Gootti.net

schatten vs. gootti

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 25.05.2008 22:31

Lainaus: neo_shaman

Missä on batcave?

Jos semmosta keskustelua enempi ettii, niin täältäkään turha hakea.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.05.2008 22:36
Hah, ehkä täytyy perustaa oma foorumi 8D
No, olen ollut rekisteröitynyt käyttäjä täällä noin puolisen tuntia, ja henki pihisee silti ilman batcave-keskustelua.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.10.2008 20:53
En taida olla tähän keskusteluun nokkaani vielä työntänytkään ...vielä.
Muistan kun kävin tätä lautaa joskus aikanaan katsomassa ja sen sisältö ei oikein silloin kiinnostanut. Luin myös Schattenista tätä lautaa koskevan keskustelun ja jossain määrin ymmärsin sitä kritiikkiäkin, osin en enkä sitä sävyäkään. Joillekin tuntui mahdottomalta se, että joku tuon skenen melko pienen ytimen ulkopuolelta tuleva tulee ja perustaa tällaisen foorumin! Mr. kuopassa sai aika ison hatullisen pas-kaa mutta kesti sen kuin mies. Herra otti kuitenkin siitä asiallisesta osasta kritiikkiä onkeensa ja alkoi tuottamaan tälle laudalle juuri goottikulttuuriin liittyvää sisältöä noiden etusivun uutisten muodossa, mutta eipä tuota vaivannäköä vaan ole kunnolla huomioitu, vaan tämä lauta vaikuttaa kärsivän vieläkin siitä leimasta mikä siihen alussa lyötiin, ikävä kyllä, vaikka sisältö on muuttunut paljonkin siitä mitä se ihan alussa oli. Olenkin sitä mieltä, että ylläpitäjä on jo useamman vuoden noita uutisia toimitellessaan tehnyt enemmän hyvää goottikulttuurille kuin moni noista valittajista joita silloin alussa vaikutti piisaavan.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:02

Lainaus: Deadboy

Olenkin sitä mieltä, että ylläpitäjä on jo useamman vuoden noita uutisia toimitellessaan tehnyt enemmän hyvää goottikulttuurille kuin moni noista valittajista joita silloin alussa vaikutti piisaavan.

Mä oon kelaillut aina välillä tätä ihan samaa juttua. Lisäks olen halunnu jo pitkään tavata hänet irl ja päästä kysymään, että miten tyyppi voikin olla niin ajantasalla kaikkien noiden bändien kuulumisista ja keikoista jne. Täytyy olla varmaa jollain miljoonalla sähköpostilistalla ja nuuskia kokoajan alan sivuja.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:21
Pete on meidän ihka oma MacGyver

Meinaan, hatullisesta p@skaa taikoo toimivan internetpohjaisen yhteisön. :3
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:51

Lainaus: Chrystalis

Pete on meidän ihka oma MacGyver

On se ihme mies!
Nytkin kun olen täällä jo jonkun aikaa hengaillut, niin on tullut huomattua että tosi nasta mestahan on kyseessä, jopa niin nasta että olen jäänyt tänne vakituisesti ja olen paljon aktiivisempi kuin vanhassa tuttavuudessani Schattenissa. Hyvää keskustelua ja hyviä tyyppejä täällä Gootti.netissä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.10.2008 12:56

Hyvää keskustelua ja hyviä tyyppejä täällä Gootti.netissä.

Ja kukaan meistähän ei ollut Qusi sukassa kun foorumi oli maanantaina down...
  • Lähetetty: 30.10.2008 14:40

Lainaus: Heetteri

Ja kukaan meistähän ei ollut Qusi sukassa kun foorumi oli maanantaina down...

Huomaan muuten saavani vieroitusoireita jos en pääse edes tarkistamaan gootti.nettiä kerran päivässä... Onneksi pystyin korvaamaan sen suklaalla ja Veren Vangeilla. Mutta teki tiukkaa!

Ja lopetan taas tän offaamisen...
  • Lähetetty: 10.11.2008 20:36

Lainaus: HepZusi

Missä on batcave?

Jos semmosta keskustelua enempi ettii, niin täältäkään turha hakea.

Nyt tulee raju offaus, mutta uhosin laittavani sellaisen foorumin pystyyn joskus, ja nyt sen teki eräs ystäväni: http://p4.foorumi.info/lepakkoluola/index.php
Lepakkoluola foorumi on ihan uunituore, ja kaikki goottirockin ystävät ovat tervetulleita.
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2008 08:53
Aiheet ja niiden rajaukset vaikuttavat ihan asiallisilta. Toivottavasti homma lähtee käyntiin. Kyllä maailmaan palstoja mahtuu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit