa urheilla niin paljon tai sit vaan koneelta mp3 soittolista soimaan (laiskan vaihtoehto). Albumit on yleensä sillon ku haluaa vähä enemmän keskittyä.

Mut vinyyli kyl saundaa parhaimmalle. Kaseteista diggaan myös. Lämmin ja luontainen saundi.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2007 21:18
Levyjä minulla ei ole montaa, kuuntelen koneella musiikkia.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2007 12:17
Ehdottomasti ne Aidot Ja Oikeat CD:t. Miusta siinä on jotain tunnelmaa, kun ottaa kiekon käteensä ja asettaa stereoihin... Lienen hullu. Mie tykkään, kun on kansilehdet joita selailla ja kuvia joita katsella. Valitettvasti omistan poltettuja levyjä ja jopa kaksi piraattia, mutta kyseessä on yleensä hyvää musiikkia. Kuitenkin olen päättänyt ostaa aidotkin levyt poltetuista ja piraateista. Minulla on mp3 soitin, jonne olen ladannut musiikkia ainoastaan levyiltä, en netistä. Soitin on kätevä automatkoilla, jolloin levyt ovat "hieman" epäkäytännöllisiä ja tilaa vieviä.
Aiemmin joku sanoi, että hänestä musiikki kuulostaa parhaimmalta aidolta levyltä, ja olen täysin samaa mieltä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit